>Νικόλας Αρώνης

>Μια εταιρεία που παρασκευάζει Ιταλικές σάλτσες και εδέσματα αποφάσισε να εκπλήξει του πελάτες του τμήματος τροφίμων μεγάλου εμπορικού καταστήματος στο Λονδίνο.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Έτσι αποφάσισαν να τοποθετήσουν πέντε τραγουδιστές όπερας, μεταμφιεσμένους ως πελάτες και προσωπικό του καταστήματος και εκεί που όλοι ανέμελοι πραγματοποιούσαν τα ψώνια τους, άρχισαν να παρακολουθούν την απόδοση του κλασσικού ιταλικού τραγουδιού Funiculi, Funicula.

Το αποτέλεσμα εντυπωσιακό, με τους διαδρόμους του supermarket να μετατρέπονται σε αυτοσχέδια όπερα και τους πελάτες του super market αποσβολωμένους.

Υ.Γ.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Για όλους αυτούς, στην χώρα μας, που χαρακτήρισαν κάποιες εξωστρεφείς δράσεις ως κινήσεις λαϊκισμού, να τους θυμίσω ότι τόσο το θέατρο, όσο και το λυρικό θέατρο, μέσα στην ιστορία του ανθρώπινου είδους, μορφές τέχνης που ανέκαθεν απευθύνονταν και απευθύνονται σε όλους, ανεξαρτήτου κοινωνικοοικονομικής τάξης.

Η εξωστρέφεια λοιπόν δεν είναι απαραίτητα κίνηση λαϊκισμού, μπορεί να αποτελεί «όπλο» αποτελεσματικού marketing, γιατί στην εποχή που ζούμε το marketing χρειάζεται την τέχνη και η τέχνη το marketing, αρκεί να μην την ευτελίζει.

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης