Η εταιρεία Zara εκφράζει την λύπη της για την παρανόηση που δημιούργησε η διαφημιστική εκστρατεία με τις ακρωτηριασμένες κούκλες και τα αγάλματα τυλιγμένα στα λευκά, κάτι που προκάλεσε ορισμένους φιλοπαλαιστίνιους ακτιβιστές για μποϊκοτάζ.

«Δυστυχώς, ορισμένοι πελάτες αισθάνθηκαν προσβεβλημένοι από τις εικόνες αυτές, που τώρα απομακρύνθηκαν, και είδαν σε αυτές κάτι που δεν έχει σχέση με τις προθέσεις της δημιουργίας τους», αναφέρεται σε μήνυμα που αναρτήθηκε στον λογαριασμό της Zara στο Instagram.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

 

 

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Meltem Ensari (@ensarimeltem)

Χιλιάδες σχόλια αναρτήθηκαν στον λογαριασμό, σχετικά με τις φωτογραφίες της διαφημιστικής εκστρατείας, με πολλά από αυτά να συνοδεύονταν από παλαιστινιακές σημαίες, ενώ το #BoycottZara έγινε viral στο Twitter (Χ).

Οι διαμαρτυρόμενοι είδαν στις φωτογραφίες της καμπάνιας, εικόνες που παρέπεμπαν στην Γάζα.

Άμεσα, οι αναρτήσεις της εταιρείας στο Instagram που παρουσίαζαν την εκστρατεία αφαιρέθηκαν.

«Η Zara λυπάται για την παρανόηση, εκφράζουμε και πάλι τον βαθύ σεβασμό μας προς όλους», αναφέρεται στο μήνυμα της εταιρείας που διευκρινίζει ότι η καμπάνια άντλησε έμπνευση από την ανδρική ραπτική των περασμένων αιώνων.

Οι φωτογραφίες δείχνουν ένα ατελιέ με σκάλες, υλικά συσκευασίας, κιβώτια και γερανούς και εργάτες με στολές εργασίας.

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης