Όταν ένας ομοφυλόφιλος γκετοποιείται από ομοφυλόφιλους… 

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

*** Ο χθεσινός ημιτελικός τού «Big Brother» ήταν άχρωμος·

το αποτέλεσμά του είχε προαναγγελθεί από τις στοιχηματικές εταιρείες 

που είχαν χρίσει δύο συμμετέχοντες ως τα ατράνταχτα φαβορί για αποχώρηση

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

και επιβεβαιώθηκαν πλήρως.

 

Όμως, η μία από τις δύο αποχωρήσεις είχε πολύ ζουμί,

καθώς ο 18χρονος δηλωμένος ομοφυλόφιλος Θέμης Καννέλος*

έλαβε πενιχρή υποστήριξη από τη «Λ.Ο.Α.Τ.Κ.Ι.» κοινότητα·

όχι,

ουδόλως θεωρώ ότι η σεξουαλικότητα ενός ανθρώπου

πρέπει να αντιμετωπίζεται και να χρησιμοποιείται ως συντεχνιακό όπλο,

αλλά μού προεξένησε άκρως αρνητική εντύπωση το γεγονός

ότι πλήθος gays προέβαιναν επί καιρώ σε αναρτήσεις έντονης αποδοκιμασίας

εις βάρος τού νεαρού Θέμη.

 

Δεν έφταναν οι χυδαίες επιθέσεις που δεχόταν από ομοφοβικούς,

αλλά υπήρχαν και πολλά άτομα με τον ίδιο σεξουαλικό προσανατολισμό

που τον μέμφονταν με τα χειρότερα λόγια

και τού προσήπταν-αναπαρήγαγαν τον χαρακτηρισμό «Η Ντροπή των Gays».

Μιλάμε για ιδιότυπο «σύνδρομο τής Στοκχόλμης»,

με στόχο ένα παιδί που έχει βιώσει ακραία αρνητικές συμπεριφορές

λόγω τής ορμεμφυτικής ταυτότητάς του.

 

Γιατί όμως υπήρξε τέτοια εναντίωση προς τον συγκεκριμένο συμμετέχοντα;

Τι ήταν αυτό που τον έκανε στόχο;

 

Τα επιχειρήματα που χρησιμοποιήθηκαν εις βάρος του,

φαντάζουν μεν πειστικά,

αλλά κατά την προσωπική μου άποψη είναι απολύτως επιφανειακά

(έως και ψευδεπίγραφα).

 

Ο Θέμης, προτού μπει στο «Big Brother»,

ανέβαζε στο κανάλι που διαθέτει στο «YouTube» διάφορα videos·

κάποια εξ αυτών είχαν ως περιεχόμενο την αγαπημένη του τέχνη, το Μακιγιάζ,

ενώ σε άλλα γινόταν άκρως προκλητικός

με τις ερωτικού περιεχομένου τοποθετήσεις του.

 

Δεν έχω σκοπό να τον καθαγιάσω ή να τον αθωώσω·

πράγματι,

ορισμένες επιδεικτικές και χυδαίες φράσεις του,

αλλά και η εικόνα όπου έκανε ηλιοθεραπεία -δίπλα στην πισίνα του ριάλιτι- φορώντας στρινγκ,

δεν ήταν και δεν είναι οι πλέον ιδεώδεις επιλογές για τη Δημόσια Αισθητική.

 

Όμως,

δεν γίνεται να παραβλέψω,

δεν γίνεται να παρακάμψω,

δεν γίνεται να αποσιωπήσω

προς χάριν ενός στείρου πουριτανισμού ή μίας ελαφρώς τρωθείσας αισθητικής,

τα σημαντικά προτερήματα που έχει ο Θέμης.

 

Κατ’ αρχάς,

πρόκειται για ένα παιδί

που έχει βιώσει το υπέρτατο ψυχολογικό πλήγμα τής απόρριψης

από τούς ίδιους τούς γονείς του·

η ζωή έχει πιστοποιήσει αναρίθμητες φορές,

πως όταν η (εκάστοτε) οικογένεια δεν δέχεται ένα μέλος της όπως είναι

και όπως τού έχει ορίσει η φύση του,

παραδίδει ένα έτοιμο θύμα στην κοινωνία.

 

Δυστυχώς, οι περισσότερες κοινωνίες ανά τον κόσμο είναι ανθρωποφαγικές,

είναι πιστά προσκολλημένες στην αρχετυπική αντίληψη «Ο θάνατός σου, η ζωή μου.»

και υπηρετούν με τις πιο ανάλγητες μεθόδους το Ένστικτο τής Επιβίωσης.

Ο Θέμης, λοιπόν,

όπως εξομολογήθηκε στο Πανελλήνιο εν μέσω λυγμών,

έζησε από πολύ μικρός την ιδιότυπη «ορφάνια»

και παρεδόθη ως βορά στις ορέξεις ενός φύσει και θέσει κανιβαλικού συστήματος.

 

Είναι βάρβαρο να δέχεσαι πανταχόθεν επιθέσεις

ενώ ακόμη βρίσκεσαι στην παιδική ή στην προεφηβική ηλικία·

η ψυχολογική βία, η σωματική βία,

το «bullying», η γκετοποίηση, η καταναγκαστική απομόνωση,

είναι στοιχεία που δύνανται να οδηγήσουν σε ακραίες καταστάσεις

και σε απονενοημένες επιλογές

(από την πλήρη απώλεια αυτοεκτίμησης, έως την Αυτοχειρία).

 

Κι όμως, αυτό το παιδί άντεξε·

ήταν το πεπρωμένο του να αντέξει,

ήταν οι εσωτερικές δυνάμεις που κατέφερε να ανασύρει·

δυνάμεις που συχνά βρίσκονται στα Έγκατα τής Ανθρώπινης Ψυχής,

ο Θέμης τις έφερε στην επιφάνεια.

 

Το έξοχο είναι,

ότι ο Θέμης δεν αρκέστηκε να επιβιώσει,

αλλά επεδίωξε και κατέφερε να διαθέτει εντιμότητα, ειλικρίνεια, ευγένεια,

ποιότητα, ωριμότητα, ευθυκρισία και ήθος.

Ναι, κυρίες και κύριοι..: ΗΘΟΣ.

 

Το Ήθος δεν αμαυρώνεται από την όποια μειοψηφική σεξουαλική επιλογή

(εννοείται ότι δεν συμπεριλαμβάνω στον όρο «Επιλογή»

τα εγκλήματα σεξουαλικής φύσεως, τη σεξουαλική εκμετάλλευση ανηλίκων

και εν γένει κάθε πράξη που συμβαίνει χωρίς συνειδητή συναίνεση).

 

Όσο, λοιπόν, κι αν μας ενοχλεί, 

ότι ένας 18χρονος ομοφυλόφιλος μιλάει στο διαδικτυακό κανάλι του

για «sugar daddy» και για «deep throat»,

είναι ανεπίτρεπτο να προσωποποιήσουμε σε αυτόν την παθογένεια της εποχής.

 

Ή μήπως ο Θέμης είναι ο μοναδικός έφηβος που έχει τυπικώς ξεφύγει από τα όρια..;

Τα περισσότερα παιδιά τής ηλικίας του, τα ίδια ακριβώς λένε και κάνουν,

υπό την ανοχή αδιάφορων, κωφευόντων κι ανεπαρκών γονέων και δασκάλων.

 

Εν κατακλείδι,

αρνούμαι να καταλογίσω και να συμπυκνώσω στον έφηβο Θέμη την «Παγκόσμια Τσόντα»·

τι είμαστε άξιοι να πούμε σε αυτό το παιδί όλοι εμείς οι «μεγάλοι»

(είτε είμαστε ετεροφυλόφιλοι, είτε ομοφυλόφιλοι, είτε αμφιφυλόφιλοι),  

που πλέον έχουμε φτάσει να μην μπορούμε να πηδηχτούμε

αν δεν κρατάμε το κινητό στο χέρι.

 

Σεξ και Κινητό, έννοιες αλληλένδετες πλέον.

Οι «Προσωπικές Στιγμές» γίνονται έρμαια και υποκατάστατα μίας γαμημένης συσκευής·

ερωτοτροπούμε και ερωτευόμαστε,

προκειμένου να αξιοποιήσουμε το καινούργιο «smart phone» μας

και να παραγάγουμε υπερ-αξία για χάρη του

καταγράφοντας, αποθηκεύοντας και ενίοτε δημοσιεύοντας τα ηδονικά κατορθώματά μας.

 

Υπ’ αυτό το πρίσμα,

εγώ δεν δέχομαι να ρίξουμε το συλλογικό ανάθεμα στον Θέμη

και αρνούμαι να συμμετάσχω στην πολλοστή μετατροπή του σε «σάκο του μποξ»

προς χάριν τής μεσαιωνίζουσας και κρυφίως διεστραμμένης νεοελληνικής κοινωνίας.

 

Αρκετά.

Ως εδώ.

Δεν θέλουμε κακοποιημένα, γκετοποιημένα και καταδιωγμένα παιδιά,

δεν θέλουμε καταπιεσμένους, κυνηγημένους και φυλακισμένους εφήβους,

θέλουμε νέους ανθρώπους που θα έχουν το δικαίωμα ΚΑΙ στο Λάθος,

θέλουμε ανθρώπους να γνωρίζουν και να αναγνωρίζουν τα σωστά τους και τα λάθη τους.

Θέλουμε τον Θέμη και όχι τούς πάσης φύσεως επικριτές και διώκτες του.

 

*** Ως εκ τούτων,

με λυπεί το γεγονός ότι η «Λ.Ο.Α.Τ.Κ.Ι.» κοινότητα

και -εν τω συνόλω της- η κοινωνία,

δεν εστήριξαν τον Θέμη και την παραμονή του στο «Big Brother»·

πρόκειται για μέγιστη ασέβεια προς αυτόν τον νέο άνθρωπο 

που μπήκε στο ριάλιτι έχοντας ως κεντρικό στόχο να στείλει μηνύματα 

ενάντια στον Ρατσισμό, στη Μισαλλοδοξία και στην Γκετοποίηση. 

 

Την ώρα που παραμένει στο ριάλιτι η τοξική «Παπατζού»

-η οποία με κάθε κίνηση και με κάθε λέξη της προσβάλλει βάναυσα το Γυναικείο Φύλο

και τις έννοιες «Αλήθεια», «Τσίπα», «Αξιοπρέπεια»- 

ο έντιμος, ευφυής, ταλαντούχος και διαθέτων καλλιτεχνική φλέβα Θέμης

βρίσκεται εκτός παιχνιδιού για λόγους που δήθεν αποτελούν επίκληση στην Ηθική,

αλλά στην πραγματικότητα υποκρύπτουν την ψυχροπολεμική ανταγωνιστικότητα

που συχνά αναπτύσσεται στις συντεχνίες σεξουαλικού τύπου.

 

Όχι, δεν είναι ο Θέμης «Η Ντροπή των Gays».

Οι gays που θεωρούν ότι ο Θέμης είναι «Η Ντροπή των Gays»,

είναι «Η Ντροπή των Gays».

 

*** Και κάτι τελευταίο..:

Θα προσέξατε ότι στο ξεκίνημα τού παρόντος πονήματος

ανέφερα το επώνυμο του Θέμη βάζοντας έναν αστερίσκο επεξήγησης.

Έφτασε, λοιπόν, η στιγμή να αναφέρω, τι ακριβώς εσήμαινε η συγκεκριμένη στίξη…

 

Ελάχιστοι Έλληνες γνωρίζουν ότι η λέξη «καννέλα»

-και κατ’ επέκτασιν, το όνομα και το επώνυμο «Καννέλος-Καννέλη»-

γράφονται με δύο «νι» και όχι με δύο «λάμδα»

όπως είναι η συντριπτικώς διαδεδομένη μορφή.

 

Η εξήγηση είναι απλή.

Η λέξη «καννέλα» έλκει την ετυμολογία της

από την αρχαία «κάννη» που εσήμαινε «καλάμι»

και σημειολογούσε στο σχήμα που έχει το εν λόγω μπαχαρικό.

 

Ε, λοιπόν, ο Θέμης πήγε κόντρα μέχρι και στη μοίρα του επωνύμου του,

και έχει κατορθώσει να μην καβαλήσει το καλάμι.

 

Εύγε, Θέμη.

Σύμφωνα με την προσωπική μου αξιολόγηση,

είσαι ο ένας από τους δύο πραγματικούς νικητές του «Big Brother»

(ο έτερος είναι ο Ζακ).

 

Θέμη, να σε χαίρεσαι,

και είθε κάποτε -ει δυνατόν, και από σήμερα- να σε χαίρονται κι οι γονείς σου.

Διότι τη μέρα που θα συμβεί αυτό,

θα είναι σα να σε έχουν ξαναγεννήσει,

θα είναι σα να έχεις ξαναγεννηθεί.

 

Εύγε, Θέμη!

 

Ο Υπο-Κοσμικός

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης