Τo θρυλικό περιοδικό των ’90s «i-D» απέκτησε ο όμιλος Vice. Ο πρόεδρος του Vice, Άντριου Κρέιτον, δήλωσε στους «NY Times» ότι η αγορά του βρετανικού περιοδικού αποτελεί μια τεράστια ευκαιρία να δημιουργήσουν μια ισχυρή πλατφόρμα για τη μόδα και τη δημιουργικότητα.

Ο Κρέιτον ήταν υπεύθυνος για τη διαφήμιση του «i-D» για κάποια χρόνια στο τέλος της δεκαετίας του ’90 δηλώνοντας χαρακτηριστικά: «Κάποια από τα μαθήματα που πήρα δουλεύοντας στο i-D είναι ανεκτίμητα και με βοήθησαν να δημιουργήσω το Vice».

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Ο πρόεδρος της Vice δήλωσε ακόμα ότι σκοπεύει να κρατήσει τους περισσότερους δημοσιογράφους που δουλεύουν στην ομάδα του βρετανικού περιοδικού και να προσθέσει μία επιλεγμένη ομάδα καινούργιων συντακτών. Μελλοντικός στόχος της εταιρείας είναι η αγορά καθιερωμένων τίτλων τους οποίους σέβεται το Vice. Στόχος της είναι να τους βοηθήσει να αναπτυχθούν κατά βάση ψηφιακά.

Επιμέλεια: Μάριος Μπουμπής

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης