ΟΙ ΑΜΟΝΤΑΡΙΣΤΕΣ ΣΚΕΨΕΙΣ ΜΟΥ

ΓΙΑ ΤΑ ΓΕΓΟΝΟΤΑ ΠΟΥ ΞΕΧΩΡΙΣΑ…

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

(Προτείνω, φίλη Μαρία του Μάνου, να πάρεις μεγάλο καφέ και να κάτσεις γιατί σήμερα έχω… πολλά. Στο τέλος θα σου βάλω και σπαζοκεφαλιές).

Αφεντικό, έχεις σακάκι του Αλεξάντερ Μακ Κουίν; Το περίμενα. Καταλαβαίνεις ότι γίνεται συλλεκτικό. Αν δεν είσαι συναισθηματικά δεμένος μαζί του και σκεφτείς να το δώσεις, μην με ξεχάσεις παρακαλώ. Ο Αλεξάντερ αποφάσισε με συνοπτικές διαδικασίες να μας αποχαιρετίσει (δεν θα σου πω τίποτα περισσότερο για τις συνθήκες θανάτου). Ήταν παντρεμένος με τον Γιώργο και είχε ορφανέψει προσφάτως. Δραματικές ήταν οι σχέσεις του με τον μπαμπά του, ο οποίος δεν περίμενε να του προκύψει ο Αξέξανδρος, Αλεξάντερ, ενώ οι φίλοι του υποστήριζαν ότι ήταν υπερευαίσθητος.

Το τραγικό για τον κόσμο της μόδας, είναι ότι την ανακοίνωση για τις συνθήκες θανάτου και γενικότερα για την απώλεια του μετρ, την παρουσίασε στο Άλτερ, η Ρούλα Κουσκουρή και όχι η Μαρία Περδικέα. Δικαιωματικά τα θέματα: κηδεία, μνημόσυνα, εκταφές, οστεοφυλάκια, καύσεις νεκρών, τρίμερα, εννιάμερα και τρισάγια, ανήκουν στον τομέα ευθύνης της Ρούλας, αλλά… ίσως οι υπεύθυνοι του σταθμού, θα έπρεπε για την συγκεκριμένη απώλεια να κάνανε εξαίρεση… εκτός και αν η Μαρία Περδικέα, ήταν συντετριμμένη, γεγονός απολύτως αντιληπτό από εμένα…

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

«ΣΤΑ ΨΗΛΑ»: ΟΙ ΛΥΡΙΤΖΗΣ – ΟΙΚΟΝΟΜΟΥ

«ΣΤΑ ΧΑΜΗΛΑ»: Η ΠΟΠΗ ΤΣΑΠΑΝΙΔΟΥ

ΠΟΥ ΠΗΓΑΙΝΕΙ Ο ΣΚΗΝΟΘΕΤΗΣ ΤΗΣ ΤΑΤΙΑΝΑΣ;

ΣΤΟΝ ΣΚΑΪ έχουν εγκατασταθεί πλέον τα τρία παιδιά που εγκατέλειψαν την κρατική τηλεόραση, Λυριτζής – Οικονόμου και Τσαπανίδου.

Στον πέμπτο όροφο το γραφείο των κυρίων, στον πρώτο όροφο του ραδιοφώνου του ΣΚΑΪ, το γραφείο της Πόπης Τσαπανίδου.

ΤΟ ΜΕΓΑΛΟ ΣΚΑΝΔΑΛΟ, που έχει ξεσπάσει στο κανάλι του Φαλήρου έχει προκληθεί από τους Λυριτζή – Οικονόμου. O λόγος; ΤΑ ΠΟΥΡΑ!

Στον ΣΚΑΪ ο μόνος που μπορεί να καπνίζει είναι ο βραστήρας για το τσάι… Ως γνωστό, η Αγγλική νοοτροπία που έχει στιγματίσει το συγκεκριμένο κανάλι ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΙ, τα τσιγάρα ακόμη και σε σχήμα τσίχλας.

