*** Στη λατρεμένη κωμωδία «Δεσποινίς Διευθυντής»,

η Τζένη Καρέζη είναι «τσιμπημένη» με τον Αλέκο Αλεξανδράκη,

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

αλλά υπάρχει ήδη στη ζωή του η ελαφρόμυαλη Νίτσα Μαρούδα

(εννοείται ότι αναφέρομαι στους ρόλους και όχι στα πρόσωπα).

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η ξαδέλφη τής Τζένης Καρέζη, η Λίλλυ Παπαγιάννη,

φροντίζει να μάθει πληροφορίες για την «ανταγωνίστρια»  

και συμπυκνώνει τα αποτελέσματα στην προσδιοριστική φράση

«Ασήμαντη… Τόσο ασήμαντη, που κάνει εντύπωση…».

 

*** Ο λόγος που χρησιμοποίησα αυτόν τον πρόλογο,

είναι -αρχικώς- για να καταγράψω την άποψη

που έχει ένα εκτενές τμήμα τής ελληνικής κοινωνίας

για την Κωνσταντίνα Σπυροπούλου

και στη συνέχεια να καταδείξω την επιπολαιότητα τής συγκεκριμένης προσέγγισης.

 

Πάμε να προβούμε, όμως, σε μία σύντομη ρετροσπεκτίβα,

η οποία θα μάς δώσει απαντήσεις για το «σήμερα»

(και για το «αύριο» και για το «πάντα»).

 

Η τηλεοπτική εξέλιξη τής Κωνσταντίνας Σπυροπούλου ήταν αλματώδης·

επειδή δεν έχω την παραμικρή διάθεση για σκανδαλοθηρία,

θα αιτιολογήσω το «άλμα» όσο πιο διακριτικά γίνεται..:

Η νεαρή πληθωρική ξανθιά ξεκινάει ως συμμετέχουσα σε εκπομπή τού «Alpha»

και λόγω τής προσωπικής σχέσης που συνάπτει

με υψηλότατα σημαίνον πρόσωπο τού σταθμού,

βλέπει όλες τις πόρτες να τής ανοίγουν διάπλατα.

 

Παρ’ ότι άπαντες έχουμε τη δική μας άποψη
για την -εντός εισαγωγικών- αταίριαστη σχέση
(λόγω τής ηλικιακής διαφοράς που την εχαρακτήριζε),

δεν θα κάνω δίκη προθέσεων και συναισθημάτων·

αν το έπραττα,

θα μπαίναμε σε έναν κυκεώνα αναπόδεικτων ισχυρισμών

και έτσι θα απομακρυνόμασταν από τη δυνατότητα

να εξαγάγουμε χρήσιμα και ασφαλή συμπεράσματα.

 

Έτσι,

προτιμώ να διαχωρίσουμε προσωρινώς τις έννοιες Ηθική και Ταλέντο

και να μιλήσουμε αρχικώς για το Ταλέντο

(την Ηθική θα τη συναντήσουμε ΚΑΙ στη συνέχεια).

 

Προσωπικά μιλώντας, λοιπόν,

θα πω ότι όσο προκλητική κι αν είναι η σχέση μίας γυναίκας,

όσο κι αν κινητοποιεί τα Αντανακλαστικά τής Δημόσιας Κριτικής,

οφείλουμε να αντιμετωπίσουμε αυτήν τη γυναίκα με αντικειμενικότητα.

 

Ακόμη κι αν κάποια κάνει σεξ με όλους τούς άντρες τής γης

προκειμένου να προωθήσει την επαγγελματική καριέρα της,

οφείλουμε να θέτουμε στον εαυτό μας το εξής ερώτημα..:
«Έχει ταλέντο;».

 

*** Επανέρχομαι τώρα στην περίπτωση τής Κωνσταντίνας Σπυροπούλου

και -με δεδομένο ότι η ίδια συστήνεται ως παρουσιάστρια-

θέτω ολοκληρωμένα το ζήτημα..:

«Η Κωνσταντίνα Σπυροπούλου έχει ταλέντο;».

Η απάντηση είναι κατηγορηματικά αρνητική.

Όχι, η παρουσιάστρια Κωνσταντίνα Σπυροπούλου ΔΕΝ έχει ταλέντο.

 

Έως τώρα τής έχουν’ δοθεί

-τηρουμένων των χρονικών αναλογιών-

πάμπολλες ευκαιρίες.

Όμως,

δεν υπήρξε έστω μία εκπομπή
που να
 εμπόρεσε η εν’ λόγω παρουσιάστρια να το οδηγήσει σε απογείωση.

 

Αμήχανη, με πτωχές γενικές γνώσεις,

αλλά και με μία φωνή που σμπαραλιάζει σε δευτερόλεπτα το ανδρικό νευρικό σύστημα

(για το γυναικείο νευρικό σύστημα δεν είμαι καθ’ ύλιν αρμόδιος να μιλήσω),

η Κωνσταντίνα Σπυροπούλου ουδέποτε θα καταφέρει

αυτό που εμμονικά θεωρεί ότι δύναται να καταφέρει.

 

Συνελόντι ειπείν,

για να προσαρμόσω με δικαιοσύνη

την ατάκα τής Λίλλυς Παπαγιάννη για τη Νίτσα Μαρούδα..:

«Ασήμαντη παρουσιάστρια…

Τόσο ασήμαντη (παρουσιάστρια), που κάνει εντύπωση…».

 

*** Όμως,

η πάλαι ποτέ προσωπική σχέση τής Σπυροπούλου

με το υψηλότατα σημαίνον πρόσωπο τού «Alpha»,

τής έχει εξασφαλίσει -με σύμμαχό της το Συλλογικό Θυμικό- την Ισόβια Δημοσιότητα.

 

Βεβαίως, αυτήν την εξόχως σημαντική παρακαταθήκη δημοσιότητας,

φροντίζει κι η ίδια -ακουσίως ή εκουσίως- να ανατροφοδοτεί·

πώς να ξεχάσουμε ότι προ ενάμιση έτους που είχε βρεθεί στα «τηλεοπτικά αζήτητα»

πήγε -ούσα πτυχιούχος τής Φιλοσοφικής-

να κάνει την πρακτική της σε Λύκειο τής Αργυρούπολης

και όταν τής έγινε η πρόταση να συμμετάσχει στο «Survivor»

επαράτησε το σχολείο και τούς μαθητές στα κρύα τού λουτρού.

Καθεμία στα εφ’ ω ετάχθη…

 

Και αν εκείνη η απόφασή της ισορροπούσε στα όρια τής Ηθικής,

κλείνοντας με νόημα το μάτι στην Ασέβεια

(καθώς είναι τουλάχιστον άπρεπο να αντιμετωπίζεις τούς μαθητές ως «τσόντες»·

δηλαδή, ως στιγμιαία συμπληρώματά σου,

όταν οι κεντρικοί στόχοι σου δεν έχουν ανταπόκριση),

μία πρόσφατη δήλωση τής Κωνσταντίνας Σπυροπούλου είναι επιεικώς απαράδεκτη

και εξοργιστικά φιλοτομαριστική.

 

Συγκεκριμένα,

η ξανθιά βεντέτα ήταν καλεσμένη τού Γρηγόρη Αρναούτογλου

στην εκπομπή «The 2Night Show»

και κλήθηκε από τον παρουσιαστή να τοποθετηθεί

σχετικά με τις φήμες που τη θέλουν ζευγάρι με τον Ατσούν Ιλιτσάλι.

 

Εκεί, λοιπόν,

η Κωνσταντίνα Σπυροπούλου απήντησε έμπλεη μακιαβελικού εγωκεντρισμού,

ότι δεν υφίσταται ερωτική σχέση με τον Τούρκο παραγωγό τού «Σκάϊ»

και πως -ερωτώμενη σχετικώς από τούς δημοσιογράφους-

είχε αφήσει τις φήμες να αιωρούνται «για πλάκα».

 

*** Ε, έφτασε η στιγμή να πούμε τα σημαντικά…

 

Η Σπυροπούλου είναι πανέξυπνη·

όποιος θεωρεί ότι μιλάμε για μία γυναίκα που προσομοιάζει

σε «Νίτσα Μαρούδα που μασάει με ανόητο τρόπο την τσίχλα της»,

πλανάται πλάνην οικτράν

(διόλου τυχαία η καθαρά χιουμοριστική φωτογραφία

που επέλεξα να εικονοποιεί το παρόν άρθρο).

Όμως, στην πρεμούρα της να διατηρείται στη δημοσιότητα,

η Σπυρόπουλου παρέκαμψε μία εξόχως σημαντική λεπτομέρεια

και προέβη σε τεράστια απρέπεια.

 

Το ερώτημα είναι αμείλικτο..:

Αν ο Τούρκος παραγωγός έχει σχέση με κάποιαν άλλη γυναίκα

(κάτι που είναι πολύ πιθανό),

πόσο «ηθικό» είναι να ακούει αυτή η γυναίκα την κάθε «Σπυροπούλου»

να τρέφει τα υπονοούμενα και τις αιωρούμενες φήμες «για πλάκα»;

 

Ως εκ’ τούτων, αν συνδυάσουμε αυτήν την αναίσθητη νοοτροπία,

με τις πολυάριθμες απομακρύνσεις εργαζομένων

κατά το διάστημα που η εν’ λόγω ξανθιά περσόνα

προσπαθούσε αγωνιωδώς να μετατραπεί σε «(κεντρική) παρουσιάστρια»,

τα συμπεράσματα προκύπτουν αβιάστως.

 

*** Κλείνοντας, θέλω να τοποθετηθώ μιλώντας σε δεύτερο πρόσωπο..:

 

Κωνσταντίνα Σπυροπούλου,

η δημοσιότητα που σού προσφέρουν τα «Μ.Μ.Ε.»,

δεν είναι από αγάπη προς εσένα, δεν είναι από εκτίμηση·

αντιθέτως,

σού προσφέρουν δημοσιότητα

έχοντας ως κίνητρό τους την αντιπάθεια και την εκδίκηση.

 

Κωνσταντίνα Σπυροπούλου, τα «Μ.Μ.Ε.» σε σκοτώνουν με Δημοσιότητα. 
 

Κωνσταντίνα Σπυροπούλου, τρέφεις το θηρίο που σε σκοτώνει.

Αν θέλεις να καταλάβεις τι ακριβώς εννοώ,

κοίτα την Τζούλια Αλεξανδράτου.

 

Κωνσταντίνα Σπυροπούλου, τα «Μ.Μ.Ε.» σε αφήνουν να ζεις «για πλάκα».

Κι ό,τι κατέλαβες, κατέλαβες.

 

Ο Υπο-Κοσμικός

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης