Ξεκίνησε σαν πλάκα στο internet και εξελίχθηκε σε μια αναμέτρηση θρίλερ που κρίθηκε στις λεπτομέρειες.

Όλα ξεκίνησαν όταν μια ομάδα παιδιών από την Αγγλία, που δεν άντεχαν άλλο τους προκατασκευασμένους τραγουδιστές των reality show, αποφάσισαν να «χτυπήσουν» όλο αυτό το καλοστημένο σύστημα κατασκευής αστεριών που έχει στηθεί στην τηλεόραση.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

ο νικητής του X Factor, Joe McElderryΑποφάσισαν να μην αφήσουν τον νικητή του X Factor να φθάσει στο νούμερο ένα στα charts της Αγγλίας για τα Χριστούγεννα. Ξεκίνησαν, λοιπόν, μια καμπάνια στο internet για την προώθηση ενός κομματιού των Αμερικανών πολιτικών ακτιβιστών Rage Against The Machine, με όνομα «Killing in the name of» που είχε πρωτοκυκλοφορήσει το 1992 και ζητούσαν από όσους συμφωνούσαν με την ιδέα τους να «κατεβάσουν» το κομμάτι μέσω i-tunes ή να αγοράσουν το 18χρόνων single του κομματιού με σκοπό να γίνει το νο1 χριστουγεννιάτικο τραγούδι της Βρετανίας.

Από τη μια το πιο επιτυχημένο reality όλων των εποχών με celebrity κριτές και μια τεράστια βιομηχανία θεάματος από πίσω να προωθεί τα τραγούδια και τους ερμηνευτές τους, και από την άλλη μια αυθόρμητη κίνηση ανθρώπων που απλώς τα αυτιά τους είχαν απαυδήσει και αντέδρασαν από απόγνωση περισσότερο και όχι από ιδιοτέλεια.

Η μεγάλη έκπληξη έγινε, το «Killing in the name of» 18 χρόνια μετά την Ο Zac de la Rocha τραγουδιστής των RATM με έντονη πολιτική και κινηματική δράση.πρώτη κυκλοφορία του έφθασε στο νο1 του βρετανικού chart για τα Χριστούγεννα του 2009! Το κομμάτι «κατεβάστηκε» από 500.000 Βρετανούς της τελευταίες δύο εβδομάδες, 50.000 περισσότεροι από όσους αγόρασαν το single του Joe McElderry, νικητή του X Factor, και ο περίφημος Simon Cowell, που ήταν στην πρώτη γραμμή της αναμέτρησης για την πρώτη θέση, ηττήθηκε και έμεινε δεύτερος.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Ο Zac La Rocha τραγουδιστής της rock μπάντας από την California δήλωσε: «Το γεγονός αυτό αφορά πολύ περισσότερο στην αυθόρμητη ενέργεια των νέων της Αγγλίας να διαλύσουν το στείρο και προκατασκευασμένο pop μονοπώλιο και λιγότερο σε εμάς και στο ίδιο το τραγούδι μας».

Η βιομηχανία έχασε και μια «άλλη» φωνή ακούστηκε!

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης