Η διατροφή της Πετρουλάκη για αδυνάτισμα μετά τις χριστουγεννιάτικες κραιπάλες

Η διατροφή της Πετρουλάκη για αδυνάτισμα μετά τις χριστουγεννιάτικες κραιπάλες
Για όσες πήρατε κιλάκια στις γιορτές, η Ελένη Πετρουλάκη μας δίνει τα «φώτα» της για την διατροφή που πρέπει να ακολουθήσετε προκειμένου να χάσετε κιλά.

«Μετά τις γιορτές ακολουθώ διατροφή για αποτοξίνωση του οργανισμού. Και επειδή πρέπει να είναι εξατομικευμένη ανάλογα με τις ανάγκες μας -γιατί αυτό είναι το σωστό-, δημιούργησα με τη συνεργάτιδα μου, διατροφολόγο, απόφοιτο του Χαροκόπειου Πανεπιστημίου, Τζίνα Βερονίκη, ένα τριήμερο πρόγραμμα διατροφής για detox που έχει ως εξής:

1η μέρα: Πρωινό: 1 ποτήρι χλιαρό νερό με 1/2 λεμόνι, 1 αυγό βραστό με 1 φέτα τυρί και 1 φρυγανιά σικάλεως. Δεκατιανό: 1 φρούτο και τσάι πράσινο. Κυρίως γεύμα: Κοτόπουλο στον ατμό ή ψητό με κολοκυθάκια και καρότα. Απογευματινό: 1 φρούτο και πράσινο τσάι. Ελαφρύ γεύμα: Χόρτα με ανθότυρο και 2 φρυγανιές σικάλεως. Προ ύπνου: 1 ποτήρι χλιαρό νερό με 1 κουταλάκι μέλι.

2η μέρα: Πρωινό: 1 ποτήρι χλιαρό νερό με 1/2 λεμόνι και 1γιαούρτι με μούσλι. Δεκατιανό: 1 φρούτο και πράσινο τσάι. Κυρίως γεύμα: Βραστό ή ψητό ψάρι με μπρόκολο.

Απογευματινό: 1 φρούτο και πράσινο τσάι. Ελαφρύ γεύμα:

Σούπα λαχανικών. Προ ύπνου: 1 ποτήρι χλιαρό νερό με 1 κουταλάκι μελί.

3η μέρα
: Πρωινό: 1 ποτήρι χλιαρό νερό με 1/2 λεμόνι και 2φρυγανιές σικάλεως με μέλι.

Δεκατιανό: 1 φρούτο, και πράσινο τσάι. Κυρίως γεύμα: Μαυρομάτικα φασολιά σαλάτα συνοδευόμενα με 80 γραμμ. τόνο.

Απογευματινό: 1 φρούτο και πράσινο τσάι. Ελαφρύ γεύμα: Ομελέτα με λαχανικά + τυρί άπαχο + 1 παξιμάδι. Προ ύπνου: 1 ποτήρι χλιαρό νερό με 1 κουταλάκι μέλι», αποκάλυψε στο ΟΚ.

Πηγη: govastileto.gr

Τελευταία ενημέρωση: Σάββατο, 16 Ιανουαρίου 2016, 02:37