Όταν η παγανίζουσα «θεούσα» φέρνει «γούρι» στον Κωστέτσο.

*** Μετά το τέλος τού φετινού «Big Brother»

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

είχα έτοιμα στη σκέψη μου δύο πονήματα·

το μόνο που απέμενε ήταν να γραφόντουσαν

(και κατ’ επέκτασιν να δημοσιεύονταν).

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

 

Όμως, αυτό δεν συνέβη, διότι προέκυψε εξαιρετικά σοβαρός λόγος·

πριν αναφερθώ στον λόγο τής αναβολής,

θα περιγράψω όσο πιο συμπυκνωμένα γίνεται το περιεχόμενό τους…

 

Το πρώτο άρθρο (θα) πραγματευόταν ως θέμα

την εκπεφρασμένη και α(κρο)δεξίως κρυπτόμενη ομοφοβία

τής πολυσυζητημένης φετινής νικήτριας τού ριάλιτι,

η οποία -βλέποντας τον ομοφυλόφιλο Θέμη να κάνει ηλιοθεραπεία με στρινγκ-

τον εσχολίασε με την αποτρόπαια φράση «Ξευτιλίζει τον κλάδο του.»

(και μόνο το γεγονός ότι προσδιορίζει την Ομοφυλοφιλία με τη λέξη «κλάδος»,

αποκαλύπτει τον μύχιο ρατσισμό της).

 

Αυτό το περιστατικό (θα) το συνεδύαζα, λοιπόν,

με την αλήστου μνήμης γυμνή φωτογράφιση

που είχε κάνει το 2003 ο ομοφυλόφιλος Βασίλειος Κωστέτσος

για το αποκριάτικο τεύχος τού περιοδικού «Nitro»,

όπου υποδυόταν τη Μέριλιν Μονρόε.

 

Με δεδομένο ότι ο γνωστός σχεδιαστής εδώρισε φορέματα στη νικήτρια τού «Big Brother»,

θα ετόνιζα πόσο εύκολα το «Τζάμπα» καταπολεμά την Ομοφοβία

και πόσο εύκολα εξαγοράζεται από το «Τζάμπα»

η -ούτως ή άλλως, σεισμογενής και ανατρεπόμενη- ηθική

τής βαθιά συντηρητικής, καταπιεσμένης και υποκριτικής Νεοελληνικής Κοινωνίας.

 

Το δεύτερο άρθρο (θα) πραγματευόταν ως θέμα

την αλλαγή πλεύσης τού Κωστέτσου προς το πρόσωπο τής εν λόγω γυναίκας·

μέχρι και δέκα ημέρες πριν τη λήξη τού ριάλιτι

εκφραζόταν με τούς πιο δυσμενείς χαρακτηρισμούς για το ποιόν της,

αλλά εν τέλει μετεστράφη -για τούς δικούς του λόγους-

και έφτασε να τής προσφέρει δωρεάν τουαλέτες.

 

*** Όμως, πριν προβώ στις συγκεκριμένες αναρτήσεις,

ο Βασίλειος Κωστέτσος έχασε τον πατέρα του·

ως εκ τούτου,

από ανθρώπινη -και συνεπαγωγικώς, από δημοσιογραφική- λεπτότητα,

σεβάστηκα τον πενθούντα Κωστέτσο και προσωρινώς εσιώπησα.

 

Αντιθέτως,

λεπτότητα και διακριτικότητα δεν επέδειξε η πολυσυζητημένη νικήτρια,

καθώς η ακαταπολέμητη ροπή της προς τον βαυκαλισμό και τη φλυαρία, 

την οδήγησε να υποπέσει σε δύο ολισθήματα.

 

Η αρχή έγινε κατά τη διάρκεια τής παρουσίας της

στην εκπομπή «Love It» τής Ιωάννας Μαλέσκου.

Εκεί, αναφερόμενη στην πρόσφατη σχέση που ανέπτυξε με τον σχεδιαστή,

και θέλοντας να αποτυπώσει το γεγονός ότι είναι μεν μία γυναίκα παλαιάς κοπής

αλλά ξέρει να προσαρμόζεται στο σύγχρονο πνεύμα,

εξεστόμισε αυτολεξεί τα ακόλουθα λόγια..:

«…Ούτως ή άλλως, τα φορέματα που φοράω είναι τής νέας εποχής.

Όπως αυτό, που είναι τού αγαπητού, τού Κωστέτσου·

μού το έχει δώσει αυτό το δώρο, μού έχει δώσει έξι δώρα.

Τα θερμά μου … (συλλυπητήρια), γιατί πέθανε ο μπαμπάκας του…».

 

Χωράνε στην ίδια τοποθέτηση η Μόδα, τα «έξι δώρα» και τα συλλυπητήρια;

Κι όμως χωράνε…

 

Κατόπιν,

είδαμε κι ακούσαμε την πολυσυζητημένη νικήτρια

να κάνει δηλώσεις σε ρεπόρτερ τής εκπομπής «Ευτυχείτε».

 

Εκεί ερωτήθη για το γεγονός

ότι παλαιότερα έστελνε -μέσω των «social media»-

εγκωμιαστικά μηνύματα στην παρουσιάστρια Κατερίνα Καινούργιου

και απήντησε σχετικώς..:

«Τής είχα στείλει, ναι.

Τής είχα πει ότι ήτανε πολύ όμορφη, και πολύ καλή στη δουλειά της,

και τής ευχήθηκα και να πάει πολύ ψηλά,

και θεωρώ ότι έπιασε η ευχή μου…

…Είμαι γουρλού, είμαι πάρα πολύ γουρλού…».

 

*** Λοιπόν…

 

Καθίσταται σαφές ότι αυτή η γυναίκα είναι επί χρόνια «κυνηγός δημοσιότητας»

(αποστολή μηνυμάτων προς αναγνωρίσιμους,

με αποκλειστικό στόχο την αυτο-επιβεβαίωση και την προβολή της

μέσω ενδεχόμενης ανταπόκρισής τους).

 

Καθίσταται δε, ακόμη πιο ξεκάθαρο,

ότι αυτή η γυναίκα εκπροσωπεί

ένα πολυάριθμο και απολύτως αναγνωρίσιμο «Λούμπεν Θρησκευτικότητας»,

που έχοντας ως ορμητήριό του τον Χριστιανισμό

επεκτείνεται σε παραφυσικές μεθόδους και συμπεριφορές.

 

Αυτή η γυναίκα

που -κρατώντας την εικόνα τής Παναγίας- στο χέρι έβριζε τούς πάντες,

αυτή η γυναίκα

που -στρεφόμενη στις κάμερες-

εφιλούσε επιδεικτικά και χασκογελώντας την εικόνα τής Παναγίας  

απευθυνόμενη στους ομοίους της,

αυτή η γυναίκα

που συστήνεται ως «καλή Χριστιανή»

και απ’ την άλλη επιδίδεται σε παγανισμούς και μαγγανείες (όπως η «ανάγνωση τού χεριού»)

που η Επίσημη Ελληνική Θρησκεία αποκηρύσσει ασυζητητί,

αυτή η γυναίκα, λοιπόν,

αυτοσυστήθηκε ως «γουρλού»

επειδή πριν από χρόνια είχε ευχηθεί στην Καινούργιου να έφτανε πολύ ψηλά. 

 

Παρ’ ότι ένα -μέτριας έως κακής αισθητικής- «πρωϊνάδικο»

δεν είναι κατά την προσωπική μου αξιολόγηση συνώνυμο με το «πολύ ψηλά»,

ας το δεχθούμε χάριν συντομίας.

Όμως,

δεν γίνεται να δεχθούμε τον μεγαλόστομο προσδιορισμό «γουρλού»

που η φετινή νικήτρια τού «Big Brother» απέδωσε στον εαυτό της,

διότι δεν γίνεται -αν ακολουθήσουμε το δικό της, παγανιστικό σκεπτικό-

να θεωρήσουμε «γουρλού» τη γυναίκα

που μόλις εφόρεσε τα ρούχα που τής προσέφερε ένας σχεδιαστής,

αυτός έχασε τον πατέρα του

(εξ ου και η φωτογραφία-κολάζ που συνοδεύει ετούτο το άρθρο·

το πένθιμο στιγμιότυπο που ο ίδιος ο Βασίλειος Κωστέτσος εδημοσίευσε,

έρχεται να γίνει κόλαφος για την κατά φαντασίαν «γουρλού»).

 

«Cringe», που λένε κι οι πιτσιρικάδες στην καθομιλούμενη γλώσσα τους.

Όταν μόλις τρεις ημέρες μετά τον νικητήριο τελικό σου

πεθαίνει ο πατέρας τού σχεδιαστή-χορηγού σου,

όταν εμφανίζεσαι στην πρώτη τηλεοπτική σου συνέντευξη

την ημέρα που έχει πεθάνει ο πατέρας τού σχεδιαστή-χορηγού σου,

όταν εμφανίζεσαι στην πρώτη τηλεοπτική σου συνέντευξη

με φόρεμα που σού εχάρισε ο πενθών σχεδιαστής-χορηγός σου,

μόνο «γούρι» δεν το λες·

τουναντίον, αν πιστέψουμε στη «Δύναμη τού Οιωνού»,

όλο ετούτο το σκηνικό είναι άκρως δυσοίωνο,

καθώς μιλάμε για μία γυναίκα με μεσαιωνίζουσα θρησκευτικότητα   

και με ψυχολογία που -τουλάχιστον, εντός τού ριάλιτι-

χαρακτηριζόταν από εκκωφαντική μεταβλητότητα. 

 

Τέλος,

να τονίσω προς αυτήν τη γυναίκα

(η οποία -μετά τη νίκη της-

διετυμπάνιζε υπό το κράτος χριστιανοειδούς παροξυσμού

ότι «Η Παναγία έκανε το θαύμα της.»)

και προς άπαντες που έχουν την ίδια θρησκοληψία-θρησκοπληξία,

ότι ουδέν θαύμα έκανε η Παναγία   

προκειμένου να αναδείξει τη συγκεκριμένη συμμετέχουσα ως νικήτρια τού «Big Brother».

 

Αν πράγματι υπάρχει η «Παναγία» ως μεταφυσική οντότητα,

(θα) είναι θλιβερό να σπαταλά

έστω και το απειροελάχιστο ψήγμα τής αλλόκοσμης υπερδύναμης που διαθέτει

προκειμένου να κρίνει το αποτέλεσμα σε ένα τοξικό ριάλιτι.

 

Αν πράγματι υπάρχει η «Παναγία» ως μεταφυσική οντότητα,

καλά θα κάνει να σώζει τα παιδάκια

που πεθαίνουν στον «Τρίτο Κόσμο» από πείνα κι από δίψα,

και όχι να τυρβάζει οπώρας βλέποντας το «Big Brother» στον «Σκάϊ».

 

Ως εκ τούτων, άλλο η Πίστη και άλλο η Ηλιθιότητα.

Η Πίστη διαθέτει Σεβασμό, αλλά και Κρίση,

η Ηλιθιότητα είναι μία τυφλή υποταγή που αυτοσυστήνεται ευφημιστικά ως «Πίστη».

 

Βεβαίως, όσο κι αν αποτελεί πικρή διαπίστωση,

οφείλουμε να δεχθούμε

ότι ένα τμήμα τού (παγκόσμιου) πληθυσμού

βολεύεται να κρύβεται πίσω από την εκάστοτε θρησκεία·

πρόκειται ακριβώς για το μεταιχμιακό σημείο,

όπου τα «έξι δώρα» μπλέκονται με τα «συλλυπητήρια»

και ο Θάνατος συνοδεύεται από τη θριαμβική ιαχή «Είμαι γουρλού».

 

Επιμύθιο:

Ένας από τούς σημαντικότερους διανοούμενους και ευφυολόγους όλων των εποχών,

ο Ουΐνστον Τσόρτσιλ,

είχε διατυπώσει κάποτε τη σοκαριστικά εύστοχη και δηκτική ρήση
«Το ισχυρότερο επιχείρημα κατά τής Δημοκρατίας,  

είναι μία 5λεπτη συζήτηση με τον Μέσο Ψηφοφόρο.».

 

Ε, λοιπόν, σε όσα είπαμε σήμερα, αρμόζει ως επίλογος η ακόλουθη διασκευή..:

«Το ισχυρότερο επιχείρημα κατά τής (εκάστοτε) Θρησκείας,

είναι μία 5λεπτη συζήτηση με τον Μέσο Πιστό.».

 

Χριστιανισμός, Παγανισμός, Μεσαιωνισμός·

όλα ένας αχταρμάς,

που ανισορροπεί μεταξύ τής Εικονολατρείας, τής Χειρομαντείας και τής Θαυματολαγνίας. 

 

Όπερ μεταφραζόμενον και ειρωνικώς διατυπωνόμενον,

έχω τεράστια αγωνία για το άτομο

που θα έχει τη στήριξη τής Παναγίας στο επερχόμενο «Survivor».

Θα ξανακάνει η Παναγία το θαύμα της

ή εξήντλησε τις δυνάμεις της στο «Big Brother»;  

 

Θρησκόπληκτοι, σαν δεν ντρεπόσαστε, λέω ’γώ…

 

Ο Υπο-Κοσμικός

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης