Με το νταούλι (στο ξύλο) και με τη Ζουρνατζή, καληνύχτα, Ήλιε, καληνύχτα

Με το νταούλι (στο ξύλο) και με τη Ζουρνατζή, καληνύχτα, Ήλιε, καληνύχτα
Λοιπόν,
παρ’ ότι η άποψή μου για τη «Βία Κατά των Γυναικών»
είναι επανειλημμένως και δημοσίως εκπεφρασμένη,
οφείλω να την επαναφέρω
και να ξεκινήσω από αυτήν το σημερινό μου άρθρο.

Απεχθάνομαι τα ανδρείκελα που χτυπούν γυναίκες.
Θέλω η Γυναίκα να είναι Ελεύθερη
και -αν το επιθυμεί η ίδια- να μπορεί να ενδίδει στην Ελευθεριότητα·
ακόμη κι αν προσωπικώς δεν εγκρίνω
ή δεν δέχομαι την εκάστοτε επιλογή της,
τής αναγνωρίζω το Δικαίωμα τής Επιλογής
(όπως, αντιστοίχως, το διατηρώ και για τον εαυτό μου).

Η Γυναίκα δεν είναι Ανδρικό Κτήμα, δεν είναι Δούλα τού Άντρα,
έχει το απόλυτο δικαίωμα στην αυτοδιάθεσή της,
έχει το απόλυτο δικαίωμα να κάνει ό,τι γουστάρει,
να μένει πιστή ή να κερατώνει (τι ανόητη απαίτηση η «Πίστη»),
να μένει σε μία σχέση ή να φεύγει,
να είναι μόνη της, χωρίς σεξ,
να είναι μόνη της και να κάνει σεξ όποτε θέλει να εκτονώσει τις ορμές της,
να έχει έναν ή αναρίθμητους εραστές,
και εν’ κατακλείδι,
να ορίζει συνολικά τη ζωή της
χωρίς να υφίσταται το οποιοδήποτε αντρικό νταβατζιλίκι.

Ως εκ’ τούτων,
όταν εχθές το βράδυ είδα τη νεόκοπη μιντιακή περσόνα Σίσσυ Ζουρνατζή
να εμφανίζεται στην εκπομπή τής Ελεονόρας Μελέτη
και να καταγγέλλει τον ξυλοδαρμό της από τον πρώην σύντροφό της,
ετοιμάστηκα -σε συναισθηματικό επίπεδο-
να αντιπαθήσω βαθύτατα ένα ακόμη ανδρείκελο.
Έτσι, προσηλώθηκα στη διήγησή της...
...

Πριν συνεχίσω, θα σάς πάω έξι μήνες πίσω,
όταν αυτή η κοπέλα συμμετείχε με τον -πλέον, πρώην- σύντροφό της,
στο τηλεπαιχνίδι «Το ταίρι ξέρει».

Δεν εγνώριζα ποια ήταν, δεν ήξερα κάτι γι’ αυτήν,
είχα πλήρη άγνοια για τη συμμετοχή της σε περιφερειακά καλλιστεία,
για την κυριαρχική παρουσία της στο «Instagram»,
για τις δραστηριότητές της.

Όμως, εκτός από την έντονη εμφάνισή της,
η Σίσσυ Ζουρνατζή με είχε εντυπωσιάσει με τον αυθόρμητο τρόπο της,
ο οποίος παρέπεμπε σε «ορεσίβια Λολίτα»·
μία μπρουτάλ «Λολίτα» που δεν είχε διστάσει να πει,
ότι ο βασικότερος λόγος
που είχε επιλέξει τον συγκεκριμένο άντρα για σύντροφό της
ήταν το υπέροχο σεξ που (τής) έκανε·
στη συνέχεια,
την είχαμε δει να παίζει σε μία δοκιμασία
όπου έπρεπε να βάζει γκολ με κεφαλιές
και είχε ανταποκριθεί με άψογο τρόπο.
Το «αγοροκόριτσο» με το πλούσιο στήθος και τα προκλητικά οπίσθια
(θα) είναι πάντοτε μαγνήτης για τα αντρικά μάτια...

Τότε, προσέτρεξα στο «Instagram»,
όπου προέβην σε μία παρατήρηση των φωτογραφιών της,
αναγιγνώσκοντας αυτά που έγραφε,
καθώς και τα διθυραμβικά σχόλια που δεχόταν για την εμφάνισή της
και για την ικανότητά της να προβάλλει τη Μόδα.
Ήταν σαφές ότι επρόκειτο για μία ξεχωριστή περσόνα·
όπως είναι ξεχωριστό κάθε άτομο που απέχει από τον Μέσο Όρο,
ανεξάρτητα αν φέρει θετικό ή αρνητικό πρόσημο.
...

Επανέρχομαι στο χθες...
Η Σίσσυ Ζουρνατζή εξεκίνησε να μιλάει
για τη βία που υφίστατο από τον πρώην σύντροφό της·
μία αποκάλυψη που αρχικώς έκανε..., πού αλλού..., στα «social media».
Όμως, παρά το γεγονός ότι ήμουν ευνοϊκά διακείμενος απέναντί της,
με βάση αυτά που την άκουγα να ξεστομίζει κάτι δεν μού επήγαινε καλά.
Το ένστικτό μου κινητοποιήθηκε,
με τον τρόπο που κινητοποιείται πάντοτε το ένστικτό μας
όταν νοιώθουμε ότι ένας άνθρωπος μάς λέει ψέματα
(ή, εν’ πάση περιπτώσει,
όταν αισθανόμαστε ότι δεν μάς λέει όλη την αλήθεια,
παρά μόνον εκείνο το κομμάτι της που συμφέρει τον ίδιο).

Η wanna be «αυτοκράτειρα (τού Instagram) Σίσσυ»
μασούσε διαρκώς τα λόγια της, έκανε παύσεις σε κομβικά σημεία,
άφηνε νοηματικά κενά, προέβαινε σε άλματα λογικής,
κινητοποιούσε τη συλλογική καχυποψία.

Η πρώτη στιγμή που ηχήσαν’ καμπανάκια
ήταν μετά από την ακόλουθη περιγραφή της..:
«Θα πω το τελευταίο συμβάν
που ουσιαστικά μ’ έκανε να ξυπνήσω και να φύγω απ’ αυτήν τη σχέση.
Ήμασταν στο σπίτι που ουσιαστικά συγκατοικούσαμε
(αναφέρει το ρήμα εντός εισαγωγικών)·
αυτός ο τσακωμός ξεκίνησε για τον λόγο ότι μού ’χε στείλει ένα παιδί μήνυμα
κι εγώ έτυχε ν’ απαντήσω.
Αυτή ήταν η αφορμή που ουσιαστικά τσακωθήκαμε...
(σε αυτό το σημείο παρεμβαίνει η Ελεονόρα Μελέτη και τη ρωτάει:
«Σού ’χε στείλει κάποιου ερωτικού περιεχομένου μήνυμα κι εσύ απήντησες;»)
Όχι, δεν απάντησα ερωτικά.
Απάντησα τυπικά, γιατί γνωριζόμαστε... (παύση), και... (παύση),
εντάξει..., τώρα δεν μπορώ να μπω σε λεπτομέρειες ακριβώς...».

Λοιπόν, για να μην το πολυλογήσουμε το πραγματάκι, να το συμπυκνώσω.
Όλο το ζουμί κρύβεται στη φράση «...Κι εγώ έτυχε ν’ απαντήσω...».
Ένας άντρας στέλνει στη Σίσσυ Ζουρνατζή ερωτικό μήνυμα
κι αυτή εντελώς συμπτωματικά έτυχε να απαντήσει.
Ε-ΤΥ-ΧΕ.

Στη συνέχεια,
η νεαρή «Instagrammer» μάς περιέγραψε
ότι στους έντεκα μήνες που διήρκησε η σχέση τους,
ο πρώην σύντροφός της την είχε κακοποιήσει πάρα πολλές φορές·
μάλιστα, μάς είπε ότι είχε δύο ραγισμένα πλευρά από χτύπημά του,
ενώ στο εύλογο ερώτημα
αν πήγε σε γιατρό για να πιστοποιήσει τη ζημιά που υπέστη,
έδωσε την ανεκδιήγητη απάντηση «Όχι, το φανταζόμουνα...».

Και φτάνουμε σε ένα ακόμη κομβικό σημείο,
μετά από το οποίο θα μπούμε στην τελική ευθεία τής προσέγγισης
και θα τοποθετηθούμε με τη σοβαρότητα
που αρμόζει σε ένα τόσο ευαίσθητο θέμα.
Αναφερόμενη η Σίσσυ Ζουρνατζή
στην επαναλαμβανόμενη κακοποίησή της από τον πρώην σύντροφό της
(η οποία κακοποίηση εκφραζόταν -όπως ισχυρίστηκε- ακόμη και δημοσίως)
και ερωτώμενη από την παρουσιάστρια τής εκπομπής
«Είδες το πρώτο περιστατικό.
Για ποιον λόγο να μείνεις με έναν άνθρωπο ο οποίος σού ασκεί βία;»,
απεκρίθη ως εξής..:
«Τού έδωσα ευκαιρίες, γιατί μού ζητούσε απεγνωσμένα “συγγνώμη”.
Είχα φύγει άπειρες φορές απ’ το σπίτι.
Δεν ήταν καθόλου υγιής η σχέση.
Άλλο τι θέλαμε να παρουσιάζουμε.».

Εδώ σταματάμε. Σε αυτήν ακριβώς τη φράση.
Η Υποψία τού Ψεύδους γίνεται Σιγουριά.
«Άλλο τι θέλαμε να παρουσιάζουμε.».
Ομολογία Ψεύδους. Ομολογία «Φαίνεσθαι». Ομολογία «Instagram».
ΤΕΛΟΣ.
...

Επιμύθιο:
Μετά το πέρας τής χθεσινής εκπομπής
ανέτρεξα στο σχετικό hashtag στο Twitter,
διότι με ενδιέφερε να μάθω ποια ήταν η «Κοινή Γνώμη» για το θέμα.

Ανέγνωσα όλα τα σχόλια (ήταν γύρω στα διακόσια).
Παντού διάχυτη η αίσθηση ότι η Σίσσυ Ζουρνατζή έλεγε ψέματα·
άντρες, και κυρίως, γυναίκες, αμφισβητούσαν ευθέως τη διήγησή της.

Μετά την Ιωάννα Μπέλλα και το περιβόητο
«Και ποια γυναίκα δεν έχει φάει χαστούκι
(...και ποια γυναίκα δεν έχει κάνει πλαστικές);»,
τώρα η Σίσσυ Ζουρνατζή 
που επεχείρησε να δικαιολογήσει τη δημοσιοποίηση
τής αμφιλεγόμενης ιστορίας της,
λέγοντας ότι το έκανε προκειμένου να βοηθήσει άλλες γυναίκες.

Θα πω κάτι σκληρό, αλλά είναι η αλήθεια..:
Γεμίσαμε με «Πασιονάριες τής Δεκάρας».

Εγώ δεν θα αμφισβητήσω ότι η Σίσσυ Ζουρνατζή υπέστη βία·
όχι, σε τέτοιαν αυθαιρεσία αρνούμαι να προβώ,
διότι σέβομαι το Γυναικείο Φύλο.
Όμως,
ο αίολος και ασόβαρος τρόπος
με τον οποίο η νεόκοπη μιντιακή περσόνα
προσπαθεί να βοηθήσει το ίδιο της το φύλο,
παράγει τα εντελώς αντίθετα αποτελέσματα.

Ο υπότιτλος «Την πρώτη φορά θύμα, τη δεύτερη φορά εθελόντρια.»
δεν είναι μία δική μου σεξιστική εξαπλούστευση·
τουναντίον, αποτελεί Αρχή τής Ψυχολογίας και τής Κοινωνιολογίας.
Όταν οποιοδήποτε πλάσμα, είτε γυναίκα, είτε άντρας, υφίσταται τη Βία,
αν την ανεχτεί, περιπίπτει σε έναν τραγικό εθελοντισμό.

Επίσης,
ουδόλως τυχαία επέλεξα
και τη φωτογραφία που συνοδεύει το παρόν άρθρο μου.
Ας την ξαναδούμε τώρα που το θέμα καίει...

Σε διαφήμιση πασίγνωστου club,
οι κυρίες Ιωάννα Τούνη (όρθια) και Σίσσυ Ζουρνατζή («καθήμενη»)
ποζάρουν με τρόπο που κακοποιεί βάναυσα το Γυναικείο Φύλο.
Το πρόβλημα δεν είναι
ότι εκπορεύονται από τη συγκεκριμένη εικόνα σαφή σαδομαζοχιστικά μηνύματα,
αλλά ότι νεαρές γυναίκες όπως η Ζουρνατζή
(η Τούνη, η Μπέλλα, και άλλες ων ουκ έστιν αριθμός)
δεν δύνανται να διαχειριστούν τα αλληλοσυγκρουόμενα μηνύματά τους.

Αναλώσιμες «βασίλισσες τής μίας διαδικτυακής μέρας»,
έχουν την ψευδαίσθηση ότι θα διαρκέσουν για πάντα
και χάνουν κάθε επαφή με την πραγματικότητα (εάν την είχαν).

Και όσο σκέφτομαι,
ότι δεν άντεξαν τη Μαζική Αποθέωση και τα συμπαρομαρτούντα της,
άνθρωποι που έγραψαν Ιστορία στην Τέχνη και άλλαξαν τον Ρου τού Κόσμου,
βεβαιώνομαι ότι το «Τέλος τής Δημοσιότητας»
θα είναι για κοπέλες όπως η Ζουρνατζή,
ό,τι πιο βίαιο θα ζήσουν στη ζωή τους.
Αυτά...

*** Φεύγω για να σάς λείψω
και θα επιστρέψω για να μη σάς λείπω...


*** Ες σήμερον τα σπουδαία, ες αύριον τα σπουδαιότερα...

*** Τα λέμε αύριο...

Ο Υπο-Κοσμικός

Τελευταία ενημέρωση: Πέμπτη, 17 Ιανουαρίου 2019, 23:42