Για το πόσο κοντά ή μακριά στο χαρακτήρα του είναι οι ρόλοι που υποδύεται σε τηλεόραση και θέατρο τη φετινή σεζόν μίλησε ο Αλέξανδρος Μπουρδούμης στο People ενώ σχολίασε και για το πόσο σημαντικός είναι ο έρωτας στη ζωή του.

– Φέτος σε βλέπουμε για δεύτερη σεζόν στη σειρά του Alpha Το Σόι Μου, αλλά συνεχίζεις και στο θέατρο, στην παράσταση Πριν το Χάραμα των Ρέππα – Παπαθανασίου, σε δύο πολύ αντικρουόμενους μεταξύ τους ρόλους.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

«Καταρχήν, πρέπει να πω πόσο χαρούμενος είμαι που και τηλεοπτικά αλλά και θεατρικά οι δύο δουλειές όπου συμμετείχα την περσινή χρονιά συνεχίζονται και φέτος, φαινόμενο αρκετά σπάνιο στις μέρες μας. Μ’ αρέσει, όμως, πάρα πολύ που από τη μια μεριά υποδύομαι τον αφελή και μαμάκια Κωνσταντίνο στο Σόι Μου και από την άλλη το σούπερ σταρ της εποχής του Τόνυ Νικολάου στο θέατρο, ερμηνεύοντας μερικά από τα πιο όμορφα τραγούδια της δεκαετίας του ’50′ και του ’60. Ένα αυθεντικό λαϊκό θέαμα, που σε ξεσηκώνει, σε συγκινεί, σε κάνει να γελάς και σε ταξιδεύει σε μια εποχή αθωότητας που τόσο πολύ μας λείπει.»

– Έχεις δηλώσει ότι μαμάκιας δεν είσαι. Έχεις κάποια κοινά χαρακτηριστικά με τον Τόνυ Νικολάου, που, αν και εκπροσωπεί την ποπ κουλτούρα εκείνης της εποχής, φαίνεται να είναι ένας άντρας παλιάς κοπής;

«Έχω μέσα μου πολλές αναφορές και καταβολές από αυτά που έχω ζήσει μέχρι τώρα. Από το περιβάλλον και από τον τρόπο που μεγάλωσα, αλλά ακόμα και με τη συνάφεια με το άλλο φύλο. Αυτό το πλάσμα, το θηλυκό, που δεν μας σταματά τίποτα προκειμένου να το κατακτήσουμε. Και ίσως εδώ να με βρίσκεις αρκετά παραδοσιακό ως προς το ποιος πρέπει να κάνει το πρώτο βήμα, αλλά ως εκεί. Θέλω μετά να προχωράμε μαζί στη σχέση, με συγκινεί το «μαζί». Θέλω να είμαι περιποιητικός, στοργικός και απρόβλεπτος. Δεν έχω καμία αίσθηση κτητικότητας απέναντι στη σύντροφό μου, αλλιώς δεν γίνεται να καλλιεργηθεί εμπιστοσύνη. Κι εδώ έρχεται η ζήλια να εισχωρήσει σαν ένα μικρό τέρας. Προτιμώ αυτό το τέρας, όπως λέει και ο Οθέλος, να το κρατάω σε χαμηλές εντάσεις.»

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης