*** Φίλες και Φίλοι,
τι είναι αυτό που όσο ζει το μισούμε
και όταν ταξιδεύει στον άλλον κόσμο
το αγαπάμε όσο τίποτε άλλο στον κόσμο;
Η Πεθερά.

* Ναι, ναι, μην παραξενεύεστε•
ετούτο το μεταφυσικό αξίωμα αποδεικνύεται
από το εγκυρότατο ρεπορτάζ που έκανε
η αξιόπιστη επιστημονική εκπομπή «Happy Day».
Ανυποψίαστοι περαστικοί κλήθηκαν να μιλήσουν
για τα συναισθήματα που τρέφουν για την πεθερά τους,
καθώς και για την προσφώνηση που χρησιμοποιούν όταν τής απευθύνονται.
Οι μόνοι που είπαν καλά λόγια
για αυτό το αμφιλεγόμενο πρόσωπο τής ζωής κάθε ζευγαριού,
ήταν δύο άντρες
που η μαμά τής συζύγου τους είχε αποδημήσει εις τη γειτονιά των διαβόλων.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

* Όμως, τη θεϊκή απάντηση την έδωσε μία γυναίκα,
η οποία ανέφερε ότι την πεθερά της την αποκαλεί «κυρία».
Όταν η ρεπόρτερ τη ρώτησε «Γιατί όχι “μαμά”;»,
εκείνη είπε τη φαινομενικώς φυσιολογική φράση «Δεν μού βγαίνει ακόμα».
Η ξεκαρδιστική λεπτομέρεια είναι,
ότι η κυρία που δεν τής βγαίνει ακόμα, βρίσκεται σε ηλικία κοντά στα 60.
Πιθανώς μέχρι τα 100 της να τής βγει•
μπορεί να ανταλλάξουν και φιλάκι…

*** Πάμε, όμως,
και σε μία αποκάλυψη τής στήλης που θα συζητηθεί…
(όταν υπάρχει σε προαναγγελία είδησης
η φράση «…που θα συζητηθεί…»,
είναι γνωστό τοις πάσι ότι η είδηση ΔΕΝ θα συζητηθεί).

* Βρέθηκε, λοιπόν,
η μετενσάρκωση τής περίφημης σαρανταποδαρούσας τού Τσακαλώτου
και δεν είναι άλλη από την Πηνελόπη Αναστασοπούλου.
Η σέξι ηθοποιός παραβρέθηκε σε εκδήλωση εταιρείας υποδημάτων
και εξομολογήθηκε ότι έχει τέτοια λατρεία για τα παπούτσια,
που φτάνει να τής είναι μεγάλο πρόβλημα.
Ο διάλογος που ακολούθησε με τούς ρεπόρτερς είναι απολαυστικός:
– Πόσα ζευγάρια παπούτσια είναι το «πρόβλημά» σου;
– Ντρέπομαι να πω. Το νούμερο είναι τρομακτικό.
Δεν θα πω, γιατί θα μπει τίτλος και μετά θα μάς κράξουνε…
– Πάνω από εξήντα ζευγάρια;
– Τι εννοείς..; (το «Τι εννοείς..;» το είπε βαθύτατα προσβεβλημένη)

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

* Και πώς να μην προσβληθεί, φίλες και φίλοι,
αφού ομολόγησε ότι έχει 500 ζευγάρια,
και όπως είπε χαρακτηριστικά «Τα παπούτσια μου είναι τα παιδιά μου».
Εντάξει, εμείς από ’κεί και πέρα τι άλλο να προσθέσουμε•
η σχέση μίας μάνας με τα παιδιά της είναι ιερή
και οφείλουμε να τη σεβαστούμε.
Μάλιστα,
επειδή η στήλη μας είναι εξαιρετικά ευαισθητοποιημένη
στο θέμα τής δημόσιας έκθεσης των παιδιών,
από τούδε και στο εξής,
όταν θα δημοσιεύω φωτογραφία τής Πηνελόπης,
θα βάζω «ψηφιδωτό» στα παπούτσια της,
για να μη γίνουν αντικείμενο σκανδαλοθηρίας
και πληγωθεί η ευαίσθητη ψυχούλα τους.

*** Και τώρα,
ένα θέμα που θα αγγίξει τις καρδιές όλων μας…
Η Ελένη Φουρέϊρα έκανε επέμβαση αυξητικής στήθους•
σε απλά ελληνικά, έβαλε σιλικόνη.

* Ξέρω ότι θα βρεθείτε κάποια κακεντρεχή άτομα
που θα πείτε ότι το έκανε από «ψώνιο», για να το παίζει γκόμενα,
και κάτι τέτοια απαράδεκτα.
Κι όμως, ο λόγος είναι άλλος και έχει απολύτως ανθρωπιστικά κίνητρα.

* Ως γνωστόν,
η Ελένη έχει σχέση
με τον συναισθηματικά ευάλωτο ποδοσφαιριστή τού Ολυμπιακού,
Αλμπέρτο Μποτία,
ο οποίος όταν νοιώθει πως αδικείται η ομάδα του,
πάει και κλαίει απαρηγόρητος στ’ αποδυτήρια.

* Ε, λοιπόν,
πώς να γείρει ένας άντρας να κλάψει στο στήθος τής αγαπημένης του
όταν αυτή έχει πάμφτωχο μπούστο;
Το ίδιο είναι να κλαις στην πεδιάδα και το ίδιο στην οροσειρά;
Όχι βέβαια.

* Αξίζει, φυσικά, να αναφερθούμε,
και στις διδακτικές δηλώσεις τής αοιδού.
«Στο στήθος μου έγινε καλή και διακριτική δουλειά», είπε,
και εσυνέχισε με νουθεσίες προς όλες τις ενδιαφερόμενες..:
«Είμαι υπέρ των αισθητικών επεμβάσεων,
αρκεί να είναι διακριτικές και όχι ακραίες,
ώστε να μην αλλάζουν την εικόνα σου.».
Εδώ είναι και το κομβικό σημείο…

* Αναμφίβολα ζούμε σε «Πλαστική Εποχή»•
οι άνθρωποι επιχειρούν να είναι ξεχωριστοί και πιο όμορφοι,
αλλά εν’ τέλει καταλήγουν να είναι ίδιοι•
η Πλαστική Χειρουργική έχει γίνει ακαταπολέμητη μόδα,
τα λίφτινγκ και τα μπότοξ πάνε κι έρχονται,
και οι γυναίκες που καταφεύγουν σε «αισθητικές» παρεμβάσεις
καταλήγουν να μοιάζουν η μία στην άλλη σαν δύο σταγόνες πολυουρεθάνης.

* Όταν μία γυναίκα μπει για πρώτη φορά στη διαδικασία
να καταφύγει στο «νυστέρι»,
είναι συντριπτικές οι πιθανότητες να το ξανακάνει•
η απόσταση που έχουν το «Μηδέν» με το «Ένα» είναι το «Άπειρο»,
ενώ η απόσταση που έχει το «Ένα» με το «Δύο» είναι απλώς το «Ένα»
(φαντάζομαι ότι με αντιλαμβάνεστε).

* Το κομβικό σημείο, λοιπόν, στη φράση
«Είμαι υπέρ των αισθητικών επεμβάσεων,
αρκεί να είναι διακριτικές και όχι ακραίες,
ώστε να μην αλλάζουν την εικόνα σου.»
είναι η αποστροφή «…ώστε να μην αλλάζουν την εικόνα σου…».
Ποια εικόνα όμως;

* Ελάτε, εδώ θέλω να δω την ευστροφία σας…
Ποια εικόνα;
Την αρχική ή τη μετέπειτα;

* Το πιάσατε ή να το κάνω λιανά;
Παρ’ ότι το πιάσατε ήδη,
θα το κάνω και λιανά για τούς ανθρώπους που λειτουργούν με αφέλεια
και ανυποψίαστοι παραδίδονται στις επιταγές τής εποχής.

* Θα σάς το πω με παράδειγμα και με ελαφρώς μαθηματικό τρόπο…
Μία γυναίκα αποφασίζει να κάνει για πρώτη φορά
αισθητική παρέμβαση οποιασδήποτε μορφής
και σε οποιοδήποτε σημείο τού προσώπου ή τού σώματός της.
Ξεκινάει, λοιπόν, με το σκεπτικό ότι θα προβεί σε μία διακριτική αλλαγή.
Εντάξει μέχρι εδώ…

* Χάριν τού παραδείγματος,
ας πούμε ότι ως «διακριτική αλλαγή» νοείται
μία διαφοροποίηση τής προηγούμενης εικόνας κατά 10%.
Κάθε επόμενη «διακριτική αλλαγή» τής τάξης τού 10%,
έρχεται να επιβαρύνει την Εικόνα•
έτσι,
φτάνουμε σε αυτά τα θλιβερά αποτελέσματα
και τις καθολικές μεταλλάξεις ανθρώπων,
που μέσα από την εκάστοτε νέα μικρή παρέμβαση που κάνουν επάνω τους,
καταντάνε να μη δύνανται να αντιληφθούν
ότι πλέον έχουν μετατραπεί κυριολεκτικώς σε άλλα άτομα.

*** Πριν από πολλά χρόνια
μού είχε δώσει συνέντευξη ο υπεύθυνος τού ατελιέ
ενός πασίγνωστου περιοδικού.
Θυμάμαι μέχρι σήμερα την απάντησή του,
όταν τον ρώτησα ποια είναι η ψυχολογία των γυναικών
που θαυμάζουν τα «ψεύτικα», ρετουσαρισμένα, λαμπερά εξώφυλλα.
«Τρυπιούνται με ομορφιά», μού είχε πει.

* Ναι, έτσι είναι• στην επίπλαστη και επιφανειακή εποχή που ζούμε,
η Ομορφιά έχει φτάσει να είναι ναρκωτικό.
Η Ομορφιά κατήντησε να είναι «πρέζα» για απελπισμένους ανθρώπους,
που προσπαθούν πάση θυσία να γαντζωθούν από ένα «σύστημα»
που έχει τα χαρακτηριστικά σύγχρονου Καιάδα.

* Ποια είναι η κατάληξή τους;
Είναι αυτή που περιέγραψε με έξοχο τρόπο κάποτε
ο Γάλλος διανοούμενος Αντρέ Μαλρό,
αναφερόμενος στο «Ελληνικό Δωδεκάθεο»:
«Οι Θεοί τού Ολύμπου εξέπεσαν,
επειδή υπαινίχθηκαν έναν κόσμο που δεν τούς ανήκε…»!

* Κλείνω με άρτι εμπνευσθέν απόφθεγμα..:
Η «Πλαστική Χειρουργική» είναι η Υστερία τού Υπαινιγμού.

*** Ες σήμερον τα σπουδαία, ες αύριον τα σπουδαιότερα…

*** Τα λέμε αύριο…

Ο Υπο-Κοσμικός

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης