Οι μεγάλες εταιρείες που «χρησιμοποιούν» celebrities για τη διαφήμιση των προϊόντων τους, τώρα, με αφορμή το σκάνδαλο του Tiger Woods, δημιουργούν μια νέα ασφάλεια, προκειμένου να προστατευτούν από τυχόν απώλειες.

Ο δικηγόρος Brian Socolaw εξηγεί πως: «Οι εταιρείες λένε πως, αφού συνέβη στον Tiger Woods, μπορεί να συμβεί στον καθένα… Για μερικές εταιρείες είναι μια τεράστια επένδυση και, άμα δεν αποδώσει, δεν χάνουν μόνο τα λεφτά τους, αλλά αμαυρώνεται το όνομα και η φήμη τους. Κάτι τέτοιο δεν μετριέται σε χρήματα».

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Στα ήδη ισχύοντα εμπορικά συμβόλαια διασήμων προστίθενται όροι «περί ηθικής», που επιτρέπουν στις εταιρείες να διακόπτουν τη συνεργασία χωρίς αποζημίωση σε περίπτωση παραβίασης των όρων αυτών.

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης