Η συμμορία Snakeheads πίσω από την τραγωδία του Έσσεξ

Πρώτη καταχώρηση: Παρασκευή, 25 Οκτωβρίου 2019, 11:59
Η συμμορία Snakeheads πίσω από την τραγωδία του Έσσεξ

Νέα στοιχεία βλέπουν το φως της δημοσιότητας σχετικά με την υπόθεση του θανάτου 39 μεταναστών από την Κίνα σε ψυκτική μονάδα-κοντέινερ στο Έσσεξ. Οι άνθρωποι βρήκαν τραγικό θάνατο λόγω ψύχους που έφθανε τους -25 βαθμούς Κελσίου.

Πληροφορίες αναφέρουν πως η Scotland Yard υποπτεύεται πως πίσω από τη διακίνηση των μεταναστών πρέπει να κρύβεται η πασίγνωστη συμμορία Snakeheads με μεγάλη παράδοση στη λαθραία μετακίνηση προσώπων από την Κίνα προς τις χώρες της Δύσης. Η οργάνωση αυτή ιδρύθηκε στο Fujian της Κίνας. Η τιμή για μία επιτυχή μεταφορά Κινέζου μετανάστη στην Αμερική, στην Αυστραλία, στην Ευρώπη, στην Ταϊβάν ή στην Ιαπωνία μπορεί να φθάσει και τα 70.000 δολάρια.

Σύμφωνα με πληροφορίες της «Daily Mail», η νταλίκα που μετέφερε την ψυκτική μονάδα-κοντέινερ στα τρία τελευταία της ταξίδια πέρασε από τα hot spots των δομών υποδοχής μεταναστών της Δουνκέρκης και του Καλαί, στη Γαλλία, πριν κατευθυνθεί προς το Ζιμπρούκε και στο Πιούρφλιτ το βράδυ της Τρίτης που μας πέρασε.

Τα νέα δεδομένα που πιστοποιούνται από το GPS της νταλίκας ενισχύουν τις υποψίες πως η ψυκτική μονάδα, με εβδομαδιαίο κόστος ενοικίασης 250 λίρες στερλίνες, χρησιμοποιήθηκε πολλές φορές στο παρελθόν για την παράνομη διακίνηση ανθρώπων έως τη στιγμή που βρέθηκαν τα 39 άτομα κινεζικής καταγωγής νεκρά εντός του κοντέινερ, το πρωί της Τετάρτης που μας πέρασε στο Έσσεξ της Αγγλίας. Τα 39 πτώματα έχουν μεταφερθεί στο νοσοκομείο του Broomfield, ενώ θεωρείται σίγουρο πως οι άνθρωποι βρήκαν τραγικό θάνατο παραμένοντας για περισσότερες από 10 ώρες σε θερμοκρασία περίπου στους - 25 βαθμούς Κελσίου.  

Δεν ανιχνεύεται η ανθρώπινη παρουσία σε χαμηλές θερμοκρασίες  

Ο απάνθρωπος θάνατος των 39 Κινέζων ξυπνά μνήμες από το παρελθόν, όταν μία ολόιδια ιστορία προκάλεσε σοκ στην κοινή γνώμη. Ήταν καλοκαίρι του 2000, όταν 58 Κινέζοι βρέθηκαν νεκροί σε φορτηγό στο Ντόνερ της Αγγλίας.

Σύμφωνα με την εφημερίδα «Daily Mail», τα εν λόγω φορτηγά επιλέγονται για τη μεταφορά ανθρώπων διότι δεν ανιχνεύεται η ανθρώπινη παρουσία σε τόσο χαμηλές θερμοκρασίες. Συγκεκριμένα, «ο εξοπλισμός με θερμικές κάμερες που ανιχνεύουν ανθρώπινη παρουσία δεν λειτουργεί σε αυτά τα οχήματα. Είναι πολύ παγωμένα και δεν μπορείς να καταγράψεις την παρουσία κάποιου μέσα σε ένα τέτοιο κοντέινερ». Είναι πολύ πιθανό οι δουλέμποροι, στην προσπάθειά τους να καλύψουν τα ίχνη τους, να γνωρίζουν την παραπάνω πληροφορία, την οποία ωστόσο μπροστά στον βωμό του κέρδους ηθελημένα αγνοούν.

Οι διακινητές στοιβάζουν ανθρώπους σε κοντέινερ και τους μεταφέρουν στους τελικούς προορισμούς με σκοπό την εκμετάλλευσή τους. Καταλήγουν σκλάβοι σε οίκους ανοχής, σε εταιρείες μασάζ, εστιατόρια και επιχειρήσεις περιποίησης νυχιών.

Τα στοιχεία της ΜΚΟ Salvation Army προκαλούν αίσθηση. Η Κίνα είναι η τρίτη χώρα καταγωγής ανθρώπων που η οργάνωση βοήθησε για να γλυτώσουν από τους σωματέμπορους.

Οι Αρχές συνεχίζουν τις έρευνες με εντατικούς ρυθμούς προκειμένου να ξετυλίξουν το «κουβάρι» της υπόθεσης. Ο 25χρονος οδηγός της νταλίκας, ο οποίος ακόμα ανακρίνεται, λέγεται ότι μόλις αντίκρισε τους νεκρούς Κινέζους, έχασε τις αισθήσεις του. Σύμφωνα με ξένα μέσα ενημέρωσης, δεν είναι ακόμη βέβαιη η εμπλοκή του στην υπόθεση. Ωστόσο, στο προσωπικό προφίλ που διατηρεί σε ιστοσελίδα κοινωνικής δικτύωσης, χρήστες έχουν αναρτήσει πολλές φωτογραφίες με φορτηγά, ενώ υπάρχουν και φωτογραφίες από το φορτηγό στο οποίο βρέθηκαν τα θύματα.

Σύμφωνα με την «Daily Mail», ο οδηγός της νταλίκας έβαλε σε λειτουργία την ψύξη 20 λεπτά πριν ανοίξει τις πόρτες και αντικρίσει τα πτώματα των 39 Κινέζων. Φίλος του 25χρονου, μιλώντας στην εφημερίδα, ανέφερε ότι ο νεαρός δεν γνώριζε για τους ανθρώπους μέσα στο κοντέινερ.

Σύμφωνα με πληροφορίες, η αστυνομία ενημερώθηκε για τη μεταφορά των άτυχων ανθρώπων από ένα τηλεφώνημα. Ωστόσο, ακόμη δεν έχει γίνει γνωστό εάν το τηλεφώνημα έγινε από τον 25χρονο οδηγό της νταλίκας ή από κάποιον που γνώριζε για τη μεταφορά.

Τελευταία ενημέρωση: Παρασκευή, 25 Οκτωβρίου 2019, 12:21