Το αποτέλεσμα δεν ήταν καθόλου άσχημο, το διαφημιστικό του «Dancing» είχε χιούμορ και πολύ καλά εφέ, πρέπει να προσέξεις πολύ καλά και με στοπ-καρέ το βίντεο, για να καταλάβεις πως το σώμα και το κεφάλι του Λάτσιου έχουν μια μικρή ασυμμετρία.

Η ιδέα βέβαια για το trailer δεν ήταν αποτέλεσμα δημιουργικής σκέψης αλλά δημιουργικής αντιγραφής.
Το concept έχει ξεπατικωθεί από τη μεγάλη επιτυχία του διάσημου μουσικού παραγωγού Fat Boy Slim με τίτλο «Weapon of choice», που το 2001 είχε κερδίσει και βραβεία MTV.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Στο αυθεντικό βίντεο πρωταγωνιστεί ο βραβευμένος με Oscar ηθοποιός Christopher Walken και το 2002 ανακηρύχθηκε καλύτερο βίντεο κλιπ όλων των εποχών από το μουσικό κανάλι VH1.

Δείτε τα δύο βίντεο

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης