Η Kristen Stewart, η οποία είναι το πρόσωπο της συλλογής άνοιξη-καλοκαίρι 2020 του οίκου Chanel μιλάει στην ιταλική Vogue για τη σχέση της με τον οίκο μόδας, για τη νέα δημιουργική διευθύντρια Βιρτζινί Βιαρ και για την εμπειρία της, για το σύνολο της διαφημιστικής καμπάνιας, την οποία απαθανάτισε με τον φωτογραφικό του φακό ο Jean-Baptiste Mondino.

«Η ατμόσφαιρα των φωτογραφιών είναι όπως τη στιγμή που πηδάς στον αέρα και είσαι χωρίς βαρύτητα» ομολογεί η ηθοποιός, η οποία για να πετύχει τις λήψεις χρησιμοποίησε ένα τραμπολίνο. Η καμπάνια ενισχύει την έννοια της ελαφρότητας, για να πλησιάσει τη συλλογή έτσι όπως την φαντάστηκε η Βιρτζινί Βιαρ.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

«Τα ρούχα είναι σαν να κινούνται, να χορεύουν, να τρέχουν και να αναπνέουν… Είναι μία πνοή καθαρού αέρα, πραγματικά μοντέρνα και σαφώς σχεδιασμένη με γυναικεία άποψη», λέει η ηθοποιός και συνεχίζει: «Είναι φανερό ότι αυτά τα ρούχα έγιναν από κάποιον που θα μπορούσε να τα φορέσει».

Διαβάστε περισσότερα στο govastileto.gr

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης