Μικτή εικόνα παρουσίασε η πορεία του τζίρου στις επιχειρήσεις της χώρας που δραστηριοποιούνται στον τομέα ενημέρωσης και επικοινωνίας το γ’ τρίμηνο εφέτος, σύμφωνα με την ΕΛΣΤΑΤ.

Ειδικότερα:

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

*Ο δείκτης κύκλου εργασιών στην «Παραγωγή κινηματογραφικών ταινιών, βίντεο και τηλεοπτικών προγραμμάτων, ηχογραφήσεων και μουσικών εκδόσεων» παρουσίασε μείωση 26,3% το γ’ τρίμηνο 2019 σε σύγκριση με τον αντίστοιχο δείκτη του γ’ τριμήνου 2018, έναντι αύξησης 15,5% που σημειώθηκε κατά τη σύγκριση της αντίστοιχης περιόδου το 2018 προς το 2017.

*Ο δείκτης κύκλου εργασιών στις «Δραστηριότητες προγραμματισμού και ραδιοτηλεοπτικών εκπομπών» παρουσίασε αύξηση 0,2% το γ’ τρίμηνο 2019 σε σύγκριση με τον αντίστοιχο δείκτη του γ’ τριμήνου 2018, έναντι αύξησης 35,4% που σημειώθηκε κατά τη σύγκριση της αντίστοιχης περιόδου το 2018 προς το 2017.

Σημειώνεται ότι σε τριμηνιαία σύγκριση (γ’ τρίμηνο 2019 προς β’ τρίμηνο 2018) ο τζίρος στην «Παραγωγή κινηματογραφικών ταινιών, βίντεο και τηλεοπτικών προγραμμάτων, ηχογραφήσεων και μουσικών εκδόσεων» παρουσίασε μείωση 27,7% και στις «Δραστηριότητες προγραμματισμού και ραδιοτηλεοπτικών εκπομπών» κατέγραψε μείωση 13,1%.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης