Σε εξέλιξη βρίσκονται κρίσιμες διπλωματικές διεργασίες στη Ντόχα για την ενδεχόμενη συμφωνία μεταξύ ΗΠΑ και Ιράν. Στην πρωτεύουσα του Κατάρ έχουν μεταβεί ο Πρόεδρος της ιρανικής Βουλής και επικεφαλής διαπραγματευτής Μοχαμάντ Μπαγέρ Γαλιμπάφ, καθώς και ο Υπουργός Εξωτερικών της χώρας Αμπάς Αραγτσί.
Οι συζητήσεις θα επικεντρωθούν κυρίως στο Στενό του Ορμούζ και στο απόθεμα ουρανίου υψηλού εμπλουτισμού του Ιράν, δήλωσε ο αξιωματούχος στο Reuters.
Ο διοικητής της κεντρικής τράπεζας του Ιράν είναι επίσης μέλος της ιρανικής αντιπροσωπείας. Θα συζητήσει την πιθανή αποδέσμευση παγωμένων ιρανικών κεφαλαίων στο πλαίσιο μιας τελικής συμφωνίας, σύμφωνα με τον αξιωματούχο.

