*** Κλαίει η μάνα τού Αλτσχάϊμερ
με το πάθημα τής Δήμητρας Ματσούκα.
Η αισθησιακή ηθοποιός ήταν καλεσμένη στην εκπομπή «Πρωϊνό»
και όταν η συζήτηση με τη Φαίη Σκορδά έφτανε στο τέλος της,
κλήθηκε να αναφέρει τούς συμπρωταγωνιστές της
στην παράσταση «Μια ξεχωριστή μέρα» όπου εμφανίζεται.

* Εκεί, λοιπόν, συνέβη το απίστευτο…
Η Δήμητρα, σε ένα πρωτοφανές, σε ένα μνημειώδες «κοκομπλόκο μνήμης»,
δεν θυμόταν ούτε ένα επώνυμο συναδέλφου της.
Επιδόθηκε, λοιπόν, σε μία σπαρταριστή αγωνιώδη προσπάθεια,
να μάς πει με ποιους παίζει..:
«Δεν θυμάμαι τα επίθετα καλά…
Έχω ένα πρόβλημα μ’ αυτό το θέμα…
Κοίτα να δεις τώρα…
Λοιπόν… Είναι η Γιώτα, η υπέροχη, που κάνει την επιστάτρια…
(η γνωστή σε όλους «Γιώτα» που κάνει την επιστάτρια)
Είναι ο Αρτέμης που κάνει τον φασίστα…
(ο γνωστός σε όλους «Αρτέμης» που κάνει τον φασίστα)
Ο Λεωνίδας που κάνει τον άντρα μου…
(ο γνωστός σε όλους «Λεωνίδας» που κάνει τον άντρα της)
Κι ο Αλέξανδρος, που κάνει επίσης έναν στρατιωτικό…
(κι ο γνωστός σε όλους «Αλέξανδρος» που κάνει επίσης έναν στρατιωτικό)».

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

* Με βάση όλα τούτα,
αποκτά άλλη βαρύτητα
η δήλωση που είχε κάνει λίγα λεπτά πριν η «Θυγατέρα τής Αμνησίας».
Σε ερώτηση τής Φαίης Σκορδά
για τις σεξουαλικές παρενοχλήσεις στον χώρο τής «Show-Biz»,
η ποθητή ηθοποιός απήντησε..: «Δεν με έχει παρενοχλήσει ποτέ κανένας».

* Χαχαχα, άντε, βρε κουτό, μάς έκανες και γελάσαμε.
Άκου δεν σε έχει παρενοχλήσει ποτέ κανένας•
φυσικά και σε έχουν παρενοχλήσει άπειρες φορές•
απλά, δεν το θυμάσαι…

*** Το Σαββατοκύριακο ξεκίνησε
και το λιγοκαταφευγόφευγο «Ooh La La»
με τη Σάσα Σταμάτη
(επειδή σίγουρα αναρωτιέστε
«What the fuck είναι αυτό το “λιγοκαταφευγόφευγο”;»•
απλά, είναι το άρτι εμπνευσθέν αντίθετο τού «πολυαναμενόμενο»)!

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

* Λοιπόν,
αυτή η «αλόγα» με την αλλόκοτη φάτσα
και με την ομιλία νταλικιέρη,
ήταν πολύ καλή στην πρώτη της επαφή με τον ρόλο τής παρουσιάστριας•
δύο τα ιδιαιτέρως θετικά στοιχεία της: ο Αυτοσαρκασμός και η Αμεσότητα.

* Η Σάσα Σταμάτη κινείται εκτός Στερεοτύπων,
κάνοντας μία εκπομπή που στηρίζεται στα Στερεότυπα•
το συγκεκριμένο στοιχείο της,
αποτελεί επιτυχία χαρακτήρα
και όχι προϊόν τής οποιασδήποτε σκηνοθετικής οδηγίας και κατεύθυνσης.

* Και θα μού πείτε κάποιοι από εσάς που είστε πιο δύσκολα άτομα..:
«Καλά, εγκρίνεις τη Σάσα Σταμάτη; Τη Σάσα Σταμάτη;».
Και θα εξηγήσω σε εσάς, τα πιο δύσκολα άτομα,
ότι αυτή η κοπέλα
-τηρουμένων των αναλογιών και τού αντικειμένου με το οποίο ασχολείται-
αποτελεί ένα μεγάλο μάθημα
για όλα τα στελέχη τής νεοελληνικής ιδιωτικής τηλεόρασης,
τα οποία επί δεκαετίες εμμένουν να μάς σερβίρουν
τούς άχρωμους ευνοούμενούς τους και τις άγευστες ευνοούμενές τους
(τρανό παράδειγμα η -κατά τ’ άλλα συμπαθής- Σμαράγδα Καρύδη,
η οποία δεν βλέπεται ούτε στο τρέϊλερ τού μικροαστικού «Νότα Μία» της•
χοροπηδάει σαν κατσίκι,
αποπνέει γκοθίλα που παραπέμπει στη Σκωτία τού 15ου αιώνα,
και παρά ταύτα έχει εδώ και χρόνια εκπομπές
μόνο και μόνο επειδή είναι συμπαθής•
εν’ κατακλείδι,
τα στελέχη τής νεοελληνικής τηλεόρασης οφείλουν να καταλάβουν
και να (απο)δεχθούν επί τέλους,
ότι δεν θέλουμε συμπαθείς ανθρώπους στην Τηλεόραση•
θέλουμε άξιους, ταλαντούχους ΚΑΙ -συμπληρωματικώς- συμπαθείς).

* Να ολοκληρώσουμε για σήμερα
την αναφορά μας στο «Ooh La La»
με τον καυτό Σάββα Πούμπουρα
(ναι μεν ο «καυτός Σάββας Πούμπουρας» έχει αστεία ηχητική,
αλλά είναι ρεαλιστική καταγραφή,
αφού ο άξιος, ταλαντούχος KAI συμπαθής Σάββας
βρίσκεται σε πολύ καλό επαγγελματικό «φεγγάρι»).

* Ο ωραίος αυτός τύπος έδωσε συνέντευξη στη Σάσα Σταμάτη
και απεκάλυψε ποιο μοιραίο γεγονός, ποια μοιραία έξοδος,
έφερε στη ζωή του τη γυναίκα του..:
«Ήταν να γνωρίσω μία φίλη τής Αρετής.
Δεν μού άρεσε, και μετά τα βρήκα με την Αρετή…».

* Για να πειράξω τον -πάντα έχοντα χιούμορ- Σάββα..:
Φαντάζεστε στη θέση τής Αρετής να βρισκόταν ο κολλητός του;
Αν ναι, εύκολα μπορείτε να φανταστείτε και την κατάληξη τής ιστορίας…
(«Ήταν να γνωρίσω μία φίλη τού κολλητού μου.
Δεν μού άρεσε, και μετά τα βρήκα με τον κολλητό μου…»).

*** Πάμε τώρα να μιλήσουμε και για το «Survivor»,
το οποίο για μένα είναι η «Αποτυχία τής Χρονιάς».
Και εξηγούμαι…

* Όσες και όσοι διαβάζετε καθημερινά τη στήλη,
γνωρίζετε ότι στο ξεκίνημα τής φετινής σεζόν τού εν λόγω ριάλιτι,
(σάς) είχα καθημερινά μια τζούρα από το επεισόδιο
που είχε προβληθεί το προηγούμενο βράδυ.
Όμως, αυτός ο εμμονικός καταιγισμός στον οποίον επιδίδεται ο «Σκάϊ»,
με οδηγεί να αδυνατώ να παρακολουθήσω το «Survivor»•
μιλάμε για έναν τηλεοπτικό σταθμό που πλέον βρίσκεται σε παραλήρημα,
και, ως γνωστόν,
το Παραλήρημα είναι αδύνατον να παρακολουθηθεί
(εκτός εάν κάποιος είναι Θαυμαστής τού Παραληρήματος).

* Όμως, για την Ανάγκη τής Επιχειρηματολογίας,
θα χρισθώ εγώ ως «Θαυμαστής τού Παραληρήματος».
Τι καλούμαι ως τηλεθεατής να κάνω..;
Τι με καλεί ο «Σκάϊ» να πράξω..;
Επί τής ουσίας,
μού ζητάει να αφιερώνω καθημερινώς για το «Survivor»
έξι ολόκληρες ώρες από το εικοσιτετράωρό μου•
από τις 17:30 έως τις 19:45 (με το «Survivor Panorama»)
και από τις 20:45 έως τις 00:30 (με τα «high lights» και το νέο επεισόδιο).

* Όπως κατέγραψα τις προάλλες,
το πρόγραμμα τού «Σκάϊ» είναι -εν τω συνόλω του- ψυχαναγκαστικό.
Όμως, εδώ έχουμε την Υπέρβαση τού Ψυχαναγκασμού, το Παραλήρημα,
όπου μόνο ένας τηλεθεατής ευρισκόμενος υπό το κράτος Ιδρυματισμού
δύναται να συμμετάσχει σε αυτό που συμβαίνει.

* 6 ώρες πρόγραμμα
για μία εκπομπή που επιχειρεί απεγνωσμένα
να αποτελέσει την ξεπατικωτούρα τής περυσινής τεράστιας επιτυχίας
και ουδόλως τα καταφέρνει.
Δύο ώρες απογευματινή εκπομπή,
όπου διαρκώς ακούς τις ίδιες ηλιθιωδώς περισπούδαστες αναλύσεις
για το «τίποτα».

* Τα ονόματα παρελαύνουν το ένα μετά το άλλο με τόσο ιλιγγιώδεις ρυθμούς,
που ακόμα κι η πιο αρρωστημένη κουτσομπόλα παθαίνει «burn out»
και βυθίζεται σε βουδιστική σιωπή.
«Η Μαρίνα είπε αυτό και η Ντάρια είπε τ’ άλλο
και η Βιργινία είπε το τρίτο και η Κατερίνα εσχολίασε το τέταρτο,
και ο Ηλίας διεφώνησε στο πέμπτο και ο Νικόλας αντέδρασε στο έκτο,
κ.λπ., κ.λπ., κ.λπ.»•
και κάπως έτσι,
η Γουορχόλειος ρήση περί Διασημότητας καθίσταται πιο επίκαιρη από ποτέ.
Όπως καθίσταται επίσης επίκαιρη και η ατάκα τού Νίκου Σταυρίδη
από την ξεκαρδιστική κωμωδία «Τα Κίτρινα Γάντια»:
«Ε και δεν με νοιάζει…».

* Τα μεγάλα οικονομικά προβλήματα τού «Σκάϊ»
είναι γνωστά στους πάντες.
Αφού πρώτα ο ιδιοκτήτης τού σταθμού, ο Γιάννης Αλαφούζος,
έγινε «persona non grata» για τον Κόσμο τού Παναθηναϊκού
οδηγώντας την ομάδα στη χρεωκοπία,
μεταφέρει τώρα τον διάχυτο εκνευρισμό του
και την εμφανέστατη σπασμωδικότητά του,
και στο τηλεοπτικό κανάλι του.

* Από τη στιγμή, μάλιστα,
που ο Αλαφούζος συνέπραξε με τον πρώην «θανάσιμο» εχθρό του,
τον Βαγγέλη Μαρινάκη
(θυμίζω-γνωστοποιώ ότι η εφημερίδα «Παραπολιτικά»
εκδίδεται από τα πιεστήρια τού Ομίλου Αλαφούζου
από τα οποία εκδίδεται και η «Καθημερινή»),
από εκείνην τη στιγμή, λοιπόν,
η όποια έξωθεν καλή μαρτυρία διέθετε ο «Σκάϊ»,
βρίσκεται πλέον σε «ιστορικό χαμηλό».

* Μάλιστα, προς επίρρωσιν τούτου, θα σάς πω το εξής..:
Η ενημερωτική εκπομπή «Δίκη στον Σκάϊ»,
που επί μακρό χρονικό διάστημα
απετέλεσε τη ναυαρχίδα των επιθέσεων τού Αλαφούζου στον Μαρινάκη
(αποκαλύπτοντας τρομακτικά στοιχεία για τις υποθέσεις τού «Noor1»
και τής Εγκληματικής Οργάνωσης στο Ελληνικό Ποδόσφαιρο),
έχει φτάσει να ξεκινάει να προβάλλεται στη 1 και μισή τη νύχτα•
μετά από την ξένη σειρά ντοκιμαντέρ «Deadly Women» (χαχαχα, τυχαίο;).

* Δημοσιογραφική εκπομπή με ώρα έναρξης τη 01:30•
για να προβώ σε σκωπτικό χιούμορ,
μάλλον ο Κυριάκος Θωμαΐδης εζήλωσεν
τη δόξα τής Γιάννας Παπαδάκου τού «Alpha»,
που επίσης είναι παραπεταμένη στην τηλεοπτική ζώνη
όπου παρελαύνουν οι διαφημίσεις για «(0)90-…».

* Το «κερασάκι τής έωλης τούρτας» έχει ονοματεπώνυμο:
Πρόκειται για την προσφάτως επανακάμψασα
στο κανάλι τού Φαλήρου,
τη Διευθύνουσα Σύμβουλο, Εύη Κουτσαυτάκη,
η οποία είχε αποχωρήσει για μικρό διάστημα από τον «Σκάϊ»
και είναι αυτή που «έτρεξε» την προσπάθεια τού Βαγγέλη Μαρινάκη
και τής εταιρείας του («Alter Ego»)
για απόκτηση τηλεοπτικού σταθμού.

* Τα απόνερα τής επιστροφής της είναι ποικίλα•
από τη μια, ηχηρές αποχωρήσεις,
όπως τού -κατά γενική ομολογία επιτυχημένου προκατόχου της-
Κώστα Κιμπουρόπουλου,
και τής καταξιωμένης Διευθύντριας Προγράμματος, Άλκηστης Μαραγκουδάκη•
από την άλλην, οι απολύσεις άνω των 30 εργαζομένων
(αλήθεια,
πού είναι εκείνα τα -όπως αποδείχθηκε, κροκοδίλια- δάκρυα
που έχυνε με ρυθμούς αχαλίνωτης κάνουλας ο «Σκάϊ»,
για τούς εργαζομένους που θα χάναν’ τις δουλειές τους
εξ’ αιτίας τού ανάλγητου ΣΥ.ΡΙΖ.Α.
και τής δημοπρασίας των τηλεοπτικών αδειών;).

* Η ζωή έχει διδάξει,
πως όταν κλαις υποκριτικά, ουδείς θα σεβαστεί το αληθινό σου κλάμα.
Όταν έχεις μετατρέψει το Κλάμα σε «Επάγγελμα»,
θα πληρωθείς σε δάκρυα.

*** Κλείνω με μία επισήμανση
γνωστικού-γλωσσικού περιεχομένου..:
Θα προσέξατε ότι τη λέξη «κροκοδίλια»
δεν την έγραψα με «-ει-»
(ήτοι: «κροκοδείλια»).
Κάποιοι ίσως σκεφτήκατε
πως επρόκειτο για ορθογραφικό λάθος ή για παραδρομή.

* Μήτε το ένα συμβαίνει, μήτε το άλλο.
Η μορφή «κροκοδείλια» είναι ένας ακόμη νεοελληνικός σολοικισμός
που αναπαράγουν με χαρακτηριστική ασχετοσύνη τα Μ.Μ.Ε.•
όμως, η ετυμολογία τής λέξης άλλα ορίζει…

* Συγκεκριμένα,
ο «κροκόδιλος» έχει προκύψει από τις λέξεις «κρόκη» (βότσαλο)
και «δρίλος» (σκουλήκι),
και αρχικώς -σύμφωνα με τον Ηρόδοτο-
προσδιοριζόντουσαν με αυτήν ορισμένα είδη σαύρας•
μετέπειτα, ο όρος επεκτάθηκε και για τούς κροκοδίλους τού Νείλου.
Ως εκ’ τούτων,
παρά το γεγονός ότι όσοι χύνουν «κροκοδ(ε)ίλια δάκρυα» είναι θρασύδειλοι,
ο κροκόδιλος δεν έχει την παραμικρή σχέση με τη «δειλία»•
ούτε στην Πραγματικότητα, ούτε στη Γλωσσολογία.

* Α…, και κάτι τελευταίο,
που θα συνδέσει με τον πιο συμπυκνωτικό τρόπο
τον Παναθηναϊκό, τον Αλαφούζο, τον «Σκάϊ» και τον Μαρινάκη.
Ο Βόλφγκανγκ Γκέτε είχε πει κάποτε..:
«Το γεγονός ότι ο κροκόδιλος έφαγε τον εχθρό σου,
δεν σημαίνει ότι έγινε και φίλος σου…».

* Και οι νοούντες νοήτωσαν…

*** Ες σήμερον τα σπουδαία, ες αύριον τα σπουδαιότερα…

*** Τα λέμε αύριο…

Ο Υπο-Κοσμικός

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης