Τη δημιουργία ενός κολοσσού των διαφημιστικών υπηρεσιών, με 130.000 υπαλλήλους και χρηματιστηριακή αξία 35,1 δισ. δολαρίων (26,4 δισ. ευρώ) ανακοίνωσαν o αμερικανικός όμιλος Οmincon Group και η γαλλική Publicis.
(Μορίς Λεβί της Publicis και ο Τζον Ρεν της Omnicom)
Οι δύο διαφημιστικές εταιρείες συγχωνεύτηκαν με αποτέλεσμα να δημιουργήσουν μία υπερδύναμη. Ο «γάμος» της Publicis, η οποία εδρεύει στο Παρίσι, και του Omnicom, που εδρεύει στη Νέα Υόρκη, θα δημιουργήσει μια εταιρεία που θα ξεπεράσει τον ηγέτη της διαφημιστικής αγοράς, τον βρετανικό όμιλο WPP.
Απομένει βέβαια ο γάμος να εγκριθεί από τις αρμόδιες αρχές ανταγωνισμού τόσο στις Ηνωμένες Πολιτείες όσο και στην Ευρώπη.