Η ισχυρότερη ίσως «βόμβα» στα θεμέλια της ήδη ευτελισμένης show biz έχει ήδη εκραγεί στο X Factor.

Η σύγκρουση του συνθέτη Γιώργου Θεοφάνους με την κολοσσιαία δισκογραφική εταιρεία Sony αναδύει μια οσμή, που ακόμη και το φθαρμένο -κατ’ άλλους διεφθαρμένο- ελληνικό σύστημα παραγωγής αστέρων εσωτερικής κατανάλωσης,δεν μπορεί να την ανεχθεί.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Πολύ περισσότερο, αποδεικνύεται ότι δεν μπορεί να διαχειριστεί την κρίση, καθώς διακυβεύονται εκατοντάδες εκατομμυρίων -και μάλιστα σε περίοδο βαθιάς κρίσης και ανασφάλειας. Παρακολουθεί με αμηχανία την εταιρεία να αυτοκαρφώνεται ότι ουσιαστικά είχε ήδη διαλέξει τη νικήτρια του παιχνιδιού, και με τη σειρά της να καρφώνει τις οικονομικές αξιώσεις του Γιώργου Θεοφάνους, προκειμένου να ψηφίσει με τον ένα ή τον άλλο τρόπο. Την ίδια στιγμή, τα εξώδικα για να αποφευχθεί η αναπαραγωγή των πληροφοριών, που οι ίδιοι διοχετεύουν με δελτία Τύπου, πέφτουν… βροχή!

Το επίμαχο τηλεοπτικό προϊόν έχει ήδη χρεοκοπήσει στη συνείδηση των τηλεθεατών, ενώ φαίνεται ότι θα συμπαρασύρει και μια σειρά αναλόγων προϊόντων που προβάλλονται ή προγραμματίζονται να προβληθούν στην ήδη «πτωχότερη» ελληνική τηλεόραση.

Όμως, πίσω από κάθε καυγά υπάρχει χρήμα -και τις περισσότερες φορές παρά πολύ χρήμα. Το χρήμα, βεβαίως, δεν βρίσκεται στα προσωπικά συμφέροντα ενός κριτή ή στις «συμβολαιακές» επιδιώξεις μιας δισκογραφικής εταιρείας. Εξάλλου, οι δίσκοι στις ημέρες μας βγαίνουν περισσότερο για τα κασέ των νυχτερινών κέντρων, παρά για τις πωλήσεις που (δεν) θα σημειώσουν στα επίσης σχεδόν καταδικασμένα -από επιχειρηματικής άποψης δισκοπωλεία. Το διαδίκτυο «τρώει τις σάρκες» της μουσικής βιομηχανίας παγκοσμίως, σε σημείο που η Μαντόνα να αναγκάζεται να βάλει στον χάρτη των περιοδειών της χώρες, που μέχρι τώρα αγνοούσε όπως η Ελλάδα.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Προς τι λοιπόν η λυσσαλέα σύγκρουση των δύο πλευρών, που «πληγώνει» και το παράπλευρο τηλεοπτικό προϊόν;

Μα για τον έλεγχο του διαδικτύου και την χειραγώγηση των δημιουργών, που μπορεί να είδαν τα έσοδά τους να μηδενίζονται, αλλά τώρα ανακαλύπτουν ότι είναι πιο ελεύθεροι από ποτέ να δράσουν, να δημιουργήσουν και -γιατί όχι;- να απολαύσουν τους καρπούς των κόπων τους, έστω κι αν αυτοί προέλθουν από άλλες -άγνωστες μέχρι τώρα- οδούς.

Προς το παρόν ο Γιώργος Θεοφάνους είναι εκείνος που πρέπει να απαντήσει -και μάλιστα πειστικά- στις κατηγορίες της Sony, προς τέρψιν και ικανοποίηση όλων όσων αμφισβητούσαν την ποιότητα και την εγκυρότητα των προγραμμάτων αυτών και των αποτελεσμάτων τους.

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης