Ξεκινά από την Τρίτη στις ΗΠΑ η προβολή των προεκλογικών διαφημίσεων της υποψήφιας των Δημοκρατικών για το προεδρικό χρίσμα Χίλαρι Κλίντον, η οποία έχει αγοράσει τηλεοπτικό χρόνο ύψους δύο εκατομμυρίων δολαρίων.

Σύμφωνα με δημοσίευμα της Washington Post, τα τηλεοπτικά σποτ θα ξεκινήσουν να προβάλλονται στις πολιτείες που ψηφίζουν πρώτες, την Αϊόβα και το Νιού Χάμσαϊρ, θα έχουν διάρκεια 60 δευτερολέπτων και θα επικεντρώνονται στη ζωή και στην οικογένεια της υποψήφιας.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το πρώτο διαφημιστικό θα τιτλοφορείται «Ντόροθι» και θα επικεντρώνεται στη ζωή της μητέρας της Χίλαρι Κλίντον και στον αγώνα της να εξασφαλίσει μια καλύτερη ζωή.

Το δεύτερο, με τίτλο «Δυνατή Οικογένεια» επικεντρώνεται στην οικογενειακή ζωή και την καριέρα της ίδιας της υποψήφιας των Δημοκρατικών και κυρίως στο έργο της στο Ταμείο για την Υπεράσπιση των Παιδιών καθώς και στη θητεία της ως γερουσιαστού Νέας Υόρκης την περίοδο που σημειώθηκαν οι επιθέσεις της 11ης Σεπτεμβρίου.

Ο επικεφαλής της εκστρατείας της Ρόμπι Μουκ δήλωσε στην εφημερίδα ότι τα τηλεοπτικά σποτ θα δείχνουν ανθρώπους για τους οποίους έδωσε αγώνα η Κλίντον.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Αμφότερες οι διαφημίσεις ανέβηκαν χθες Κυριακή στη διεύθυνση της Κλίντον στο YouTube και τις έχουν ήδη δει χιλιάδες άνθρωποι.

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης