Σε 1.454 ανέρχονται τα παράπονα- καταγγελίες που δέχθηκε το πρώτο τετράμηνο του έτους το Κέντρο Προστασίας Καταναλωτών (ΚΕΠΚΑ).

Όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση του ΚΕΠΚΑ, πρώτα στη λίστα των παραπόνων-καταγγελιών βρίσκονται τα ελαττωματικά προϊόντα (29,16%) και ακολουθούν οι εξής κατηγορίες: υπηρεσίες κοινωνικού ενδιαφέροντος (26,27%), ρύθμιση χρεών υπερχρεωμένων νοικοκυριών (6,88%), πωλήσεις από απόσταση (5,09%) και λοιπές χρηματοοικονομικές υπηρεσίες (4,40%).

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Οι υπόλοιπες 19 κατηγορίες συγκεντρώνουν ποσοστό 19,27% επί του συνολικού.

Για την αντικατάσταση ελαττωματικών προϊόντων, οι καταναλωτές που δικαιώθηκαν με την παρέμβαση του ΚΕΠΚΑ έλαβαν ως αποζημίωση συνολικά το ποσό των 15.606,90 ευρώ και για επιστροφές χρεώσεων και ακυρώσεις συμβολαίων παρόχων τηλεπικοινωνιών 2.862,68 ευρώ.

Για παράπονα/καταγγελίες που κατατέθηκαν για τουριστικές επιχειρήσεις (40 συνολικά), η αποζημίωση διαμορφώθηκε στα 1.190 ευρώ και για τις πωλήσεις από απόσταση το ποσό που εξασφάλισε το ΚΕΠΚΑ έφθασε τα 501,60 ευρώ.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το Κέντρο στην ανακοίνωσή του τονίζει για ακόμη μία φορά την ανάγκη στήριξης της δράσης του, προκειμένου να μην μπει «λουκέτο» μέσω της αύξησης του αριθμού των καταναλωτών που καταβάλλουν την ετήσια συνδρομή.

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης