Ανοδικά κινήθηκε ο τζίρος των εμπορικών καταστημάτων κατά τη διάρκεια της ενδιάμεσης εκπτωτικής περιόδου 1-10 Μαΐου 2015, σύμφωνα με στοιχεία του Συνδέσμου Επιχειρήσεων Λιανικής Πωλήσεως Ελλάδος (ΣΕΛΠΕ), σημειώνοντας αύξηση 5%.

Όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση του Συνδέσμου, η εκπτωτική περίοδος ήταν μικρότερης διάρκειας από την περυσινή κατά μία ημέρα (10 Μαΐου Κυριακή, αργία).

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Τις πρώτες ημέρες οι καταναλωτές ήταν διστακτικοί, ωστόσο στη συνέχεια και μετά την πρόσκαιρη θετική εξέλιξη που παρουσίασαν οι συνομιλίες με τους ευρωπαϊκούς θεσμούς στις 6/5 αναθάρρησαν και πραγματοποίησαν τον μεγαλύτερο όγκο των αγορών τους τις τρεις τελευταίες ημέρες των εκπτώσεων.

Ειδικά η Κυριακή 3/5/2015, παρά τα προβλήματα των έκνομων ενεργειών που συμπεριλάμβαναν και κλείσιμο καταστημάτων, έδειξε μια πτώση τζίρου μόνο 3% από την περυσινή αντίστοιχη ημέρα, σύμφωνα με τον ΣΕΛΠΕ.

Ωστόσο και σε αυτή την περίπτωση, ο Σύνδεσμος θεωρεί ικανοποιητικό το αποτέλεσμα, αν ληφθεί υπ’ όψιν το γεγονός ότι την ίδια ημέρα διοργανώθηκε και ο ημιμαραθώνιος Αθήνας, κλείνοντας ουσιαστικά την πρόσβαση στο κέντρο, αλλά και τις διαδηλώσεις που πραγματοποιήθηκαν.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Σύμφωνα με τον ΣΕΛΠΕ, από τα παραπάνω στοιχεία προκύπτει ότι ο καταναλωτής έχει αγκαλιάσει τον θεσμό των ενδιάμεσων εκπτώσεων συμπεριλαμβανομένων και των Κυριακών, πιστεύοντας ότι εξυπηρετεί τις ανάγκες του κυρίως αυτό το διάστημα της δύσκολης συγκυρίας που βρίσκεται η χώρα μας.

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης