Πολλές από αυτές βρίσκονται στη μέση του πουθενά. Χωρίς ίχνος κτηρίου σε απόσταση πολλών χιλιομέτρων. Μικρά καταφύγια για τον επιβάτη που περιμένει ένα όχημα να τον μεταφέρει στον προορισμό του.

Συνδυασμός διαφορετικών αρχιτεκτονικών στιλ, συχνά αγγίζοντας τα όρια του σουρεαλισμού, οι στάσεις λεωφορείων σε χώρες της πρώην Σοβιετικής Ένωσης αποτέλεσαν πηγή έμπνευσης για τον Christopher HerwigΣυνδυασμός διαφορετικών αρχιτεκτονικών στιλ, συχνά αγγίζοντας τα όρια του σουρεαλισμού, οι στάσεις λεωφορείων έγιναν πηγή έμπνευσης για τον Christopher Herwig.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
Για περισσότερα από 10 χρόνια ο Καναδός φωτογράφος ταξίδεψε σε όλα τα μήκη και πλάτη της πρώην Σοβιετικής Ένωσης απαθανατίζοντας με τον φακό του «ένα όμορφο δείγμα δημόσιας τέχνης (public art)», το οποίο αποτυπώνει με χαρακτηριστικό τρόπο τις έντονες αντιθέσεις μεταξύ των εθνοτήτων που συγκροτούσαν για δεκαετίες την πανίσχυρη υπερδύναμη.

Ο Christopher Herwig κάλυψε περίπου 20.000 μίλια σε 14 χώρες της πρώην Σοβιετικής Ένωσης (συμπεριλαμβανομένων των Καζακστάν, Ουζμπεκιστάν, Ουκρανίας, Αρμενίας, Γεωργίας).

Αρμενία

Εσθονία

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Μολδαβία

Εσθονία

Εσθονία

Αστάνα (πρωτεύουσα Καζακστάν)

Όλα ξεκίνησαν το 2002, όταν αποφάσισε να ξεκινήσει με το ποδήλατό του από το Λονδίνο με προορισμό την Αγία Πετρούπολη. «Είπα στον εαυτό μου να απαθανατίζω ένα αντικείμενο ανά ώρα. Ήταν μια άσκηση για να “ανοίξω τα μάτια μου”» τόνισε σε δηλώσεις του στο RT.

Καζακστάν

Κιργιστάν

Αμπχαζία (Αυτόνομη περιοχή στη Γεωργία)

Καζακστάν

Καζακστάν

Μολδαβία

«Όταν έφθασα στη Λιθουανία άρχισα να παρατηρώ αυτές τις εκπληκτικές στάσεις λεωφορείου.»

Λιθουανία

Κιργιστάν

Ουζμπεκιστάν

Τατζικιστάν

Τουρκμενιστάν

Ουκρανία

Αρμενία

Αυτό ήταν. Το 2003 ταξίδεψε στο Καζακστάν, και για τα επόμενα τρία χρόνια παρέμεινε στο κεντρικό τμήμα της Ασίας αναζητώντας παρόμοιες κατασκευές.

Το 2014 δημοσιεύτηκε το πρώτο βιβλίο με τις απίθανες φωτογραφίες του Christopher Herwig.

Επιμέλεια: Μάριος Βελέντζας

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης