*** Φίλες και Φίλοι,
σοκ έχει προκαλέσει στο Πανελλήνιο
το… αιφνίδιο Instagram τής Μαίρης Συνατσάκη,
η οποία κατελήφθη από το επικίνδυνο σύνδρομο «Κιμ Καρντάσιαν»
και έμεινε τσίτσιδη για χάρη τής Τέχνης χωρίς η Τέχνη να τής το ζητήσει.

* Το στιγμιότυπο, μάλιστα, ανέβασε στον λογαριασμό του ο σύντροφός της,
ο οποίος κατεστρατήγησε κάθε καλλιτεχνική επίφαση,
βάζοντας μία μαύρη λωρίδα στο ήδη καλυμμένο στήθος τής κοπέλας του
(αμ να κάνουμε ντόρο,
αμ να παραστήσουμε τούς σεμνούς και τούς θεματοφύλακες·
οποία υποκρισία, δηλαδή).

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

* Πραγματικά,
αυτή η φωτογραφία μπορεί να σταθεί
μόνο ως σουρεαλιστικό κοινωνικό μήνυμα τού Υπουργείου Συγκοινωνιών.

* Το κερασάκι στην τούρτα
ήταν ο επιτιτλισμός τού ενσταντανέ από τον αναρτούντα..:
«Πληροφορίες για τις νεράϊδες: Υπάρχουν.».

* Κατ’ αρχάς, όπως είναι συντεταγμένη η πρόταση,
αυτό που διαβάζει όποιος ξέρει να διαβάζει,
είναι ότι υπάρχουν πληροφορίες για τις νεράϊδες·
κάτι που απέχει νοηματικά
από αυτό που προφανώς ο συντάκτης ήθελε να καταγράψει.
Η σωστή διατύπωση θα ήταν «Πληροφορία για τις νεράϊδες: Υπάρχουν.».

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

* Πού καιρός, όμως, για να μάθουμε λίγο Συντακτικό..;
Όταν το μόνο που έχουμε στο μυαλό μας είναι να προκαλέσουμε, πάση θυσία,
το σερβίρισμα μπάζει από παντού·
μιλάμε για «Βατερλό» και τής Ελληνικής Γλώσσας,
και τής Καλλιτεχνίας
(γελάει ο κόσμος με τη «ζώνη ασφαλείας»).

* Α…, και κάτι τελευταίο για το θέμα..:
Ακόμη κι αν θεωρήσουμε
ότι το έστω «σκεπασμένο» στήθος
εμπίπτει στις απαγορεύσεις τού «Instagram»,
ο πραγματικός καλλιτέχνης, απλά, δεν θα δημοσιεύσει το «έργο» του.
Η Καλλιτεχνία δεν σηκώνει «μαύρο».

*** Πάμε και σε ένα -τουλάχιστον, πιο ειλικρινές- σεξιστικό ατενσιονχοριλίκι.
Δράστις η πάντα ευρηματική Κωλαρίνα Στικούδη
(εεε…, Κατερίνα…, ήθελα να πω),
η οποία βρήκε έναν πρωτότυπο τρόπο να διαφημίσει
τις δραστηριότητές της για αυτήν την εβδομάδα.

* Καθισμένη, λοιπόν, στην άκρη μίας πισίνας (μεγέθους γούρνας),
ετράβηξε ένα βίντεο, το οποίο ανέβασε στο «Instagram».
Η «εικόνα καλωσορίσματος» είναι αυτή που βλέπετε…

* Πατώντας «play»,
βλέπουμε την τσαχπίνα και παιχνιδιάρα Στικούδη
να γυρίζει το κεφάλι της πότε από τη μία μεριά και πότε από την άλλη,
και να μάς ενημερώνει για το επερχόμενο πρόγραμμά της
(το οποίο περιλαμβάνει από την παρουσία στα «Mad Music Awards»,
έως την περιοδεία της σε πόλεις τής Πελοποννήσου·
μάλιστα, ανάμεσα σ’ αυτές περιλαμβάνεται κι η Πύλος,
στην οποία σήμερα το πρωΐ έγινε σεισμός 5,2 Ρίχτερ·
μέχρι κι ο Εγκέλαδος ερεθίστηκε από το «οπίσθιο σύστημα» τής φωτογραφίας·
από τούδε και στο εξής θα λέμε ότι η Στικούδη μοιράζει εγκελαδικά)!

* Το βιντεάκι ανισορροπεί ανάμεσα στον Σεξισμό και στη Γελοιότητα.
Αναμφίβολα η Κωλαρίνα είναι μία καλλίπυγος κοπελούδα
και μία συνειδητοποιημένη κι επιδέξια σεισοπυγίς·
αυτό που βρίσκω εξαιρετικά ενδιαφέρον στη συγκεκριμένη περίπτωση
είναι να αντισταθώ στο άμεσο αντανακλαστικό που δημιουργεί η Πρόκληση
και δεν είναι άλλο από την Άμυνα.

*** Με δεδομένο ότι «Η καλύτερη άμυνα είναι η Επίθεση»,
έχει αποδειχθεί αναρίθμητες φορές στη ζωή
ότι η Πρόκληση είναι συγκαλυμμένη άμυνα με εντυπωσιακό περιτύλιγμα·
ένα άτομο με αμυντική ψυχολογία προκαλεί,
ώστε να μεταφέρει την αμυντικότητα στο περιβάλλον του.

* Δεν θα πέσω, λοιπόν, στη λούμπα·
δεν θα γίνω αφοριστικός, ούτε θα ενδώσω στον Πουριτανισμό.
Θα επιχειρήσω να ερμηνεύσω Κατερίνα Στικούδη
(και σάς βεβαιώ ότι είναι πολύ πιο δύσ-κωλο να ερμηνεύσεις τη Στικούδη,
παρά τον Κορνήλιο Καστοριάδη, τον Σέξπιρ
ή τον Κομφούκιο στο πρωτότυπο κείμενό του).

*** Γιατί άραγε η Κωλαρίνα νοιώθει την ανάγκη
να μάς δείχνει τα οπίσθιά της σε κάθε ευκαιρία και με κάθε σχετική ή άσχετη αφορμή;
Η προφανής απάντηση είναι «Επειδή τής αρέσει»· φιλαρέσκεια γαρ.
Μια χαρά· σεβαστό, ανθρώπινο, γυναικείο.

* Επίσης, είναι εμφανής και η ύπαρξη επιδειξιομανίας·
μία διάχυτη τάση που συμπυκνώνεται στην αντίληψη
«Έχω ανταγωνιστική εμφάνιση και θα σάς το τονίζω σε κάθε ευκαιρία.».

* Από κοντά και η Αυτο-Εμπόρευση·
η Στικούδη εμπορεύεται τον εαυτό της·
πουλάει ό,τι η ίδια κρίνει πως θα τής προσφέρει κέρδος.

* Και γιατί όχι, παίζει και ο Αυτοσαρκασμός.
Εδώ,
η ψυχολογία που πιθανώς αναπτύσσεται,
είναι εξόχως ενδιαφέρουσα και σύνθετη.
Η Στικούδη γνωρίζει την απήχηση που έχει το κορμί της στο Ανδρικό Ορμέμφυτο·
βιώνει διαρκώς τον θαυμασμό και την αποθέωση
με κάθε πιθανό και απίθανο τρόπο,
αλλά αυτή η κατάσταση από κάποια στιγμή και μετά
δύναται να προσλάβει και τη μορφή φορτικής ρουτίνας.
Οπότε, τι να κάνει κι η «ηρωΐδα» μας;
Πώς να αντεπεξέλθει στην παγιωμένη αντίληψη
που έχει για την πλειοψηφία των αντρών;
Πώς να αντέξει ότι οι άντρες είναι «λιγούρια»;
Αρχίζει λοιπόν να κάνει τρέλες, να αυτοσαρκάζεται, να αυτομειώνεται·
για την Κατερίνα Στικούδη ο Αρσενικός Πήχυς είναι στο ύψος τού ποπού της.
Τόσο απλά, τόσο ωμά, τόσο κυνικά, τόσο εμπορικά, τόσο προκλητικά.

* Άφησα για το τέλος την Αυτο-Εκτίμηση.
Αλήθεια, πώς να αυτοπροσδιορίζεται άραγε η Κατερίνα Στικούδη;
Θεωρεί ότι είναι τραγουδίστρια; Ότι είναι «performer»; Ότι είναι καλλιτέχνις;
Η απάντηση βρίσκεται σε ετούτην εδώ την «πόζα»,
τη στιγμή που βουτάει στην πισίνα λέγοντας «Σάββατο, Πύλος»
(δεν λέω· το «-λος» το επέτυχε)!

*** Συμπληρωματική Σημείωση:
Όπως κάνω πάντοτε σε περιπτώσεις προκλητικών αναρτήσεων,
ανέγνωσα τα εκατοντάδες σχόλια που υπάρχουν σε αυτό το βιντεάκι.
Περιττό να αναφέρω (και συνάμα, διόλου περιττό),
ότι κυριαρχεί μία λέξη που τελειώνει σε «-άρα»
(δεν πρόκειται για τον συμπερασματικό σύνδεσμο,
αλλά για μεγεθυντική κατάληξη).
Επίσης, υπάρχουν και πολλές αστείες ατάκες·
το Άπιαστο αντιμετωπίζεται με Χιούμορ.
Τέλος, υπάρχουν και κάποιες σοβαρές αμφισβητήσεις·
αλλά για να παραφράσω ένα μακιαβελικό δημοσιογραφικό σλόγκαν..:
Ας μην αφήσουμε την Αλήθεια να μάς χαλάσει έναν ωραίο ποπό!
Με τις υγείες μας…

*** Φεύγω για να σάς λείψω
και θα επιστρέψω για να μη σάς λείπω…

*** Ες σήμερον τα σπουδαία, ες αύριον τα σπουδαιότερα…

*** Τα λέμε αύριο…

Ο Υπο-Κοσμικός 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης