Επίσκεψη στην Εθνική πινακοθήκη είχε προγραμματιστεί, κατά τύχη, ταυτόχρονα για την τέως βασίλισσα  Άννα Μαρία και τους μαθητές του Μουσικού Λυκείου Παλλήνης, οι οποίοι επισκέφτηκαν τον χώρο για εκπαιδευτικούς λόγους.

Ενώ  είχε ξεκινήσει κανονικά η ξενάγηση των μαθητών με τη βοήθεια της διευθύντριας της πινακοθήκης κ. Πλάκα, εμφανίστηκε  η  «τέως», η οποία θέλησε να ακολουθήσει και εκείνη τη ξενάγηση, και να βρίσκεται έτσι συντροφιά με τα παιδιά.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Όταν την είδαν, οι υπεύθυνοι της πινακοθήκης υποδέχτηκαν την Άννα Μαρία με ενθουσιασμό και  άρχισαν να την  προσφωνούν «μεγαλειοτάτη» κάτι που έκανε κακή εντύπωση στους περισσότερους μαθητές.

Στο τέλος της ξενάγησης η διευθύντρια ζήτησε από όλους τους μαθητές του μουσικού λυκείου να τραγουδήσουν κιόλας στην «μεγαλειοτάτη».

Όταν οι γονείς των  μαθητών του Μουσικού Λυκείου έμαθαν το γεγονός διαμαρτυρήθηκαν έντονα δηλώνοντας ότι «χωρίς οι ίδιοι να έχουν ιδέα, τα παιδιά τους αξιοποιήθηκαν ως… χορωδία για την ψυχαγωγία της κυρίας Γλύξμπουργκ».

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Συμπλήρωσαν επίσης τις διαμαρτυρίες τους  ότι  τα παιδιά τους είχαν πάει για μια εκπαιδευτική επίσκεψη κι όχι για να ψάλουν ύμνους στη μοναρχία.

Κατά τη διάρκεια του…τραγουδιού, υπήρξαν  μαθητές που δεν ανέχτηκαν αυτή την κατάσταση και αρνήθηκαν να τραγουδήσουν στην τέως, υπήρξαν  άλλοι που αιφνιδιάστηκαν και άλλοι που έμειναν και της τραγούδησαν.

Η διεύθυνση του σχολείου ενημερώθηκε εκ των υστέρων για το περιστατικό και το αποδοκίμασε και εκείνη με τη σειρά της.

 Αναρωτήθηκαν επίσης, σχολείο και  γονείς, γιατί δεν απέτρεψαν αυτή την εξέλιξη οι συνοδοί καθηγητές των μαθητών στην εκπαιδευτική επίσκεψη αφού είχαν κάθε ευκαιρία και δικαίωμα να κάνουν κάτι τέτοιο…

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης