Το σημερινό doodle της δημοφιλέστερης μηχανής αναζήτησης στο Διαδίκτυο είναι αφιερωμένο στην παλαιοντολόγο, συλλέκτρια ορυκτών και έμπορο Μαίρη Άνινγκ (Mary Anning). Η Google με αφορμή την 215η επέτειο από τη γέννησή της, τιμά με αυτόν τρόπο το έργο που άφησε ως κληρονομιά στην ανθρωπότητα η Βρετανή επιστήμονας η οποία έγινε παγκοσμίως γνωστή για την ανακάλυψη του πρώτου ολοκληρωμένου απολιθώματος του ιχθυόσαυρου. Μάλιστα, το μέρος όπου βρέθηκε το απολίθωμα ονομάζεται «Ακτή των Δεινοσαύρων» («Jurassic Coast»).

Το 1823, έκανε μια ακόμη σημαντική ανακάλυψη, ίσως τη μεγαλύτερη της. Βρήκε τον πρώτο πλήρη Πλησιόσαυρο.

Ειδικότερα, η Άνινγκ γεννήθηκε στις 21 Μαΐου του 1799 το Lime Regis στην Αγγλία, και απεβίωσε το 1847 σε ηλικία μόλις 47 ετών.

Στις 19 Αυγούστου του 1800 η Μαίρη Άνινγκ γλύτωσε από βέβαιο θάνατο κατά τη διάρκεια καταιγίδων με κεραυνούς. Ήταν ένας από τους τέσσερις ανθρώπους που είχαν βρει καταφύγιο κάτω από μια λεύκα στο Rack Field, κοντά στο Lyme Regis. Μόνο η Άνινγκ επέζησε όταν το δέντρο χτυπήθηκε από τον κεραυνό. Ο τοπικός θρύλος λέει ότι η εξυπνάδα της αυξήθηκε σημαντικά μετά το περιστατικό

Αξίζει να σημειωθεί ότι η Mary Anning όφειλε να παλέψει πολύ στη ζωή της για να βρει μία θέση στην κοινωνία της Βρετανίας του 19ου αιώνα, καθώς καταγόταν από φτωχή οικογένεια.