Μεγάλη υπομονή συνιστά ο υπευθυνός συντονισμού της επιχείρησης για την ανεύρευση του Boeing των Malaysian Airlines ή έστω κάποιων ενδείξεων για το πού μπορεί να συνετρίβη. «Είναι μια πολύ δύσκολη αποστολή και δεν πρόκειται να λυθεί μέσα στις επόμενες εβδομάδες», δήλωσε ο Αυστραλός, Άνγκους Χιούστον.

Οι έρευνες στην περιοχή που έχουν οριοθετήσει οι Αυστραλοί βάσει των υπολογισμών συνεχίζονται και σήμερα με την συμμετοχή 10 αεροσκαφών και 9 πολεμικών πλοίων. Στην θαλάσσια περιοχή έφτασε και ένα πολεμικό πλοίο εξοπλισμένο με τη συσκευή, η οποία καλείται να ανακαλύψει πού βρίσκονται τα «μαύρα κουτιά» του αεροπλάνου.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Ο χρόνος βέβαια για την ανεύρεση των μαύρων κουτιών κυλά αντίστροφά, καθώς συμπληρώνεται σε λίγες ημέρες ένας ολόκληρος μήνας από την εξαφάνιση της συγκεκριμένης πτήσεις και οι μπαταρίες εξαντλούνται. Τα μαύρα κουτιά είναι τα μόνα που μπορούν να ρίξουν φως στην υπόθεση του αεροπλάνου και να βάλουν έτσι τέλος στις δεκάδες θεωρίες που αναπτύσσονται σχετικά με τι συνέβη τη μοιραία νύχτα της 8ης Μαρτίου, όταν το αεροπλάνο αναχώρησε από την Κουάλα Λουμπούρ για το Πεκίνο.

Εν τω μεταξύ, μία νέα εκδοχή σχετικά με την τελευταία επικοινωνία του πιλότου (ή του συγκυβερνήτη) με τον πύργο ελέγχου έδωσε στη δημοσιότητα το υπουργείο Μεταφορών της Μαλαισίας. Οι τελευταίες λέξεις του πιλότου δεν φέρεται να ήταν «Εντάξει, καληνύχτα», αλλά «Καληνύχτα Malaysian 3-7-0».

Το υπουργείο ανέφερε ότι έρευνες θα δείξουν εάν ήταν ο πιλότος ή ο συγκυβερνήτης αυτός που είπε τις τελευταίες λέξεις. Αναλυτές εκτιμούν ότι το μήνυμα αυτό αποτελεί απλά μία πιο επίσημη εκδοχή της επικοινωνίας, αφού είναι συνηθισμένος τρόπος επαφής του πιλότου με τον πύργο ελέγχου.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Δεν είναι γνωστό γιατί οι Αρχές χρειάστηκε τόσο καιρό να ανακοινώσουν την νέα εκδοχή. Μέχρι στιγμής, κανένα από τα συντρίμμια που έχουν βρεθεί στην περιοχή δεν έχει βρεθεί ότι ανήκει στην πτήση ΜΗ370.

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης