H Αθηναϊκή Ζυθοποιία στην HO.RE.CA. 2019

H Αθηναϊκή Ζυθοποιία στην HO.RE.CA. 2019
Με ένα εντυπωσιακό περίπτερο, η Αθηναϊκή Ζυθοποιία συμμετείχε για μία ακόμη χρονιά στην HO.RE.CA., τη μεγαλύτερη διεθνή έκθεση για την τροφοδοσία και τον εξοπλισμό Ξενοδοχείων και μονάδων Μαζικής Εστίασης.

Πρωταγωνιστικό ρόλο στην παρουσία της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας στη HO.RE.CA. είχεη Heineken 0.0, που ήρθε για να ενισχύσει την κατηγορία των προϊόντων της εταιρίας με λιγότερες θερμίδες και χαμηλό ή καθόλου αλκοόλ.Η Heineken 0.0 είναι μια ισορροπημένη μπίρα χωρίς αλκοόλ, με αναζωογονητικές φρουτώδεις νότες και απαλό σώμα βύνης. Ζυθοποιείται όπως ακριβώς η αυθεντική Heineken με 100% βύνη και τη μοναδική μαγιά Α-Yeast, προσφέροντας μια αληθινή εμπειρία Heineken οποιαδήποτε στιγμή της ημέρας.

Να σημειωθεί ότι είναι η μοναδική μπίρα στην ελληνική αγορά που ζυθοποιείται με τη διαδικασία αφαίρεσης του αλκοόλ, πετυχαίνοντας το καλύτερο δυνατό γευστικό αποτέλεσμα.







Οι επισκέπτες του περιπτέρου της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας είχαν ακόμη την ευκαιρία να απολαύσουν τον μηλίτη Strongbowμε έναν ιδιαίτερο τρόπο σερβιρίσματος, αλλά και τον ιδιαίτερα αγαπημένο πλέον ΜΗΛΟΚΛΕΦΤΗ. Υπενθυμίζεται ότι μέσα στο επόμενο διάστημα ξεκινά η παραγωγή των δύο αυτών μαρκών στο εργοστάσιο της εταιρίας στην Πάτρα, με ελληνικό χυμό μήλου και ελληνικές πρώτες ύλες.
Ιδιαίτερη αίσθηση προκάλεσε, επίσης, ο χώρος που φιλοξενούσε τη μπύρα ΜΑΜΟΣ, ο οποίος με«άρωμα» παλιάς Ελλάδας τράβηξε τα βλέμματα όλων των επισκεπτών. Η ιστορική μπύρα, που επανακυκλοφόρησε το 2017 στην Πάτρα και από πέρσι είναι διαθέσιμη πανελλαδικά, έχει κερδίσει το καταναλωτικό κοινό το οποίο δείχνει σταθερά την προτίμησή του.

Τέλος, για ακόμα μια χρονιά το ενδιαφέρον προσέλκυσε τοκαινοτόμο σύστημαBLADEπου συστήθηκε πέρσι για πρώτη φορά στο κοινό. Το συμπαγές αυτό σύστημαβαρελίσιας μπίρας φέρνει την επανάσταση εξασφαλίζοντας υψηλή ποιότητα, διατηρώντας σταθερήτη θερμοκρασία του προϊόντος στους 2οC, και κρατώντας, παράλληλα, τη μπίρα φρέσκια για 30 ημέρες μετά το άνοιγμα του βαρελιού.Βασικά πλεονεκτήματά του για τις επιχειρήσεις και τα καταστήματα που θα το επιλέξουν είναι ο ελάχιστος χώρος που απαιτεί, η ευκολία στην εγκατάσταση, η χαμηλή κατανάλωση ρεύματος και η υψηλή αξιοπιστία.

Τελευταία ενημέρωση: Τετάρτη, 13 Φεβρουαρίου 2019, 18:57