Γιώργο Λιάγκα, τα θυμάσαι αυτά τα πλάνα;

Πρώτη καταχώρηση: Παρασκευή, 12 Φεβρουαρίου 2021, 12:55
Γιώργο Λιάγκα, τα θυμάσαι αυτά τα πλάνα;

Τα Στερνά τιμούν τα Πρώτα και τα Πρώτα τα Στερνά.
 

Η πρόσφατη αποκάλυψη τού Γιώργου Λιάγκα περί σεξουαλικής επίθεσης

που -σύμφωνα με τα λεγόμενά του- υπέστη κάποτε από βουλευτή,

αντιμετωπίζεται με επιφύλαξη και με δυσπιστία

από τη συντριπτική πλειοψηφία των πολιτών και των τηλεθεατών.

 

Ο γνωστός παρουσιαστής,

ο οποίος επανέκαμψε φέτος στην εκπομπή «Το Πρωϊνό»

ως υφιστάμενος τής πρώην συζύγου του και συμπαρουσιάστριάς του, Φαίης Σκορδά,

προφανώς είναι συναισθηματικά ευάλωτος από το γεγονός

ότι έχει απολέσει την πάλαι ποτέ περίοπτη θέση του στην τηλεοπτική ιεραρχία

και έτσι αισθάνθηκε την ανάγκη να προβεί στην ακόλουθη εξομολόγηση:

«Εγώ όταν ήμουνα κοινοβουλευτικός συντάκτης…,

όταν ήμουν κοινοβουλευτικός συντάκτης, πιτσιρικάς στη Βουλή,

υπέστην σεξουαλική επίθεση από βουλευτή.

Τον απομάκρυνα και τελείωσε η ιστορία εκεί.

Αυτό δεν σημαίνει, όμως, ότι κάποιος άλλος θα μπορούσε να λειτουργήσει αντίστοιχα.»

 

Ατυχώς για τον Γιώργο Λιάγκα,

ο τρόπος με τον οποίον επέλεξε να γνωστοποιήσει την προσωπική εμπειρία του

καθιστά αυτήν την «ιστορία» ως θολή, αίολη, απολύτως αμφιλεγόμενη,

μέχρι και ντροπιαστικά συστημική.

Μία «εύκολη» εξομολόγηση, έμπλεη αοριστίας,

που ρέπει εμφανώς στον προσπορισμό τής τρέχουσας κοινωνικής συνθήκης

και στην κινητοποίηση των ακαριαίων αντανακλαστικών συμπάθειας

που δημιουργούνται προς κάθε θύμα σεξουαλικής επίθεσης.

 

Όμως, η καταγγελία τού Λιάγκα μπάζει από παντού…

Ναι μεν δεν έχουμε αποδείξεις ότι αποτελεί προϊόν μυθοπλασίας,

αλλά θα μπορούσε και να είναι.

Ναι μεν δεν έχουμε αποδείξεις ότι αποτελεί προϊόν εσκεμμένης μεγέθυνσης,

αλλά θα μπορούσε και να είναι.

Ναι μεν υπάρχει μία βάση στη διήγηση, αλλά απουσιάζει πλήρως η Τεκμηρίωση.

 

Η Δημοσιογραφία ορίζεται διεθνώς από τα επονομαζόμενα ως «5 “W”»·

τα «5 “W” τής Δημοσιογραφίας»

που αποτελούν τη «λυδία λίθο» τής πιστότητας και τής φερεγγυότητάς της,

είναι κατά σειρά απόλυτης αξιολόγησης τα εξής:

What (Τι)

Who (Ποιος)

Where (Πού)

When (Πότε)

Why (Γιατί)

 

Ας δούμε τώρα υπ’ αυτό το πεντάπτυχο πρίσμα, την εξομολόγηση τού παρουσιαστή…

Τι = Σεξουαλική Επίθεση

Ποιος = Βουλευτής

Πού = Βουλή

Πότε = Σε νεαρή ηλικία

Γιατί = Για σεξουαλική εκτόνωση-ηδονή

 

Όπως διαπιστώνουμε,

η «ιστορία» τού Γιώργου Λιάγκα βρίθει ασάφειας -έως και συγκάλυψης-

στο επί τής ουσίας κομβικότερο σημείο της.

ΠΟΙΟΣ;

 

Εδώ είναι ανεπίτρεπτη η αοριστία,

καθώς μιλάμε για τη «Βουλή των Ελλήνων»

και για ανθρώπους που -διά τής λαϊκής ψήφου-

εντέλλονται να αποφασίζουν για το Έθνος

και να διαφυλάσσουν-προασπίζουν-ενισχύουν τη Συνοχή τού Κοινωνικού Ιστού.

 

Τι έκανε, λοιπόν, ο Γιώργος Λιάγκας..;

Αντιμετώπισε ένα σοβαρότατο ζήτημα με ακραία επιπολαιότητα,

με όρους τηλεθέασης

και με την επανειλημμένως κατατεθειμένη -μέσω των τηλεοπτικών δεκτών μας-

αβάσταχτη ελαφρότητα τού «είναι» του.

 

Όντως,

δεν είναι η πρώτη φορά που διαπράττει αυτό το ολίσθημα ο Γιώργος Λιάγκας·

τουναντίον,

ο συστηματικά συστημικός παρουσιαστής έχει δώσει ουκ ολίγα δικαιώματα, 

καταθέτοντας, μάλιστα, ανερυθριάστως,

τα μικροαστικά σεξιστικά διαπιστευτήριά του σε μία πληθώρα περιπτώσεων.

 

Τα κατάπτυστα χάχανά του και ο χαβαλές που έκανε τον Νοέμβριο τού 2019

-υπό την αγαστή σύμπραξη τής γλοιώδους κουστωδίας του-

με την είδηση ότι ένας θλιβερός ψυχάκιας εκσπερμάτισε στην πλάτη φοιτήτριας

κατά τη διάρκεια μαθήματος στο αμφιθέατρο τού «Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης»,

δεν ήταν απλώς μία «άτυχη στιγμή»

αλλά η σφραγίδα τής διαχρονικής κουλτούρας που πρεσβεύει ο Λιάγκας·

μία κουλτούρα πάνω στην οποία έχτισε την καριέρα του

και συμπυκνώνεται στη δικλείδα τηλεθέασης «Αίμα και Σπέρμα».

 

Ο μικροαστός Λιάγκας -ελέω και τού φυζίκ του-

δεν ημπορούσε να υπηρετήσει πειστικά το πρώτο σκέλος τής εξασφαλισμένης τηλεθέασης·

έτσι, το «Αίμα» διεγράφη από το μενού και όλη η προσοχή εστράφη στο «Σπέρμα».

 

Το Σύστημα είχε βρει στο πρόσωπο τού Λιάγκα

έναν πιστό υπηρέτη που πάνω του θα έχτιζε την «Κουλτούρα τού Σεξισμού»

και θα τού προσέφερε ως ανταμοιβή τη μόνιμη παρουσία του στην Τηλεόραση

(και εν γένει στη «Show-Biz»).

Ως εκ τούτου,

το θλιβερό περιστατικό με τη διαπομπευμένη -και επί τής ουσίας, βιασμένη- φοιτήτρια,

ήταν η φυσική συνεπαγωγή τού παρελθόντος.

 

Ο Λαϊκός Θυμόσοφος λέει απολύτως εύστοχα ότι «Τα Στερνά τιμούν τα Πρώτα».

Όμως, ισχύει και η αντιστροφή τής συγκεκριμένης ρήσης..:

«Τα Πρώτα τιμούν τα Στερνά.».

 

Η Τηλεοπτική Μνήμη είναι εχθρός τού Γιώργου Λιάγκα (και των ομοίων του).

Η Τηλεοπτική Μνήμη θυμάται, λοιπόν,

ότι ο Λιάγκας έχτισε την καριέρα του

παρουσιάζοντας το πιο χυδαίο, φτηνιάρικο και εξευτελιστικό για τη Δημοσιογραφία, δελτίο ειδήσεων·

το περιβόητο, πάλαι ποτέ, δελτίο ειδήσεων τού «Star».

 

Ο Λιάγκας έχει συνδέσει τη δημοσιογραφική ύπαρξή του,

την παρουσία του και την εικόνα του,

με μία από τις πιο εξευτελιστικές στιγμές στην Ιστορία τής Ελληνικής Τηλεόρασης.

Ήταν το 2002,

στην εποχή τής κίβδηλης ευμάρειας, τής θεοποιημένης φτήνιας και τής λιγούρικης προστυχιάς,

όταν ο σημερινός τιμητής τής Γενετήσιας Αξιοπρέπειας

-και εν γένει τής Ανθρώπινης Αξιοπρέπειας-

ήταν ο «front man» (ελληνιστί -και εν προκειμένω, υποτιμητικά- ο «μπροστινός»)

που εκληροδότησε στην Ελληνική Κοινωνία αυτό εδώ το ανοσιούργημα. 


Η Τζένη Χειλουδάκη
-όπως και το «αντίπαλον δέος» της, η εκλιπούσα Τζούλια Μπάρκα-
ήταν συχνή τηλεοπτική θαμών τού Λιάγκα (και των ομοίων του)
και μία ημέρα έμελλε να προσδώσει στο εκτρωματικό δελτίο ακόμη μεγαλύτερο «κύρος».

Έτσι, σε ένα δήθεν αυθόρμητο σκηνικό,

το οποίο η ίδια -επιβεβαιώνοντας τη συλλογική δυσπιστία-

απεκάλυψε μετά από καιρό ότι ήταν «στημένο», 

επέταξε το στήθος της στον «αέρα»

και προσέφερε στο Πανελλήνιο

την εικόνα που οραματιζόντουσαν για τη Δημοσιογραφία ο Λιάγκας και οι μέντορές του.

 

Φυσικά,

όπως συμβαίνει πάντοτε στις περιπτώσεις

όπου ο Μικροαστισμός προσπαθεί εναγωνίως να κρύψει

την -έμπλεη πουριτανισμού και απύθμενης διαστροφής- λιγούρα του,

ο Λιάγκας είχε υποδυθεί για 15 ολόκληρα δευτερόλεπτα τον σοκαρισμένο,

τον άναυδο, τον ντροπιασμένο, τον αποσβολωμένο·

ήταν ακριβώς όσα δευτερόλεπτα χρειάζονταν,

ώστε να ξεκινήσει η Τζένη Χειλουδάκη να ξεγυμνώνεται,

να δείξει στο Πανελλήνιο -εν είδει Αμαζόνας- το στήθος της

και να ζουμάρει η κάμερα αποκλειστικώς σε αυτήν και στο ημιτσίτσιδο μπούστο της

(θυμίζω ότι επί πολλά χρόνια είχαμε γίνει μάρτυρες

χειρότερης κατάχρησης τής εξουσίας που διαθέτει και ασκεί η Κάμερα,

καθώς υπήρχαν δελτία και εκπομπές

που έκαναν -δήθεν ακουσίως και δήθεν ακούσια- «zoom» σε κηδείες

και σε φέρετρα που κατέβαιναν στο χώμα).

 

Αφού, λοιπόν, ο στόχος είχε επιτευχθεί,

αφού το δρομολογημένο «αυθόρμητο» τσιτσίδωμα

είχε πάρει τον δέοντα τηλεοπτικό χρόνο

που θα εξησφάλιζε την εκτόξευση στα «“μηχανάκια” τής “A.G.B.”»,

είχε έρθει η ώρα να έφερνε εις πέρας ο Λιάγκας το δεύτερο μέρος τού ποταπού σχεδίου.

Έτσι,

παριστάνοντας τον σοβαρό, στιβαρό και άτεγκτο σε θέματα ηθικής δημοσιογράφο,

είχε ξεστομίσει τη σουρεαλιστικά εξευτελιστική και ανεκδιήγητη φράση

«Ζητώ συγγνώμη από τους τηλεθεατές.

Θα παρακαλούσα πάρα πολύ την κυρία Χειλουδάκη να ντυθεί.».

 

Ναι, κυρίες και κύριοι,

ναι, σεβαστές αναγνώστριες και σεβαστοί αναγνώστες.

Η προτροπή «…θα παρακαλούσα πάρα πολύ την κυρία Χειλουδάκη να ντυθεί.»,

έχει ειπωθεί σε… δελτίο ειδήσεων

(για την ακρίβεια,

στο δημοσιογραφικό έκτρωμα που συστηνόταν ως «δελτίο ειδήσεων»

και είχε ως παρουσιαστή

τον έως και σήμερα εκλεκτό τού Συστήματος, τον Γιώργο Λιάγκα).

 

Σε ποιον να το πεις και να το πιστέψει,

ότι η παράκληση-προτροπή προς έναν ημίγυμνο άνθρωπο να ντυθεί,

δεν ειπώθηκε σε μία κρεβατοκάμαρα ή σε ένα ξενοδοχείο ημιδιαμονής,

αλλά σε δελτίο ειδήσεων

(και μάλιστα, σε δελτίο ειδήσεων μίας -κατ’ ευφημισμόν- δυτικής χώρας·

πόσω μάλλον,

όταν οι πρόγονοι αυτής τής χώρας θεωρούνται

ως οι επινοητές και παγκόσμιοι λαμπαδηφόροι τής έννοιας «Πολιτισμός»).

 

Ούτε ο «Αυτοκράτορας τού Σουρεαλισμού», ο Σαλβαντόρ Νταλί,

δεν θα εδύνατο να εμπνευστεί τέτοιαν αλλόκοτη συνθήκη.

Ποιος «Πειρασμός τού Αγίου Αντωνίου», ποιο έργο τέχνης και κουραφέξαλα·

ο «Πειρασμός τού Λιάγκα Γεωργίου» είναι το αληθινό έργο… ζέχνεις.

 

Έτσι δομήθηκε επί δεκαετίες η Νεοελληνική Τηλεόραση,

έτσι στήθηκαν καριέρες

που -υποστηριζόμενες από «αόρατα νήματα»- κρατιούνται έως και σήμερα

(με μηχανική υποστήριξη μεν, αλλά κρατιούνται).

 

Όμως, ό,τι γράφει, δεν ξεγράφει.

Ως εκ τούτου,

ο Γιώργος Λιάγκας θα αντιμετωπίζει εσαεί τη συλλογική δυσπιστία και απαξίωση,

διότι κάθε φορά που μιλάει κατά τού Σεξισμού

ένας θλιβερός ψυχάκιας εκσπερματίζει δημοσίως στην πλάτη μίας γυναίκας

και μία «Χειλουδάκη» γδύνεται σε δελτίο ειδήσεων.

ΑΙΣΧΟΣ.

 

Ο Υπο-Κοσμικός

 

(Twitter: @Ypokosmikos

https://twitter.com/Ypokosmikos)

Τελευταία ενημέρωση: Παρασκευή, 12 Φεβρουαρίου 2021, 13:09