Ο Πορτογάλος σταρ είναι ο πιο κερδοφόρος αθλητής στο Twitter, αφού κάθε διαφημιστικό tweet του αποφέρει 230.000 ευρώ, σύμφωνα με πρόσφατη μελέτη της αμερικανικής υπηρεσίας ψηφιακού μάρκετινγκ «Opendorse».

Ο Cristiano Ronaldo οφείλει αυτήν την οικονομική επιτυχία στη μεγάλη κοινότητα των θαυμαστών του, η οποία έχει αποδειχθεί εξαιρετικά δραστήρια στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Ο super star της μπάλας μάλιστα είναι το πιο δημοφιλές πρόσωπο στο Faceboοk, πριν ακόμα και από τη Shakira, με 107 εκατομμύρια likes στην προσωπική του ιστοσελίδα.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

 Στο Twitter περισσότεροι από 37 εκατομμύρια άνθρωποι ακολουθούν την επικαιρότητα στη σελίδα του «CR7», που χάρη σε αυτήν τη τεράστια δεξαμενή από φαν προσελκύει τις φίρμες και εκτοξεύει τις τιμές.

 «Στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, το target group είναι νέοι καταναλωτές αθλητικών ειδών», δηλώνει ο Κριστόφ Λεπετί, οικονομολόγος του Κέντρου Αθλητικού Δικαίου και Οικονομίας της Λιμόζ. «Όταν ο
Cristiano Ronaldo καμαρώνει τα καινούργια παπούτσια του στον λογαριασμό του στο Twitter, θα υπάρχουν οπωσδήποτε οικονομικά οφέλη για τη φίρμα», συμπληρώνει.

 Δεύτερος στη λίστα, με 125.000 ευρώ το tweet είναι ο Aμερικανός μπασκετμπολίστας Lebron James ενώ τρίτος στην κατάταξη έρχεται ο Βραζιλιάνος Neymar με 98.000 ευρώ ανά tweet.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Neymar

Lebron James

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης