Στο στοιχείο του…

Πρώτη καταχώρηση: Τρίτη, 31 Ιανουαρίου 2012, 06:58
Στο στοιχείο του…
Πληρώθηκε συνολικά 3,5 εκατ. δολάρια για να πει το «ναι» στην πρόταση της H&M προκειμένου να διαφημίσει τη νέα σειρά εσωρούχων της.

Ο λόγος για τον David Beckham ο οποίος αποδεικνύει με την παρουσία του στην καινούρια διαφημιστική καμπάνια της εταιρείας πως ακόμα… «περνάει η μπογιά του».

Εκπρόσωπος της H&M ανακοίνωσε πως η επίσημη «πρώτη» της νέας διαφημιστικής καμπάνιας θα πραγματοποιηθεί στη διάρκεια του τελικού του Super Bowl. Η εταιρεία έδωσε στη δημοσιότητα μια μικρή γεύση από το τελικό αποτέλεσμα, διάρκειας 30 δευτερολέπτων, με πρωταγωνιστή τον διάσημο ποδοσφαιριστή υπό τους ήχους του τραγουδιού «Don't Let Me Be Misunderstood» του συγκροτήματος «The Animals».

Δείτε το video...



Διαβάστε επίσης:
Σαν το παλιό καλό κρασί!, Πρώτη καταχώρηση: Τετάρτη, 4 Ιανουαρίου 2012, 06:23

Επιμέλεια: Μάριος Βελέντζας

Τελευταία ενημέρωση: Τρίτη, 31 Ιανουαρίου 2012, 11:53