Η Carl’s Jr. & Hardee’s, μία από τις μεγαλύτερες αλυσίδες ταχυφαγείων στην Αμερική, προκειμένου να λανσάρει στην αγορά το νέο της burger, ονόματι «Atlantic Cod Fish Sandwich», επέλεξε τη Nina Agdal, διάσημο «άγγελο» της Victoria’s Secret.

Η λογική του concept είναι ότι, αφού ένα super model το τρώει με τόση όρεξη, τότε όλοι θα θέλουν να το γευθούν.

Με την ίδια εταιρεία έχουν συνεργαστεί στο παρελθόν διάσημα ονόματα, όπως η Audrina Patridge (2009), η Padma Lakshmi (2009), η Kim Kardashian (2009 ) καθώς και η Kate Upton (2012), και -απ’ ό,τι φαίνεται- η διαφημιστική πολιτική της εταιρείας περιλαμβάνει κιμά, γυναικεία σάρκα και ανέντιμη fast food λαγνεία…

Επιμέλεια: Μαρία Σινιώρη