O Παγκόσμιος Οργανισμός Υγείας επιστρατεύει... influencer για τον κορωνοϊό

Πρώτη καταχώρηση: Τρίτη, 7 Απριλίου 2020, 10:45
O Παγκόσμιος Οργανισμός Υγείας επιστρατεύει... influencer για τον κορωνοϊό

Ο Παγκόσμιος Οργανισμός Υγείας χρησιμοποιεί πλέον έναν ψηφιακό influencer για την ενημέρωση των νέων όσον αφορά την πανδημία του κορωνοϊού. Ο «Knox Frost» είναι η ψηφιακή απόδοση ενός 20χρονου από την Ατλάντα, ένας influencer CGI (τρισδιάστατη εικόνα μέσω υπολογιστή) και έχει πάνω από ένα εκατομμύριο ακόλουθους στο Instagram. Αναγγέλλοντας τη συνεργασία με τον Παγκόσμιο Οργανισμό Υγείας στις 4 Απριλίου, έγραψε στο Instagram: «Συνεργάζομαι με τον @WHO για την καταπολέμηση του κορωνοϊού. Ας τους δείξουμε ότι οι νεότερες γενιές είναι σε αυτόν τον αγώνα».

Στην ανάρτηση έχει συμπεριληφθεί σύνδεσμος με μια σελίδα για δωρεές που διοχετεύονται στην παροχή ιατρικού εξοπλισμού σε ιατρικό και νοσηλευτικό προσωπικό, σε ασθενείς που έχουν προσβληθεί από τον ιό (ώστε να έχουν την κατάλληλη φροντίδα), σε έρευνες για εμβόλια, τεστ και θεραπευτικές μεθόδους για τον κορωνοϊό, καθώς και σε μελέτες για την ανίχνευση και κατανόηση της εξάπλωσής του.

Σε προηγούμενη ανάρτηση, στις 22 Μαρτίου, δίνει επίσης συμβουλές στους ακολούθους του για την απομόνωση, σημειώνοντας: «Κοιτάξτε, τα πράγματα πρόκειται να γίνουν αληθινά δύσκολα για πολλούς ανθρώπους τους επόμενους μήνες και πρέπει να παραμείνουμε δυνατοί. Συνηθίζω να λέω βγείτε έξω, να αποφεύγετε τα βιντεοπαιχνίδια, να κάνετε παρέα με φίλους... Αλλά τώρα...; Είμαστε σε ένα εντελώς διαφορετικό γήπεδο. Οι κανόνες του παιχνιδιού έχουν αλλάξει και η στρατηγική σας επίσης πρέπει να αλλάξει».

«Νέο σχέδιο για τους επόμενους μήνες: να δουλέψετε με αυτά που έχετε στο σπίτι. Λέω για το FaceTiming καθημερινά με τους φίλους σας, καταγράφετε τις σκέψεις σας σε χαρτί, πίνετε περισσότερο νερό από το συνηθισμένο, ελέγχοντας τις ειδήσεις μόνο μία φορά την ημέρα, κάνοντας κάτι δημιουργικό ή αποκτώντας ένα νέο χόμπι. Εγώ επιλέγω ένα χόμπι πολλών χρόνων πριν».

Σε δηλώσεις στο Buzzfeed News, οι δημιουργοί του «Knox Frost» από την εταιρεία social media μάρκετινγκ Influential, ανέφεραν: «Μέσω αυτής της συνεργασίας με τον Παγκόσμιο Οργανισμό Υγείας, ο Knox διασφαλίζει ότι το μήνυμα να μείνουμε σπίτι, να παραμείνουμε υγιείς και να κάνουμε δωρεές για σκοπούς που συνδέονται με την αντιμετώπιση του COVID-19, φτάνει ακόμα και στις νεότερες γενιές. Ενώ ο Knox Frost μπορεί να είναι ένας άνθρωπος εικονικής πραγματικότητας, έχει παγκόσμιο αντίκτυπο σε αυτή την εποχή των μεγάλων αναγκών».

Τελευταία ενημέρωση: Τρίτη, 7 Απριλίου 2020, 11:06