Το ντεμπούτο της στις διαδικτυακές πωλήσεις νωπών οπωροκηπευτικών στην Ευρώπη έκανε η Amazon, επιλέγοντας τη Βρετανία ως πρώτο «σταθμό».

Ακολουθεί η Ιταλία και στη συνέχεια θα επεκταθεί και σε άλλες χώρες, δίνοντας τη δυνατότητα στους Ευρωπαίους καταναλωτές να έχουν στη διάθεσή τους νωπά αλλά και κατεψυγμένα προϊόντα με ένα «κλικ». Προς το παρόν διαθέτει πάνω από 15.000 προϊόντα, που θα είναι διαθέσιμα στους καταναλωτές μέσα σε μόλις μία ώρα στις περισσότερες περιπτώσεις.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η εταιρεία του Τζεφ Μπέζος υπέγραψε συμφωνία με τη μεγάλη αλυσίδα σούπερ μάρκετ Morrissons, εντείνοντας τον ανταγωνισμό. Η Amazon είχε ξεκινήσει διαδικτυακές πωλήσεις τροφίμων ήδη από το 2007 στο Σιάτλ και στη συνέχεια επεκτάθηκε σε ορισμένες αμερικανικές πόλεις. Ήταν, λοιπόν, ζήτημα χρόνου να φτάσει και στην Ευρώπη.

Στα χνάρια της Amazon κινείται και η Google, που υποσχέθηκε ταχύτατη παράδοση φρούτων, λαχανικών και κατεψυγμένης πίτσας.

Η υπηρεσία της είναι διαθέσιμη σε Σαν Φρανσίσκο και Λος Άντζελες, και η εταιρεία πιστεύει ότι μπορεί να αποτελέσει δίαυλο μεταξύ λιανοπωλητών και καταναλωτών, καθώς αντί να στήσει αποθήκες απλώς συνεργάστηκε, όπως η Amazon, με σούπερ μάρκετ και έφτιαξε έναν στόλο με βαν για άμεσες παραδόσεις. Μένει να δούμε πότε θα διευρύνει και εκείνη το δίκτυό της προς τη γηραιά ήπειρο…

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Πηγή: Ethnos.gr

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης