Όταν η Χαριτωμενιά γίνεται η «Χρυσόσκονη τού Ψέματος».
 

Παρασκευή, μισή ώρα μετά τα μεσάνυχτα, στον δρόμο για το ξημέρωμα Σαββάτου.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η εντυπωσιακή Ιωάννα Μαλέσκου, η πιο πολυσυζητημένη παρουσιάστρια τής σεζόν,

κάνει την εμφάνισή της στην εκπομπή «After Dark» τού Θέμη Γεωργαντά

και καταθέτει κι ως συνεντευξιαζόμενη τα διαπιστευτήριά της.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

 

Για μία ακόμη φορά, λοιπόν,

μάς δίνει τη δυνατότητα να διακριβώσουμε

τα χαρακτηριστικά που επί καθημερινής βάσεως εκπέμπει μέσω τού «Love It»:

Πανέξυπνη, σέξι, ετοιμόλογη, ετυμόλογη,

με σπάνια -για τα δεδομένα τής Ελληνικής Τηλεόρασης- γνώση τής Γλώσσας,

σπιρτόζα, τσαχπίνα, χειμαρρώδης.

Όπως επίσης, αγχωμένη, συχνά επιτηδευμένη, συχνά επιδεικτική,

ταλανιζόμενη από ένα υφέρπον -πλην όμως, εμφανές- σύνδρομο τελειομανίας,

ενίοτε φλύαρη, άλλοτε ανάλαφρη και άλλοτε «ελαφριά».

 

Εξαιρετικά ενδιαφέρον μείγμα·

πόσω μάλλον, αν συνυπολογίσουμε και το εκρηκτικό «φαίνεσθαί» της,

που την έχει οδηγήσει να στοιχειώνει ήδη το Συλλογικό Ορμέμφυτο.

Όμως, υπάρχει ένα τεράστιο «Όμως».

 

Πριν πάμε στη σοβαρότατη ένσταση που μού εδημιούργησε η Ιωάννα

με την παρουσία της στο μεταμεσονύχτιο «talkshow» τού «Σκάϊ»,

ας ξεκινήσουμε με μία παρατήρηση για τον τρόπο που εκφέρει τα Ελληνικά.

Ε, λοιπόν, είναι… γεγονότο (sic)· και η Μαλέσκου κάνει λάθη.

 

Συγκεκριμένα,

η γυναίκα που συνδέει καλύτερα από κάθε άλλην τον Σεξοβομβισμό με τον Μπαμπινιώτη,

εξεστόμισε 10 -ολογράφως: ΔΕΚΑ- γλωσσικά λάθη.

 

Επτάκις η Ιωάννα Μαλέσκου εχρησιμοποίησε εσφαλμένα το μόριο «σαν»

στη θέση τής πρόθεσης «ως»·

πρόκειται για σολοικισμό που διαπράττει συνεχώς το 95% των Νεοελλήνων,
με συνέπεια να ταυτίζονται η Παρομοίωση και η Ιδιότητα

(βεβαίως, μία επιείκεια αρμόζει στην προκειμένη περίπτωση·

όταν επί τρεις μήνες υφίστασαι «πλύση… ανεγκεφάλου»

παίζοντας στην εκπομπή σου στιγμιότυπα από το «Big Brother»

όπου ο αγροίκος «Παντελονάτος» λέει και ξαναλέει «Εγώ σαν Δημήτρης»,

ένα γλωσσικό «κοκομπλόκο» θα το υποστείς).

 

Επίσης, ακούσαμε τη φράση «Αυτό δεν έγινε ποτέ.». 

Ναι μεν η Καθομιλουμένη έχει νομιμοποιήσει τέτοιου είδους διατυπώσεις

(με αστείες ατάκες τού στυλ

«Να βρεθούμε καμιά μέρα, να πάμε πουθενά, να φάμε τίποτα.»),  

αλλά ο μαθηματικής προέλευσης κανόνας τής Ελληνικής Γλώσσας ορίζει

ότι δύο αρνήσεις κάνουν μία κατάφαση·

όπως ισχύει στα Μαθηματικά,

όπου αν πολλαπλασιάσουμε δύο αριθμούς αρνητικού προσήμου,

προκύπτει γινόμενο με θετικό πρόσημο

 

Ακόμη, ακούσαμε τη φράση «Χώρισα μαζί του.»,

που παραπέμπει στην αλήστου μνήμης «Λαμέ»,

την αμόρφωτη υπηρέτρια που εξετόξευε «μαργαριτάρια»

στην ξεκαρδιστική κωμωδία «Αχ, αυτή η γυναίκα μου».

 

Τέλος, ακούσαμε από τα αισθησιακά χείλη τής ξανθιάς παρουσιάστριας,

ένα ακόμη άκρως διαδεδομένο συντακτικό ολίσθημα

όπου το τρίτο ενικό πρόσωπο ενός ρήματος ταυτίζεται αστόχως με το τρίτο πληθυντικό..:

«Θα ήταν μία ωραία ευκαιρία να με γνωρίσει

και να καταλάβει ότι τίποτα από αυτό το οποίο δημιουργούΝταν από άλλους ανθρώπους,

δεν υφίσταται.»

(γ΄ ενικό = δημιουργούταν, γ΄ πληθυντικό = δημιουργούνταν).

 

Και τώρα που συνεισφέραμε

στην έτι περαιτέρω γλωσσική βελτίωση τής Ιωάννας,

πάμε και στο εξοργιστικό κομμάτι τής συνέντευξής της.

 

Σάς παραθέτω τον διάλογο που διημείφθη

μεταξύ τού Γεωργαντά και τής Μαλέσκου,

όταν αυτός την ερώτησε για τη σχέση της με την Πλαστική Χειρουργική..:

– Έχεις κάνει κάποια αισθητική παρέμβαση;

– Είναι μία ερώτηση που τελευταία ακούω πάρα πολύ για κάποιον λόγο

και χαίρομαι που με ρωτάς·

αν έχω αλλάξει πράγματα στο πρόσωπό μου.

– Οπουδήποτε. Όχι μόνο στο πρόσωπο.

– Ειδικά όμως στο πρόσωπό μου, έχει σημασία,

γιατί για κάποιον λόγο, δεν ξέρω γιατί, βλέπουν ότι έχω πειράξει τα χείλη μου,

τη μύτη μου, τα ζυγωματικά μου, και δεν ισχύει τίποτα απ’ αυτά.

Α…, και τα δόντια μου, το χαμόγελό μου. Πολλά έχω ακούσει για το χαμόγελό μου.

Η απάντηση είναι «Όχι».

– Άρα, στην ουσία μού λες ότι δεν έχεις κάνει απολύτως τίποτα.

– Ναι, δεν έχω κάνει…

Και…, δεν ξέρω αν κάποια στιγμή χρειαστεί να κάνω,

αλλά δεν το θεωρώ κακό.

Αρκεί να μην αλλάξει το πώς είσαι.

 

Α-ΠΑ-ΡΑ-ΔΕ-ΚΤΗ.

Ε-ΞΟΡ-ΓΙ-ΣΤΙ-ΚΗ.

 

Η άρρηκτα συνδεδεμένη με την Κρήτη, Ιωάννα Μαλέσκου,

εθέλησε να ενσαρκώσει -με τη δική της, αυτοσχέδια εκδοχή-

το επονομαζόμενο ως «Παράδοξο τού Επιμενίδη».

 

Ο αρχαίος σοφός και μάντης Επιμενίδης είχε γράψει σε ποίημά του,

ότι «Κρήτες αεί ψεύσται»

(«Οι Κρήτες πάντοτε ψεύδονται»).

Με δεδομένο ότι ο Επιμενίδης καταγόταν κι ο ίδιος απ’ την Κρήτη,

δημιουργήθηκε το εξής «Λογικό Παράδοξο»:

«Αν ο Επιμενίδης είπε την Αλήθεια, σημαίνει ότι είπε ψέμα.

Αν ο Επιμενίδης είπε ψέμα, σημαίνει ότι είπε την Αλήθεια.».

 

Τηρουμένων των σουρεαλιστικών αναλογιών,

έχουμε αντίστοιχη περίπτωση και με την ανερχόμενη παρουσιάστρια.

 

Ας επανέλθουμε, όμως, στη ρεαλιστική προσέγγιση τού θέματος…

 

Όσοι παρηκολουθήσαμε τη συγκεκριμένη συνέντευξη,

διεπιστώσαμε ότι αυτή ήταν η μοναδική στιγμή

όπου η Ιωάννα Μαλέσκου αισθάνθηκε άβολα,

απώλεσε τον αυθορμητισμό της, τη ροή τού λόγου της, την ευφράδειά της.

Και…, σε επίπεδο συνολικής ανάλυσης,

η απάντησή της ήταν -από την αρχή ως το τέλος- ένα τεράστιο ψέμα.

 

Κατ’ αρχάς, ήταν σαφής η πρόθεσή της να επικεντρωθεί στο πρόσωπό της.

Μόλις, λοιπόν, ο παρουσιαστής τής έκανε χαλάστρα με τη διευκρίνιση
«Οπουδήποτε. Όχι μόνο στο πρόσωπο.»,

εκείνη προέβη στον άκυρο διαχωρισμό «Ειδικά όμως στο πρόσωπό μου…».

 

Τι πάει να πει «Ειδικά στο πρόσωπό μου…»;

Όταν ένας άνθρωπος δεν έχει κάνει πλαστική επέμβαση,

δίνει εν ριπή οφθαλμού αρνητική απάντηση

και δεν μπαίνει στην περιττή διαδικασία διευκρινίσεων.

Η αγωνία τής Ιωάννας Μαλέσκου

και η ακαριαία προσπάθειά της να διαχωρίσει το σώμα της

(λες και βρισκόταν σε εργαστήριο Ανατομίας),

αποτελεί καραμπινάτη υπεκφυγή και δηλώνει ακουσίως το ψεύδος.

 

Το Ψεύδος είχε -εν προκειμένω- γεωμετρική πρόοδο.

Όμως, πριν συνεχίσουμε, ας δούμε αυτές τις δύο φωτογραφίες…

Μένουμε ενεοί, έτσι;

Ναι, είναι το ίδιο πρόσωπο.

Για την ακρίβεια, είναι ο ίδιος άνθρωπος, αλλά δύο εντελώς διαφορετικά πρόσωπα.

 

Ακόμη κι αν δεχθούμε

ότι στο πρόσωπο τής παρουσιάστριας δεν έχει μπει «νυστέρι»,

δεν σημαίνει ότι δεν υπήρξαν εκκωφαντικές παρεμβάσεις. 

Ως εκ τούτου, θα εκφράσω σε αυτό το σημείο μία ρητορική απορία:

Αν -επί παραδείγματι- δεν έχεις κάνει πλαστική, αλλά έχεις κάνει εκατό μπότοξ,

το πρόσωπό σου θεωρείται «φυσικό»;

 

Η Ιωάννα εσυνέχισε να χρησιμοποιεί τούς «Κώδικες τού Ψέματος»

καθ’ όλην τη διάρκεια και την εξέλιξη τής απάντησής της.

Έτσι,

αφού έφτασε στο υπέρτατο σημείο απόγνωσης να ισχυριστεί

ότι είναι… αειπάρθενος (σε επίπεδο Χειρουργικής Αισθητικής),

επέταξε στο τέλος και την κλασική ατάκα

που ξεστομίζουν όλες οι γυναίκες που θέλουν να κρύψουν τις «πλαστικές» τους

και αποτελεί ετεροχρονισμένη αυτο-αθώωση..:

«…δεν ξέρω αν κάποια στιγμή χρειαστεί να κάνω, αλλά δεν το θεωρώ κακό.

Αρκεί να μην αλλάξει το πώς είσαι.».

 

Λοιπόν…

Ο λόγος που απεφάσισα να γράψω ετούτο το πόνημα,

δεν είναι οι πλαστικές επεμβάσεις που έχει ή δεν έχει κάνει

ο οποιοσδήποτε άνθρωπος για να καταπολεμήσει τις ανασφάλειές του,

και για να βελτιώσει την εικόνα του και την ψυχολογία του.

 

Η απέχθειά μου για τις «πλαστικές»

και ο -συνδυαζόμενος με απουσία εκτίμησης- οίκτος για τα άτομα

που λόγω τού απολύτως επιφανειακού αξιακού συστήματός τους

καταντούν να είναι κινούμενες διαφημίσεις τού μουσείου τής «Μαντάμ Τισό»,

είναι δημοσίως διατυπωμένες και αδιαπραγμάτευτες θέσεις μου·

όμως, αυτό που με ενοχλεί αφόρητα είναι το Ψέμα,

αλλά και η κυριαρχούσα τάση να αναχθεί η «Πλαστικούρα» σε «lifestyle».

 

Με ενοχλεί που η Ιωάννα Μαλέσκου έχει κάνει «πλαστικές»,

με ενοχλεί αφόρητα που η Ιωάννα Μαλέσκου επιχειρεί να πείσει

ότι διαθέτει απολύτως «Φυσική Ομορφιά».

 

Βρίσκω γοητευτική την Ιωάννα, τη συμπαθώ και εκτιμώ πολλά στοιχεία της

(τα ανέφερα, άλλωστε, στον πρόλογο,

όπως ανέφερα τηλεγραφικώς και τα μειονεκτήματά της),

όμως δεν δέχομαι να αντιμετωπίζει τούς τηλεθεατές

ωσάν ανεγκέφαλους και λιγούρηδες ιθαγενείς που είναι έτοιμοι να χάψουν

το επικαλυμμένο με χαριτωμενιά ψέμα της

και να πιστέψουν ότι μία πρώην «Τουΐγκι»

έχει μετατραπεί με φυσικούς τρόπους σε «Πάμελα Άντερσον».

 

Η Χαριτωμενιά είναι η «Χρυσόσκονη τού Ψέματος».

Άλλοι στέκονται στη Χρυσόσκονη και άλλοι στέκονται στο Ψέμα. 

 

Επιμύθιο:

Οι υπεκφυγές τής Ιωάννας Μαλέσκου,

με παρέπεμψαν σε ακόμα μία απολαυστική κωμωδία τού παλαιού Ελληνικού Κινηματογράφου.

 

Στην ταινία «Ο Ηλίας τού 16ου»,

ο διοικητής τής Αστυνομίας ανακρίνει τον κλεπταποδόχο ιδιοκτήτη καφενείου

(τον ρόλο ενσαρκώνει ο αείμνηστος Διονύσης Παπαγιαννόπουλος)

και τον ρωτάει πώς έφτασε στα χέρια του το κλαπέν βραχιόλι

από τον μικροαπατεώνα Σπανομαρία

(τον ρόλο ενσαρκώνει ο αείμνηστος Αλέκος Τζανετάκος).

Οι απαντήσεις τού Παπαγιαννόπουλου είναι θεϊκές..:

– Αυτό το βραχιόλι, ο Σπανομαρίας σού το έδωσε, έτσι;

– Μάλιστα.

– Και γιατί όταν σε ρώτησα τι γύρευε ο Σπανομαρίας στο μαγαζί σου,

μού είπες ότι ήπιε μια λεμονάδα..;

– Ε; Ε, ήπιε και μια λεμονάδα. Τι, ψέματα θα σάς πω; Για μια λεμοναδίτσα;

– Γιατί δεν μού είπες ότι σού έδωσε αυτό το βραχιόλι;

– Ε, γιατί να σάς το πω; Γιατί να σάς κουράσω;

 

Μυθικές δικαιολογίες·

«Ε, ήπιε και μια λεμονάδα.».

«Τι, ψέματα θα σάς πω; Για μια λεμοναδίτσα;».

«Ε, γιατί να σας το πω (ότι μού έδωσε το βραχιόλι); Για να σάς κουράσω;».

 

Το ίδιο έκανε κι η Ιωάννα·

λάμπει -όπως η ίδια επανειλημμένως διατείνεται- από την αγάπη τού κόσμου.

Ε, εντάξει, ακόμη κι αν έχει κάνει «πλαστικές»,

αυτό που τής αλλάζει το πρόσωπο και το σώμα είναι η «Αγάπη τού Κόσμου».

Άλλωστε, γιατί να μάς πει ότι έχει κάνει «πλαστικές»; Για να μάς κουράσει;

 

Επί τού Πιεστηρίου:

«Δεν έχω κάνει πλαστικές στο πρόσωπο.», είπε η Ιωάννα Μαλέσκου,

και εδάκρυσε η εικόνα τής Ντονατέλα Βερσάτσε.

 

Όμως, ούτε στο στήθος έχει κάνει «πλαστική» η Ιωάννα.

Απλά,

εξ αιτίας μίας γενετικής ανωμαλίας, ο οργανισμός της παράγει σιλικόνη στα ημιθωράκια.

ΘΑΥΜΑ.

 

Ο Υπο-Κοσμικός

 

(Twitter: @Ypokosmikos

https://twitter.com/Ypokosmikos)

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης