Τα νέα απίστευτα «μαργαριτάρια» τής Ιωάννας Τούνη

Τα νέα απίστευτα «μαργαριτάρια» τής Ιωάννας Τούνη
Όλοι θυμόμαστε τη Μαρία Κωνσταντάρου ως «Ασημίνα»,
να υποδύεται στην κωμωδία «Αχ, αυτή η γυναίκα μου»
την υπηρέτρια τού ζεύγους Παπαμιχαήλ-Βουγιουκλάκη
και -όταν τα φέρνουν έτσι οι καταστάσεις-
να γίνεται προσωρινά η «κυρία τού σπιτιού»
και να μετονομάζεται φιλάρεσκα σε «Λαμέ».

Το γεγονός ότι η «Λαμέ» σκοτώνει την Ελληνική Γλώσσα
καθ’ όλην τη διάρκεια τής ταινίας,
έρχεται να κουμπώσει απόλυτα με αυτό που κάνει σε κάθε εμφάνισή της
η απόφοιτος τού Παιδαγωγικού τμήματος τού Πανεπιστημίου,
η Ιωάννα Τούνη.

Η «Λαμέ τού 21ου αιώνα» ήταν καλεσμένη στο χθεσινό «The 2night show»
(οποία σύμπτωσις, την είδαμε με αστραφτερό μίνι φόρεμα)
και για μία ακόμη φορά βάλθηκε να μάς ξεριζώσει τ’ αφτιά με όσα εξεστόμιζε.
Ας την απολαύσουμε στα «high-lights».
---
(Αρναούτογλου) Πες μου ποιο είναι το χειρότερο σχόλιο που έχεις ακούσει...
- Έχω ακούσει πάρα πολλά. Μού έχουνε σύρει τής Παναγιάς τα μάτια.
Το χειρότερο νομίζω είναι που έχει πει...,
τύπου «φίλη τής μαμάς μου» στη μαμά μου..:
«Τάνια, να ξέρεις η κόρη σου κάνει βίζιτες.».
Νομίζω ότι ήταν πάρα πολύ άσχημο.
(νομίζει ότι ήταν πάρα πολύ άσχημο, δεν είναι σίγουρη)

(απαντάει για την περιβόητη πόζα στο «Μνημείο τού Ολοκαυτώματος»)
- Θεωρώ ότι δεν είχε τίποτε προσβλητικό η πόζα,
κι αν βλέπαμε τον κύριο Τάκη
με χέρια σταυρωμένα και τα πόδια στην ανάταση
να κάθεται έτσι με τη σαγιονάρα κι ένα σορτς,
δεν θα ενοχλούσε κανέναν απολύτως.
Όλα αυτά θεωρώ ότι είναι σεξιστικό μίσος,
το οποίο είναι προς το δικό μου πρόσωπο.
(επειγόντως κάποιος να ενημερώσει τη «Λαμέ»,
ότι άλλο η «ημιανάπαυση» των ποδιών και άλλο η «ανάταση»·
διότι,
ναι μεν είναι αισθητικά ελκυστικό
να δεις την Ιωάννα Τούνη με τα πόδια στην ανάταση,
όμως δεν μπορούμε να πούμε το ίδιο και για τον κύριο Τάκη·
και ναι, το ομολογώ· αισθάνομαι σεξιστικό μίσος για τον κύριο Τάκη)

(αναφέρεται στην ανάρτηση τής επίμαχης φωτογραφίας)
- Όποιος μπει και δει τη συγκεκριμένη δημοσίευση,
έχει άπειρες βρισιές και βρωμολοχίες από κάτω.
(«βρωμολοχίες» ακούω·
διάολε,
την Άντζελα Δημητρίου είχε καθηγήτριά της στο Πανεπιστήμιο η Ιωάννα Τούνη;)

(Αρναούτογλου) Να πούμε λίγο για τις πλαστικές.
Ουσιαστικά, ο μεγάλος σου πόνος ήταν η μύτη σου όπως έχεις πει...
- Μ’ έτρωγε η μαρμάγκα κάθε μέρα.
(Αρναούτογλου) Είναι η μοναδική πλαστική που έχεις κάνει. Στη μύτη.
Ναι, είναι η μοναδική πλαστική που ’χω κάνει. Σίγουρα αυτό το γνωρίζω.
(όποιος αντιλαμβάνεται πού κολλάει η φράση «Σίγουρα αυτό το γνωρίζω.»
κερδίζει χρησιμοποιημένη τσίχλα τής Νίτσας Μαρούδα ή τής Μαρίας Ιωαννίδου)

(καλείται να απαντήσει για μία -επ’ αμοιβή- ανήθικη πρόταση που δέχθηκε)
- Η ιστορία είναι δραματική, αλλά προσπαθώ να την αυτοσαρκάσω λιγάκι.
(χαχαχαχαχα, προσπαθεί να αυτοσαρκάσει την ιστορία·
αρχίζω να το αγαπώ αυτό το κορίτσι και ας το αυτοσαρκάζω πού και πού)
---

Και αφού διασκεδάσαμε πειράζοντας άκακα τη σύγχρονη «Λαμέ»,
θέλω να πω -ως αποκατάσταση τής πλήρους αλήθειας-
ότι το παράδοξο τής υπόθεσης είναι,
πως τα ελληνικά τής Ιωάννας Τούνη
δεν είναι στο κακό επίπεδο που δείχνουν τα «μαργαριτάρια» της.
Εκεί που μιλάει κανονικά, με σωστή ροή λόγου και με άρτιες διατυπώσεις,
ξάφνου, πετάγεται σαν κόμπρα,
και αντί για δηλητήριο εκτοξεύει «μαργαριτάρια»·
έτσι, χωρίς προειδοποίηση· στο ξεκούδουνο.

Όμως, επειδή απεχθάνομαι να είμαι καθολικά αφοριστικός,
οφείλω να πω ότι αυτή η κοπέλα
-εκτός από την αναμφίβολα εντυπωσιακή εμφάνισή της-
αντιδρά με χιούμορ και με ωριμότητα
στην αφόρητη πίεση που τής ασκούν τα «social media»
και τα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης.

Ομολογώ πως,
όταν έλαβε χώρα το συμβάν με την πόζα της στο «Μνημείο τού Ολοκαυτώματος»,
μετάνοιωσα εν’ μέρει για τον λίβελλο που είχα γράψει εναντίον της.
Δεν είναι ότι είχα άδικο· όχι, είχα απόλυτο δίκιο σε όσα τής είχα σούρει.
Όμως, επειδή όταν δημοσιογραφείς και όταν κοινωνιολογείς,
έχεις χρέος να εξαντλείς τη Σφαιρικότητα,
θεωρώ ότι πρέπει να δώσουμε ένα ελαφρυντικό στην Ιωάννα Τούνη
(και σε κάθε «Τούνη»),
διότι εκπροσωπεί μία γενιά
η οποία έχει δεινοπαθήσει από τις επιλογές των προηγούμενων
και προσπαθεί με ενίοτε άγαρμπο τρόπο να βρει τα πατήματά της.

Η Ιωάννα Τούνη, λοιπόν,
εκπροσωπεί μία γενιά
που πασχίζει στην ιλιγγιώδη εποχή τού Διαδικτύου να βρει τα πατήματά της
και είναι τεράστιο σφάλμα
αν την αντιμετωπίζουμε εκ’ προοιμίου με απορριπτική διάθεση.

Όχι στην Ασυλία, Ναι στην Κατανόηση.
Η Νεολαία ξέρει ενστικτωδώς να αναγνωρίζει ποιαν αυστηρότητα πρέπει να σεβαστεί.
Η Εποχή οφείλει να ζητήσει μία «Συγγνώμη»
από όλους αυτούς τούς πιτσιρικάδες και τις πιτσιρίκες,
που το μόνο μεγάλο λάθος τους είναι
ότι προσπαθούν πάση θυσία να ακολουθήσουν μία εποχή
που συνεχώς τούς αφήνει πίσω.

Η Παγκόσμια Νεολαία πάσχει από Ατροφία Στοργής.
Ας τής δώσουμε τη στοργή που τής λείπει,
ας πληρώσουμε μια φορά τα «σπασμένα» της,
ας αγαπήσουμε τα «άπλυτά» της!

*** Φεύγω για να σάς λείψω
και θα επιστρέψω για να μη σάς λείπω...


*** Ες σήμερον τα σπουδαία, ες αύριον τα σπουδαιότερα...

*** Τα λέμε αύριο...

Ο Υπο-Κοσμικός

Τελευταία ενημέρωση: Πέμπτη, 10 Ιανουαρίου 2019, 23:47