ΟΙ ΑΜΟΝΤΑΡΙΣΤΕΣ ΣΚΕΨΕΙΣ ΜΟΥ

Η ΡΟΥΛΑ ΚΑΙ ΤΑ ΓΡΑΜΜΑΤΑ
Είναι προφανές ότι δίπλα στην Ρούλα, δεν χρειάζεται επίθετο. Στην Ελλάδα όταν λέμε «Ρούλα» εννοούμε την Κορομηλά.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Ελάχιστες γυναίκες κατάφεραν να κάνουν Brand name το μικρό τους όνομα. Η Ρούλα είναι μία από αυτές.

Παρακολουθώ τις τελευταίες μέρες έναν ξεσηκωμό στο Twitter , μετά το κείμενο που ανέβασε η Αλεξάνδρα Τσόλκα στο Queen και αναφερότανε στα βιβλία που έχει γράψει και που ετοιμάζεται να εκδώσει η Ρούλα.

Η πρώτη δημοσίευση που εγώ διάβασα, αφορούσε την ιστορία ενός σύννεφου , του ΝΕΦΗ ΤΟΥ ΣΥΝΝΕΦΗ!!!

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Αν δεν ξεσηκωνότανε τέτοια αντίδραση, από τους λόγιους, τους διανοούμενους και τους σύγχρονους Καζαντζάκηδες , μπορεί και να μην έψαχνα να μάθω για τον ΝΕΦΗ ΤΟΝ ΣΥΝΝΕΦΗ, ούτε για τον ΣΑΚΗ ΤΟΝ ΦΑΡΑΣΑΚΗ (Το δεύτερο κωμικό έργο της Ρούλας, που αφορά ένα αντικείμενο ανακατώστρα που ξεσηκώνει με την συμπεριφορά του , και την σφουγγαρίστρα και το σκουπόξυλο και την τσουγκράνα).

Η ΑΠΕΙΛΗ ΤΟΥ ΝΕΦΗ!
Η Ρούλα τα τελευταία 25 χρόνια έχει υπάρξει ως υποκείμενο ανελέητης κριτικής. Αν ήταν κατσαρόλα, θα είχε γίνει τρυπητήρι ! Το τι έχει γραφτεί για τα ελληνικά της, για το λεξιλόγιο των «30 λέξεων», για το σώμα της , για τα πόδια της, για την «μέση της» για το στήθος της , για τα μαλλιά της , για τις εκπομπές της, για το ωροσκόπιό της, για τους συζύγους της, για τις τηλεθεάσεις της, για τα κιλά της, για τις δίαιτες της , για τις διακοπές της, για τις περιπέτειες με την υγεία της , για τις ηλικίες της (η Ρούλα δεν είχε ΠΟΤΕ μία ηλικία , από τοοοοοοοοοτε που ξεκίνησε με την εκπομπή «μια καλημέρα είναι αυτή» στην κρατική τηλεόραση , μέχρι σήμερα είναι από μεγαλοκοπέλα – έως γριά, για τους αντικειμενικούς κριτές της τέχνης και του πολιτισμού), για την επαγγελματική της καριέρα (τα τελευταία πέντε χρόνια , μπορεί και περισσότερα την …φεύγουν από τον Αλφα), για την επανεμφάνισή της, μετά από μεγάλο διάστημα που δεν …γιατί, γιατί αρρώστησε.

Αυτά όλα, απολύτως αναμενόμενα, για κείνον ή για κείνη που έχει την ατυχία να γίνει μεγάλη σταρ, σε μια χώρα, μικρή , όπως η Ελλάδα.
Ο ΝΕΦΗΣ Ο ΣΥΝΝΕΦΗΣ, λοιπόν, το έμμετρο που έγραψε η Ρούλα και που αποσπάσματα άκουσα , ένα ξημέρωμα, έρχεται για:

1) Να βγάλει την γλώσσα σε όλους όσους και όσες κατηγορούσαν την Ρούλα σαν αγράμματη και
2) Για να φανερώσει το πόσο «εικονική» είναι η σχέση μας , με ένα πρόσωπο που έκανε μεγάλη καριέρα σαν «το λαϊκό κορίτσι της διπλανής πόρτας».

Την Ρούλα την ταυτίσαμε πολλοί και εγώ επίσης με το τηλεοπτικό καρτούν που υπηρέτησε.
Τα συστατικά επιτυχίας που θέριεψαν τις βουλιμικές ανάγκες του κοινού «να πάρει μάτι» από την ζωή μιας σταρ, ζωή εξαιρετικά αδυσώπητη για την ανθρώπινη υπόσταση «του κοριτσιού της διπλανής πόρτας», έγιναν η ιστορία ενός σύννεφου.

Ο Νέφης, για μένα , είναι η ζωή της Ρούλας …Το σύννεφο, είναι εκείνο το κορίτσι που ξεκινούσε , κυριολεκτικά χωρίς κάλτσες , όχι γιατί δεν είχε λεφτά να αγοράσει , αλλά γιατί δεν άντεχε τα καλσόν και τα σοσόνια στα πόδια, να ταξιδεύει στον τηλεοπτικό «αέρα» των καναλιών απο το 1989, μέχρι το 2012.

Το πιο εύκολο θα ήταν, το πιο εμπορικό, το πιο λιγότερο οδυνηρό, εκτιμώ για την ίδια, να γράψει μια αυτοβιογραφία ..Η ζωή της Ρούλας έχει απ’ όλα. Θα γινόταν συγκλονιστικό μελό. Η ζωή άλλωστε είναι «μελό» από μόνη της.

Εκείνη διάλεξε να προκαλέσει με έμμετρο. Θα πρότεινα, να διαβάσετε την ιστορία και του Νέφη , αλλά και την απίστευτη κωμωδία με πρωταγωνιστή τον «Σάκη τον Φαρασάκη».

Πρέπει να έχεις βιώσει την απόλυτη επιτυχία και την απόλυτη απόρριψη, πρέπει να έχεις πεθάνει και να έχεις ξαναγεννηθεί για να μπορέσεις να ζωγραφίσεις με λέξεις!

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης