Τα τελευταία χρόνια ο Domenico Dolce και ο Stefano Gabbana, οι σχεδιαστές του οίκου Dolce & Gabbana έχουν ακολουθήσει μια νέα πολιτική όσον αφορά την προώθηση των ρούχων τους. Από τις καμπάνιες μέχρι τα shows τους βλέπουμε ότι αντικαθιστούν τα μοντέλα με καθημερινούς ανθρώπους οι οποίοι συγκεκριμένα είναι Millennials.

Τόσο στο γυναικείο show για τη σεζόν Φθινόπωρο/Χειμώνας 2017 όσο και στην τελευταία τους αντρική συλλογή για την Άνοιξη του 2018 παρατηρήσαμε συγγενείς διάσημων μικρής ηλικίας να περπατούν στην πασαρέλα.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Διαβάστε περισσότερα στο govastileto.gr…

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης