Κάθετη είναι η πτώση των διαφημιστικών εσόδων των ΜΜΕ η οποία έφτασε το 23.23% για τον μήνα Σεπτέμβριο.
Η τηλεόραση χάνει 31,49% (εισέπραξαν 44,1 εκατ. ευρώ), τα περιοδικά χάνουν 19,9% (εισέπραξαν 48,7 εκατ. ευρώ), οι εφημερίδες εμφανίζουν μείωση 20,2% (εισέπραξαν 38,8 εκατ. ευρώ) και το ραδιόφωνο έχει μείωση 23,3% (εισέπραξαν 9 εκατ. ευρω).

Η πτώση στο εννιάμηνο του 2010 για όλα τα ΜΜΕ, σύμφωνα με την εφημερίδα «Παρόν», είναι 11% και για την τηλεόραση 10,8%.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Ο φόβος όμως των καναλιών αφορά τον Οκτώβριο, για τον οποίο τα πρώτα στοιχεία είναι αποκαρδιωτικά και αναμένεται πτώση κατά 35%.

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης