Η στροφή στα ηλεκτρικά οχήματα θα μπορούσε να κοστίσει 410.000 θέσεις εργασίας στη Γερμανία έως το 2030, επισημαίνουν σύμβουλοι της κυβέρνησης, σύμφωνα με σημερινό δημοσίευμα της εφημερίδας «Handelsblatt».

Μόνο στην παραγωγή κινητήρων και κιβωτίων ταχυτήτων, περίπου 88.000 θέσεις εργασίας θα κινδυνεύσουν, όπως αναφέρεται στο δημοσίευμα, το οποίο επικαλείται έκθεση της Εθνικής Πλατφόρμας για το Μέλλον της Κινητικότητας (NPM), μιας επιτροπής που συμβουλεύει τη γερμανική κυβέρνηση.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Οι μηχανές των ηλεκτρικών αυτοκινήτων αποτελούνται από λιγότερα μέρη και απαιτούν μικρότερη συντήρηση σε σχέση με τους κινητήρες εσωτερικής καύσης, γεγονός που θα οδηγήσει σε απολύσεις, ανέφερε η έκθεση.

Η παραγωγή οχημάτων θα αυτοματοποιηθεί ακόμα περισσότερο και δεν θα επαρκεί για να στηρίξει το σημερινό επίπεδο θέσεων εργασίας, ανέφερε σύμφωνα με τη «Handelsblatt» ο πρόεδρος της NPM Χένινγκ Κάγκερμαν.

Το 2018, η απασχόληση στη γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία έφθασε τους 834.000 εργαζομένους, το υψηλότερο επίπεδο από το 1991.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Ο βασικός φορέας της γερμανικής αυτοκινητοβιομηχανίας VDA, που τον Δεκέμβριο προειδοποίησε για περισσότερες περικοπές θέσεων εργασίας το 2020 λόγω μείωσης των πωλήσεων αυτοκινήτων παγκοσμίως, ανέφερε ότι η πρόβλεψη της NPM βασίστηκε σε ένα «μη ρεαλιστικό ακραίο σενάριο», σημείωσε στέλεχος του VDA, σύμφωνα με τη «Handelsblatt».

Η αυτοκινητοβιομηχανία, σημαντικός κινητήριος μοχλός της ανάπτυξης στη μεγαλύτερη ευρωπαϊκή οικονομία, επιταχύνει τα σχέδια για την κυκλοφορία ηλεκτρικών οχημάτων, υπό τις πιέσεις της Ευρωπαϊκής Ένωσης για περαιτέρω μείωση των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα.

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης