Με μια ιδιαίτερα… πικάντικη αίσθηση του χιούμορ συμμετέχει η αμερικανική οργάνωση «Evolve» στην εκστρατεία κατά της οπλοχρησίας. Η οργάνωση, η οποία δραστηριοποιείται για τη μείωση της ένοπλης βίας, δημιούργησε ένα πρωτότυπο διαφημιστικό σποτ προκειμένου να πείσει τους πολίτες για την σοβαρότητα της χρήσης των όπλων. Σε αυτό πρωταγωνιστούν δύο έφηβοι οι οποίοι παίζουν με χρωματιστούς… δονητές, αντί για σπαθιά μπροστά στα έκπληκτα μάτια των μανάδων τους!

Το μήνυμα της χιουμοριστικής διαφήμισης είναι ότι οι γονείς θα πρέπει να φυλάσσουν πιο προσεκτικά τα «όπλα» που είναι επικίνδυνα ή «ακατάλληλα» για τα παιδιά.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η Ρεμπέκα Μποντ, ένα από τα ιδρυτικά μέλη της οργάνωσης, δήλωσε στη Huffington Post ότι στόχος της διαφήμισης είναι να παρακινήσει τους πολίτες να αλλάξουν την συμπεριφορά τους σε ό,τι αφορά την ασφάλεια των όπλων.

Η διαφήμιση έγινε για λογαριασμό της Evolve από την εταιρεία McCann Erickson, χωρίς χρέωση, προκειμένου να σταματήσουν να είναι «ταμπού» στις ΗΠΑ οι συζητήσεις γύρω από τα όπλα.

Μία ημέρα προτού κυκλοφορήσει, η διαφήμιση δόθηκε στη δημοσιότητα σε έκθεση του οργανισμού «Everytown For Gun Safety» (οργανισμός στις ΗΠΑ που μάχεται ενάντια στην οπλοχρησία), που αναφέρει ότι στη χώρα τουλάχιστον εκατό παιδιά έχασαν μέσα στο έτος τη ζωή τους από κατά λάθος πυροβολισμούς.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Στόχος της Evolve είναι να συνταχθεί ένα επίσημο πολιτικό πλαίσιο σχετικά με τον έλεγχο των όπλων.

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης