Το διαδίκτυο κερδίζει καθημερινά έδαφος σχεδόν σε κάθε εμπορική και κοινωνική δραστηριότητα του ανθρώπου και γίνεται ολοένα και πιο αναγκαίο στην καθημερινή του ρουτίνα.

Ο τομέας της ενημέρωσης και των ΜΜΕ δε θα μπορούσε να λείπει από αυτήν τη διαδικασία εκσυγχρονισμού και επιτάχυνσης της διάδοσης της είδησης.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Οι ηλεκτρονικές εφημερίδες, όπως η zougla.gr, είναι η τρανταχτή απόδειξη ότι η ενημέρωση έχει περάσει πλέον σε άλλο επίπεδο.

Έτσι, μετά από την ευρύτατη διάδοση των μπλογκ, τα οποία απελευθέρωσαν την έκφραση και την επικοινωνία του μέσου χρήστη του διαδικτύου, ήρθε ένα νέο είδος έντυπης εφημερίδας, που αναμένεται να εκτοξεύσει τη δύναμη των μπλογκς.

Πρόκειται για την εφημερίδα «the blogpaper», η οποία θα προσφέρεται ελεύθερα (freepress) και τα θέματά της δε θα είναι τίποτα περισσότερο από ένα «κολάζ» αναρτήσεων από μπλογκς όλου του κόσμου.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η blogapaper δεν έχει ούτε αρχισυντάκτη, ούτε δημοσιογράφους. Όλα τα άρθρα και οι φωτογραφίες που φιλοξενεί είναι υλικό που έχει καταχωρηθεί από μπλογκ σε μία συγκεκριμένη ιστοσελίδα, όπου μπορούν οι χρήστες να ψηφίζουν ποια θέματα θα ήθελαν περισσότερο να δουν στην έντυπη έκδοση της εφημερίδας, διαδικασία που είναι γνωστή ως «crowd sourcing».

Την Παρασκευή 20 Νοεμβρίου 2009, τυπώθηκε το πρώτο φύλλο της νέας μπλογκ-εφημερίδας και η zougla.gr εύχεται ολόψυχα να γνωρίσει κάθε επιτυχία!

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης