Κάθε εορταστική περίοδος χαρίζει στην καθημερινότητα μας μια πιο χρωματιστή διάθεση, ενώ βρίσκουμε αφορμή για να χαλαρώσουμε και να βγούμε εκτός σπιτιού με τους φίλους μας. Ωστόσο, οι τελευταίες γιορτές ήταν ιδιαίτερες και άλλαξαν τον τρόπο που διασκεδάσαμε μιας και οι χώροι εστίασης και τα μπαρ ήταν, για πρώτη φορά, κλειστά.

Βέβαια, αυτό δεν σημαίνει ότι δεν τηρήσαμε τα έθιμα και ότι αλλάξαμε τις συνήθειές μας. Μπορεί να μείναμε μέσα, μπορεί να ήμασταν λίγα άτομα, αλλά και το ποτό μας απολαύσαμε και αρκετά γελάσαμε για να ξορκίσουμε το κακό.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Οι καταστάσεις, λοιπόν, διαφοροποιούνται, όμως τα κοινωνικά ζητήματα μένουν σταθερά και πρέπει η προσέγγισή τους να είναι συνεπής. Με γνώμονα αυτό, το θέμα της υπεύθυνης κατανάλωσης αλκοόλ και της ορθής οδηγικής συμπεριφοράς παραμένουν πάντα επίκαιρα και αποτελούν πεδίο κοινωνικής δράσης της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας εδώ και χρόνια.

Η Αθηναϊκή Ζυθοποιία, η μεγαλύτερη εταιρεία παραγωγής μπίρας στην Ελλάδα, επιδιώκει η κατανάλωση των προϊόντων της να συνδέεται πάντα με ευχάριστες εμπειρίες, που φέρνουν κοντά τους ανθρώπους, δημιουργούν θετικές αναμνήσεις και προσφέρουν απόλαυση, ενώ στο στόχαστρο μένουν πάντα η κατάχρηση και η χωρίς μέτρο κατανάλωση.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Στο πλαίσιο του συνολικού προγράμματος για βιώσιμη ανάπτυξη και εταιρική υπευθυνότητα, η εταιρεία πραγματοποιεί δράσεις ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης, αλλά και σχετικές καμπάνιες προϊόντων της όπως η Heineken, που έχουν δύο αποδέκτες: το καταναλωτικό κοινό για την υπεύθυνη κατανάλωση και τους επαγγελματίες του χώρου για την υπεύθυνη διάθεση του αλκοόλ.

Τον Δεκέμβριο ολοκληρώθηκε η πιο πρόσφατη ενέργεια, που είχε ως στόχο την ενσωμάτωση της κοινωνικής ευθύνης στην κουλτούρα των bartenderκατά την πώληση αλκοόλ, ένα διαδικτυακό σεμινάριο που συμμετείχαν περισσότεροι από 70 εργαζόμενοι σε καταστήματα εστίασης και ενημερώθηκαν για την «Υπεύθυνη Διάθεση και Κατανάλωση Αλκοόλ». Το εγχείρημα  πραγματοποιήθηκε σε συνεργασία με την Ένωση Bartenders Ελλάδος και την υποστήριξη της μη κυβερνητικής οργάνωσης «Νηφάλιοι-Στην Υγειά μας». Οι πιστοποιημένοι εκπαιδευτές ενημέρωσαν για θέματα που αφορούν στο αλκοόλ και για το ρόλο που επιτελούν οι επαγγελματίες του χώρου τους στην ορθή διάθεσή του ως, αναμφίβολα, ένας από τους σημαντικότερους κρίκους στην αλυσίδα πώλησης του αλκοόλ στον τελικό καταναλωτή.

Η παραπάνω εκδήλωση προέκυψε μέσα από τα αποτελέσματα της συζήτησης στρογγυλής τραπέζης, που οργανώθηκε από την Αθηναϊκή Ζυθοποιία τον Φεβρουάριο 2020. Η υπεύθυνη κατανάλωση αλκοόλ και η ορθή οδηγική συμπεριφορά ήταν το κύριο θέμα, που αναλύθηκε από σημαντικούς θεσμικούς και κοινωνικούς φορείς. Από τα πρακτικά της εκδήλωσης μπορούμε να ξεχωρίσουμε ότι το επίπεδο ενημέρωσης και εκπαίδευσης είναι χαμηλό όσον αφορά στους κινδύνους που εγκυμονεί η αλόγιστη κατανάλωση αλκοόλ, ενώ –παράλληλα- ότι η υπεύθυνη κατανάλωση είναι αλληλένδετη με την υπεύθυνη διάθεση του αλκοόλ από τους επαγγελματίες του χώρου.

Οι παραπάνω δράσεις εντάσσονται στη συνολική δέσμευση της εταιρίας, σε συνεργασία με φορείς και οργανισμούς, να ευαισθητοποιήσει θέματα υπεύθυνης κατανάλωσης. Παράλληλα η εταιρεία επενδύει συνεχώς στην ανάπτυξη προϊόντων χωρίς αλκοόλ, ώστε οι καταναλωτές να συνεχίζουν να απολαμβάνουν υπέροχες γεύσεις χωρίς συμβιβασμούς ακόμα κι όταν δεν θέλουν να καταναλώσουν αλκοόλ ή κι όταν παίρνουν τον ρόλο νηφάλιου οδηγού της παρέας που θα αναλάβει να επιστρέψει μία παρέα με ασφάλεια σπίτι μετά από μία έξοδο, χωρίς όμως να στερηθεί τη διασκέδασης.

 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης