Τουριστικός οδηγός με δείκτη προστασίας καταναλωτή

Πρώτη καταχώρηση: Παρασκευή, 26 Μαρτίου 2010, 17:11
Τουριστικός οδηγός με δείκτη προστασίας καταναλωτή
Πριν ξεκινήσουμε και αφού βρεθούμε στον τόπο των διακοπών μας, τι πρέπει να γνωρίζουμε; Που πρέπει να καταγγέλλουμε τα «κακός κείμενα»;

• Ιεραρχούμε τις ανάγκες των διακοπών μας. Επιλέγουμε το νόμιμο (δηλ. με σήμα του Ε.Ο.Τ.) ξενοδοχείο ή ενοικιαζόμενο δωμάτιο που θα μεταβούμε, ερευνώντας την αγορά και επιλέγοντας το καλύτερο στην πλέον συμφέρουσα τιμή.

• Μπορούμε να εφοδιαζόμαστε με προϊόντα από το σπίτι που συντελούν στην οικονομία των διακοπών μας.
 
• Όταν μεταβούμε στο τόπο διακοπών, πρέπει αν μη τι άλλο να κάνουμε έρευνα τιμών και ποιότητας στα εστιατόρια, στα καταστήματα τροφίμων, στις καφετέριες, στις καντίνες κ.α.

• Οι ταξιδιώτες αφού βρεθούν στον τόπο προορισμού των διακοπών τους, επιλέγουν πλαζ που δεν «κοστίζουν» και εφοδιάζονται με ομπρέλα και σε-λόνγκ δικές τους.

• Στα αντηλιακά προσέχουμε την ημερομηνία λήξης, δεν τα εκθέτουμε στον ήλιο και ακολουθούμε πιστά τις οδηγίες χρήσης.

• Δεν εκθέτουμε εμφιαλωμένα νερά και αναψυκτικά στον ήλιο αλλά τα διατηρούμε σε θερμοκρασία μέχρι 18ο Κελσίου.

Τηλέφωνα για καταγγελίες:

Υπουργείο Ανάπτυξης – Γενική Γραμματεία Καταναλωτή: 1520

Ελληνικός Οργανισμός Τουρισμού: 1571

Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας: 2108916150

Ενιαίος Φορέας Ελέγχου Τροφίμων Ε.Φ.Ε.Τ.: 2106971600

Ένωση Καταναλωτών Ελλάδος: 2104111080

Στα κατά τόπου γραφεία της Τουριστικής Αστυνομίας

Παράπονα για ΤΑΞΙ: 1019

Πηγή: Ένωση Καταναλωτών Ελλάδος

Τελευταία ενημέρωση: Παρασκευή, 26 Μαρτίου 2010, 17:52