Πριν ξεκινήσουμε και αφού βρεθούμε στον τόπο των διακοπών μας, τι πρέπει να γνωρίζουμε; Που πρέπει να καταγγέλλουμε τα «κακός κείμενα»;
• Ιεραρχούμε τις ανάγκες των διακοπών μας. Επιλέγουμε το νόμιμο (δηλ. με σήμα του Ε.Ο.Τ.) ξενοδοχείο ή ενοικιαζόμενο δωμάτιο που θα μεταβούμε, ερευνώντας την αγορά και επιλέγοντας το καλύτερο στην πλέον συμφέρουσα τιμή.
• Μπορούμε να εφοδιαζόμαστε με προϊόντα από το σπίτι που συντελούν στην οικονομία των διακοπών μας.
• Όταν μεταβούμε στο τόπο διακοπών, πρέπει αν μη τι άλλο να κάνουμε έρευνα τιμών και ποιότητας στα εστιατόρια, στα καταστήματα τροφίμων, στις καφετέριες, στις καντίνες κ.α.
• Οι ταξιδιώτες αφού βρεθούν στον τόπο προορισμού των διακοπών τους, επιλέγουν πλαζ που δεν «κοστίζουν» και εφοδιάζονται με ομπρέλα και σε-λόνγκ δικές τους.
• Στα αντηλιακά προσέχουμε την ημερομηνία λήξης, δεν τα εκθέτουμε στον ήλιο και ακολουθούμε πιστά τις οδηγίες χρήσης.
• Δεν εκθέτουμε εμφιαλωμένα νερά και αναψυκτικά στον ήλιο αλλά τα διατηρούμε σε θερμοκρασία μέχρι 18ο Κελσίου.
Τηλέφωνα για καταγγελίες:
Υπουργείο Ανάπτυξης – Γενική Γραμματεία Καταναλωτή: 1520
Ελληνικός Οργανισμός Τουρισμού: 1571
Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας: 2108916150
Ενιαίος Φορέας Ελέγχου Τροφίμων Ε.Φ.Ε.Τ.: 2106971600
Ένωση Καταναλωτών Ελλάδος: 2104111080
Στα κατά τόπου γραφεία της Τουριστικής Αστυνομίας
Παράπονα για ΤΑΞΙ: 1019
Πηγή: Ένωση Καταναλωτών Ελλάδος