Ανοιχτή γραμμή επικοινωνίας με τον Ε.Φ.Ε.Τ.

Πρώτη καταχώρηση: Παρασκευή, 30 Μαρτίου 2012, 11:15
Ανοιχτή γραμμή επικοινωνίας με τον Ε.Φ.Ε.Τ.
Στοχεύοντας στη συνεχή βελτίωση των παρεχόμενων υπηρεσιών προς τους πολίτες, ο Ε.Φ.Ε.Τ. προχώρησε στη λειτουργία της γραμμής 11717, η οποία λειτουργεί παράλληλα με το νέο κέντρο λήψης αναφορών.
Η λειτουργία του κέντρου ξεκίνησε τον Δεκέμβριο του 2011 και η μέχρι τώρα πορεία του δείχνει ότι αποτελεί ακόμα ένα ισχυρό εργαλείο στη διάθεση των καταναλωτών.

Το κέντρο λήψης αναφορών στεγάζεται στην Κεντρική Υπηρεσία του Ε.Φ.Ε.Τ. και δέχεται αναφορές ηλεκτρονικά (μέσω της ηλεκτρονικής πύλης του φορέα www.efet.gr), αυτοπροσώπως (στα γραφεία του φορέα) και μέσω του νέου πανελλήνιου πενταψήφιου αριθμού κλήσης του Ε.Φ.Ε.Τ. 11717.
Η χρέωση για την κλήση προς τον πενταψήφιο αριθμό κοστίζει μία αστική μονάδα ανεξάρτητα από την περιοχή του καλούντος.

Από τις αρχές του έτους έχουν υποβληθεί μέσω της παραπάνω γραμμής 200 αναφορές από καταναλωτές, οι οποίες έχουν ήδη αξιολογηθεί και διαχειρίζονται στα αρμόδια τμήματα του Ε.Φ.Ε.Τ..

Τελευταία ενημέρωση: Παρασκευή, 30 Μαρτίου 2012, 11:53