ΤΟ ΚΑΠΝΙΣΜΑ ΣΤΟΝ ΣΚΑΪ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΙ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΟ ΜΕ ΤΟ ΝΑ ΜΠΑΙΝΑΝΕ ΟΙ ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΤΕΣ ΣΤΟΝ ΑΝΤΕΝΑ! (άσχετο αν όλοι οι νεοαριστεροπροοδευτικοί αποδέχονται το πούρο ως απαραίτητο αξεσουάρ αναγνώρισης του στάτους κυριαρχίας. Άλλο το πούρο και άλλο το στριφτό).

Με το που πήγαν λοιπόν οι καινούργιοι, από την κρατική, ανάψανε τις πουράκλες, το μάθανε οι «των πιο κάτω ορόφων» και σκέφτονται: «Εμείς που καπνίζουμε στριφτά, άντε και κανένα Μάλμπορο, δουλειές δεν κάνουμε εδώ; Ψυχή δεν διαθέτουμε; Γιατί να κρεμιόμαστε από τα παραθύρια;». Το «καινούργιο κοσκινάκι μου και που να σε κρεμάσω» δεν το ξέρετε; Το ξέρετε. Συνεχίστε, λοιπόν, να καπνίζετε υπομονετικά μόνο στο ανοικτό πάρκινγκ.

Ο ταλαντούχος, σκηνοθέτης της Τατιάνας Στεφανίδου, αλλά και πολύ, πολύ καλό παιδί, Κώστας Υφαντής θα σκηνοθετήσει την εκπομπή του αντρικού διδύμου στον ΣΚΑΪ. Με τον Κώστα έχω συνεργαστεί. Τον έχω παρατηρήσει πως δουλεύει, είναι γρήγορος, με εξαιρετικά αντανακλαστικά, ικανότατος να καλύψει εκπομπή ζωντανή, αλλά και μεγάλα γεγονότα. Από την Τατιάνα είχε φύγει την περσινή τηλεοπτική περίοδο, αλλά ήξερα πολύ καλά, ότι πολλές κυρίες σταρς στην τηλεοπτική αρένα διεκδίκησαν τον Κώστα και για τα κοντινά πλάνα που «δίνει» στον αέρα. Τελικά τον κέρδισε το αντρικό δίδυμο και ο ΣΚΑΪ.

Αααα. Θα το ξεχνούσα. Ο Μιχαλέλης τελικά δεν τα βρήκε με το Φάληρο, αλλά ο Λαμπράκος έκλεισε οριστικά.

ΚΡΑΤΟΥΣΑ ΤΗΝ ΚΟΙΛΙΑ ΜΟΥ ΑΠΟ ΤΟ ΓΕΛΙΟ

ΓΙΑ ΤΟ ΚΟΥΤΣΟΜΠΟΛΙΟ ΠΟΥ ΕΣΚΑΣΕ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΕΤΡΟ ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟ .

Ψες το βράδυ μου τηλεφώνησαν για να μου πούνε κάτι που διάβασαν, είδανε, τους είπανε… ότι:

«Ο ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ» λέει, «ΕΤΡΩΓΕ ΣΕ ΚΕΝΤΡΙΚΟ ΡΕΣΤΟΡΑΝ ΜΕ ΤΟΝ ΟΙΚΟΛΟΓΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΑ της ΑΝΔΡΟΥ», δεν γράφω το όνομα για να μην πέσει ο σέρβερ. (Δεν τον έχουμε «τσεκάρει» αστρολογικά για γουρλή…)

Καλά, συγνώμη… δεν μπορώ, θα σκάσω αν δεν το γράψω… Βγήκε ο Πέτρος Κωστόπουλος, για φαγητό με τον οικολόγο και πήγανε δυο τους σε κεντρική ταβέρνα!!!!! (Χα! χα! χα! Να σου πω το άλλο με τον Τοτό;) Καλά και πως ξέφυγαν από τον Μαλέλη;;; Αν είχε συμβεί… πριν ανοίξει το «Λουτράκι» στο τραπέζι, θα είχε μπει το μικρόφωνο του ΣΤΑΡ… Καλά αυτοί που τα γράφουνε, τον Μαλέλη τον έχουν για μαλάκα; Και καλά… άντε να πω ότι τον Μαλέλη τον υποτιμούν, οι άλλοι δύο; Αντί να φάνε στο πλέι ρουμ, φόρεσαν από ένα Αλεξάντερ Μακ Κουίν και πήγανε στο Χίλτον, για να δώσουνε χαρά και στον Κίμωνα Κουλούρη… (Μα δεν μπορώ πια, αδερφέ μου με όλα που ακούω, που μου λένε που διαβάζω…).

ΤΗΝ ΒΑΤΙΔΟΥ ΤΗΝ ΛΥΠΗΘΗΚΑ ΑΦΕΝΤΙΚΟ

Μα τι σας έφταιγε το κοριτσάκι, και την ξεμαλλιάσατε στην «Ζούγκλα»; Εκείνη ζούσε το παραμύθι: «είμαι η μούσα του Ντίρι, είμαι η Βασίλισσα των διαμαντιών»… Βγαίνετε εσείς χωρίς έλεος και της λέτε ότι τα βραχιόλια της, είναι σχεδόν κατσαρολικά για να κάνεις μπεν μαρί… Την έβλεπα που κάνοντας δηλώσεις, υπερασπίζοντας τον πρόεδρο, έφτασε, σε σημείο τέτοιου πατριωτισμού που να αμφισβητήσει ευθέως τον ΑΪΝΣΤΑΙΝ. Επαναπροσδιόρισε την σχέση της ποιότητας, ποσότητας και ύλης… Αυτή την δήλωση περίμενε ο ΑΪΝΣΤΑΙΝ για να γίνουνε τα μαλλιά του από καρέ, ντεγκραντέ! Τον έχεις δει πως κυκλοφορεί στις τελευταίες φωτογραφίες ο επιστήμονας αφεντικό; Είναι μετά το χτύπημα της θεωρίας του από την Εύη Βατίδου. Είναι σαν την εποχή που αμφισβητήθηκε ο ΣΑΡΤΡ από τον ΑΞΕΛΟ. (Εγώ ιδεολογικά είμαι με τον ΑΞΕΛΟ.)

«ΤΗΝ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ ΤΗΝ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΩ ΚΑΙ ΩΣ ΛΑΜΠΑΤΕΡ»

Δήλωσε ο Παντελής Θαλασσινός στο μεσημεριανό Χ-press. Βουνό το δίκιο του. Εγώ πάλι την χρησιμοποιώ και ως ραδιόφωνο. Την Παρασκευή το πρωί στην εκπομπή της Ελένης Μενεγάκη, που δεν έβλεπα, άκουγα… φιλοξενήθηκε ένα ποπ συγκρότημα από την Θεσσαλονίκη νομίζω τους λένε (Ντε Νίρο, αλλά μπορεί να κάνω και λάθος)
Εξαιρετική μπάντα θα έλεγα. Νομίζω ότι αυτά τα παιδιά έχουν πολύ μέλλον. Είναι πολύ δεμένοι μεταξύ τους και είχαν ετοιμάσει πολύ , πολύ προσεκτικά τα τραγούδια που θα παρουσίαζαν. Μπράβο τους και μπράβο σε όποιον τους επέλεξε. Από τις λίγες στιγμές που έμεινα να ακούσω μουσικό θέμα.

ΚΟΥΪΖΑΡΑ

ΕΜΑΘΑ ΟΤΙ ΕΝΑ ΖΕΥΓΑΡΙ ΠΟΛΥ ΓΝΩΣΤΟ ΕΠΑΙΞΕ ΞΥΛΟ ΜΕΣΑ ΣΕ ΑΕΡΟΠΛΑΝΟ. (Όταν μιλάμε για ξύλο, εννοούμε ξύλο)

ΕΜΑΘΑ ΟΤΙ ΕΝΑΣ ΝΕΑΡΟΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΑΣ ΤΑΞΙΔΕΨΕ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΙΝΔΟΝΗΣΙΑ ΜΕ ΔΥΟ ΚΥΡΙΕΣ με τις οποίες πίνανε ταυτοχρόνως πίνα κολάτα.

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης