Το Άμπου Ντάμπι είναι ο τελευταίος προορισμός (27/11) όλων των πιλότων της Formula 1, για το 2016. Παρ’ όλα αυτά, ο τίτλος δεν αποκλείεται να κριθεί στο προτελευταίο Grand Prix της Βραζιλίας. Στον ΟΤΕ ΤV παρακολουθούμε ζωντανά, αποκλειστικά και σε HD όλη την αγωνιστική δράση του τριημέρου με τις ελεύθερες και κατατακτήριες δοκιμές και με αποκορύφωμα τον αγώνα της Κυριακής (13/11).

Στις 17.45, στο OTE SPORT 7HD, θα έχουμε την ευκαιρία να δούμε αν ο Νίκο Ρόσμπεργκ θα διασφαλίσει το πρώτο του πρωτάθλημα στην Formula 1, με την προϋπόθεση ότι θα τερματίσει πρώτος και ανεξάρτητα από την θέση που θα περάσει την καρό σημαία ο Λιούις Χάμιλτον. O Γερμανός έχει 349 βαθμούς και 9 πρωτιές σε Grand Prix και ο Βρετανός 330 βαθμούς και 8 πρώτες θέσεις.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Στις 16.00 συντονιζόμαστε με την εκπομπή “Grand Prix” (OTE SPORT 7HD) και ο Αντρέα Παλομπαρίνι είναι εκεί για να μας εγκλιματίσει με τον αγώνα, που αναμένεται να είναι συναρπαστικός.

Εκτός των όσων αφορούν στην Formula 1, παρακολουθούμε τις αποκλειστικές δηλώσεις του θρύλου του WRC και του Rallycross, Πέτερ Σόλμπεργκ, στην κάμερα των καναλιών OTE SPORT και στον Βιδιάνο Ρούσσο. Ο «Χόλιγουντ» μιλά για την φετινή σεζόν στο Rallycross και την απώλεια του τίτλου, τον Σεμπαστιάν Οζιέ και τα επόμενα σχέδιά του.

Ακούμε επίσης, τι είχε να πει ο μοναδικός Κεν Μπλοκ για την λατρεία του για τα αυτοκίνητα, την καριέρα του και το εντυπωσιακό σόου “Gymkhana GriD”, που παρακολουθήσαμε αποκλειστικά στον ΟΤΕ TV.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Περισσότερες πληροφορίες:

Πώς θα τελειώσει την Κυριακή 13/11 η υπόθεση του τίτλου
Ο Ρόσμπεργκ, ο οποίος τερμάτισε πρώτος στο Interlagos τις δυο τελευταίες σεζόν, μπορεί να πάρει τον τίτλο ακόμα και αν τερματίσει: 1) δεύτερος και ο Χάμιλτον βρίσκεται στην 4η θέση ή και χαμηλότερα, 2) τρίτος και ο Βρετανός τερματίσει μέχρι την 6η θέση, 3) τέταρτος και ο ανταγωνιστής του είναι μέσα στην 8άδα.

Μαθήματα ιστορίας
Από τα πιο ενδιαφέροντα στοιχεία του επικείμενου αγώνα είναι οι απότομες αλλαγές του καιρού, με οι συνέπειές του. Επιπροσθέτως, ο Χάμιλτον δεν έχει τερματίσει ποτέ πρώτος στην πίστα του Ιντερλάγκος, όπου έχει κριθεί έξι φορές ο τίτλος του πρωταθλητή.

Ο Αλόνσο έκανε την αρχή το 2005, όταν το Grand Prix της Βραζιλίας ήταν το 17ο στη λίστα των 19 του παγκοσμίου πρωταθλήματος. Πριν την εκκίνηση, είχε 111 βαθμούς, 30 περισσότερους από τον Ραϊκόνεν που ακολουθούσε. Πρώτος τερμάτισε ο Μοντόγια, δεύτερος ο “Ιπτάμενος Φιλανδός” και τρίτος ο Ισπανός, ο οποίος ωστόσο συμπλήρωσε το σύνολο που χρειαζόταν για να σταματήσει την κυριαρχία της Ferrari και να δώσει το στέμμα στη Renault.
Πριν τον αγώνα: Αλόνσο 111 βαθμοί, Ραϊκόνεν 86 βαθμοί
Μετά τον αγώνα: Αλόνσο 117 βαθμοί, Ραϊκόνεν 94 βαθμοί

Μια χρονιά αργότερα (2006), ο κάτοχος του τίτλου μπήκε στον τελευταίο αγώνα της χρονιάς με +10 βαθμούς από τον -δεύτερο- Σουμάχερ. Ο Γερμανός είχε αντιμετωπίσει δυο προβλήματα (ένα στις κατατακτήριες και ένα στην αρχή το αγώνα) πριν τερματίσει τέταρτος. Πρώτος ήταν ο Μάσα και δεύτερος ο Αλόνσο, θέση που του ήταν υπεραρκετή για να κρατήσει το στέμμα.
Πριν τον αγώνα: Αλόνσο 128 βαθμοί, Σουμάχερ 116 βαθμοί
Μετά τον αγώνα: Αλόνσο 134 βαθμοί, Σουμάχερ 121 βαθμοί

Το 2007 ο Χάμιλτον ηγείτο της βαθμολογίας, πριν την ολοκλήρωση της αγωνιστικής περιόδου στη Βραζιλία. Είχε 4 περισσότερους βαθμούς από τον Αλόνσο και 7 από τον Ραϊκόνεν, ο οποίος αναδείχθηκε τελικά πρωταθλητής. Ο Βρετανός έκανε λάθος στον πρώτο γύρο, μετά είχε προβλήματα με το κιβώτιο ταχυτήτων και αρκέστηκε στην 7η θέση. Ο Αλόνσο είδε τρίτος την καρό σημαία και ο -πρώτος- Φιλανδός ανέβηκε στο υψηλότερο σκαλοπάτι του βάθρου.
Πριν τον αγώνα: Χάμιλτον 107 βαθμοί, Αλόνσο 103 βαθμοί, Ραϊκόνεν 100 βαθμοί
Μετά τον αγώνα: Ραϊκόνεν 110 βαθμοί, Χάμιλτον 109 βαθμοί, Αλόνσο 109 βαθμοί

Το 2008 η σεζόν τελείωσε και πάλι στο Σάο Πάουλο. Ο Χάμιλτον μπήκε στον αγώνα ως πρώτος, με 94 βαθμούς και ο Μάσα ήταν δεύτερος με 87. Αυτή η “μάχη” έμεινε στην ιστορία ως εκ των πιο δραματικών. Η βροχή υποχρέωσε τους πιλότους να αλλάξουν στρατηγική, με τον Βρετανό να βρίσκεται ξαφνικά στην έκτη θέση. Τα λάστιχα του αποδείχθηκαν ικανά να κάνουν τη διαφορά στις τελευταίες στροφές του τελευταίου γύρου και πήρε τον τίτλο, με ένα βαθμό διαφορά από τον διώκτη του.
Πριν τον αγώνα: Χάμιλτον 94 βαθμοί, Μάσα 87 βαθμοί
Μετά τον αγώνα: Χάμιλτον 98 βαθμοί, Μάσα 97 βαθμοί

Μια σεζόν αργότερα (2009) η ευχάριστη έκπληξη της εκκίνησης, ονόματι Τζένσον Μπάτον (νικητής των έξι από τα επτά πρώτα grands prix) έφτασε στη Βραζιλία ως πρώτος στη βαθμολογία, με +6 βαθμούς, από τον δεύτερο Μπαριτσέλο, ενώ ο Φέτελ ήταν τρίτος με 69 βαθμούς. Ο νικητής ήταν ο Μαρκ Ουέμπερ και ακολούθησαν οι Κούμπιτσα και Χάμιλτον. Ο Μπάτον ήταν 5ος, αλλά οι τέσσερις βαθμοί έδωσαν στον πιλότο της Brawn-Mercedes τον τίτλο (έφτασε τους 89, ενώ ο δεύτερος Φέτελ είχε συγκεντρώσει 74), έναν αγώνα πριν το φινάλε.
Πριν τον αγώνα: Μπάτον 85 βαθμοί, Μπαριτσέλο 71 βαθμοί, Φέτελ 69 βαθμοί
Μετά τον αγώνα: Μπάτον 89 βαθμοί, Φέτελ 74 βαθμοί, Μπαριτσέλο 72 βαθμοί

Το 2012 η αγωνιστική περίοδος έριξε αυλαία και πάλι στη Βραζιλία, με τον Σεμπάστιαν Φέτελ να γίνεται (στα 25) ο νεαρότερος σε ηλικία κάτοχος τριών τίτλων. Ο Αλόνσο ήταν δεύτερος στο εν λόγω grand prix, αλλά και στο σύνολο. Και πάλι έβρεχε, με τον Γερμανό της Red Bull-Renault να καταλήγει στην τελευταία θέση, έπειτα από σύγκρουση στην εκκίνηση, ενώ έχασε χρόνο και έπειτα από πρόβλημα στην ενδοεπικοινωνία που του στοίχισε χρόνο (πήγε στο πιτ στοπ να αλλάξει λάστιχα, αλλά η ομάδα του δεν ήταν έτοιμη). Έκανε ηρωική προσπάθεια, πριν βρεθεί στην 7η θέση, με τον Σουμάχερ να του παραχωρεί την έκτη, η οποία ήταν αρκετή για να του δώσει το πρωτάθλημα. Για την ιστορία, πρώτος είδε την καρό σημαία ο Μπάτον.
Πριν τον αγώνα: Φέτελ 273 βαθμοί, Αλόνσο 260 βαθμοί
Μετά τον αγώνα: Φέτελ 281 βαθμοί, Αλόνσο 278 βαθμοί

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης