Η αεροπορική εταιρεία Malaysia Airlines ανακοίνωσε σήμερα ότι τροποποίησε τον τίτλο μιας προωθητικής καμπάνιας, μετά τις δύο αεροπορικές τραγωδίες που σημειώθηκαν από τις αρχές του έτους και στοίχισαν τη ζωή σε 537 ανθρώπους.

Οι νικητές του διαγωνισμού «Οι τελευταίοι μου προορισμοί πριν πεθάνω» (My ultimate bucket list) θα λάμβαναν δωρεάν αεροπορικά εισιτήρια αλέ-ρετούρ από τη Μαλαισία για την Αυστραλία ή τη Νέα Ζηλανδία.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Ο διαγωνισμός είχε εγκριθεί πριν από τις δύο τραγωδίες και ο τίτλος του επελέγη ώστε να παραπέμπει σε μια έκφραση (bucket list) που χρησιμοποιείται συχνά στις δύο αυτές χώρες, εξήγησε η αεροπορική εταιρεία παραδεχόμενη όμως ότι, πλέον, μετά τα πρόσφατα γεγονότα, αυτό το λογοπαίγνιο δεν είναι και ό,τι πιο ταιριαστό στην περίπτωση.

Ο διαγωνισμός μετονομάστηκε στο απλούστερο «Κερδίστε ένα iPad ή ένα εισιτήριο για τη Μαλαισία με τη Malaysia Airlines».

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης