Πτώση της συνολικής τηλεθέασης για τη σεζόν που έληξε στις 31 Αυγούστου 2013 κατέγραψε η ετήσια έρευνα της Nielsen Audience Measurment, το πόρισμα της οποίας δόθηκε την Πέμπτη στη δημοσιότητα.

Η πτώση της τηλεθέασης, σύμφωνα με τις μετρήσεις της Nielsen Audience Measurment, αντανακλά τη γενικότερη τηλεοπτική ένδεια στην ελληνική αγορά, με τα κανάλια – χτυπημένα από την κρίση – να μην επενδύουν σε νέες σειρές που θα ανανεώσουν το ενδιαφέρον του κοινού ιδιαίτερα στις ζώνες υψηλής θεαματικότητας.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Χαρακτηριστικό είναι το γεγονός ότι σε κάθε έναν από τους 12 μήνες της τηλεοπτικής περιόδου (Σεπτέμβριος – Αύγουστος) ο μέσος ημερήσιος χρόνος τηλεθέασης σε λεπτά ήταν μικρότερος από το αντίστοιχο διάστημα της σεζόν 2011-12.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης